Nu Online
Momenteel zijn er 239 gebruikers online, waarvan 1 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

TE KOOP : NIEUWE BRUIDSSCHOENEN RAINBOW CLUB Maat 7 = 40

  1-12-2015 20:36:46

Zoals jullie kunnen zien ben ik reeds gehuwd sinds 7 juni 2014. Aangezien ik in de bruidswinkel niet kon kiezen tussen 2 paar schoenen heb ik ze toen allebei gekocht Dus staat er momenteel nog steeds een paar bruidsschoenen ongedragen mét doos in onze kast te wachten op iemand die op zoek is naar een paar bruidsschoenen die van goede kwaliteit zijn, comfortabel, nieuw en niet te vergeten véél goedkoper dan dat je ze aankoopt in de bruidswinkel.

Betreft: Rainbow Club Model Florrie met hakje van 6 cm maat 40

Prijs: 90 euro inclusief verzendingskosten (nieuwprijs 179 euro + kopie aankoopfactuur bruidswinkel)

Wie interesse heeft wil ik steeds foto's doormailen.


Elke
7-6-2014
Meld misbruik



Reacties: 0 | Gelezen: 1276

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...