Nu Online
Momenteel zijn er 161 gebruikers online, waarvan 1 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

foto en videograaf

  25-11-2015 20:19:26
Hallo,
Ik vroeg mij af als jullie een videograaf of fotograaf voor een hele dag boeken op de trouw. Hoe zit het dan met eten voor deze mensen? Voorzien die zelf hun eten of laten jullie die mee eten met de gasten?
iemand ervaring daarmee?

Saskia
4-6-2016
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1836


Brenda
10-9-2016
 Meld misbruik25-11-2015 20:22:52

Bij ons is het zowel videograaf en fotograaf en inderdaad ik denk wel dat ze het appreciëren dat je voor hun ook eten voorziet ;-)
Sommige zalen geven een iets goedkopere prijs voor hun omdat zij ook weten dat ze niet zoveel eten als de rest doordat ze ook nog hun werk aan het uitoefenen zijn..



danny

 Meld misbruik25-11-2015 20:57:40

Ik denk wel dat je mag verwachten dat ze hun eigen eten mee nemen voor de dag maar voor iemand die van 's morgens vroeg tot 's nachts aanwezig is op je feest denk ik ook dat ze het kunnen appreciëren als ze minstens een hoofdschotel krijgen of een keer mee mogen aanschuiven aan het buffet. Als je dat liever niet wil kan je dat altijd zeggen maar dan kan het ook gebeuren dat ze 's avonds even weggaan om ergens een frietje te gaan eten en als er dan net iets gebeurt op je feest dan zijn ze er niet.



patrick

 Meld misbruik25-11-2015 22:17:22

Bij een buffetvorm van de hoofdmaaltijd is er nooit een probleem. Foto- en videograaf kunnen daarvan nemen als allerlaatste personen. Sommige zalen voorzien een 'artiestenmaaltijd' bestaande uit een hoofdgerechtje. Je kan best even informeren bij je zaal.



danny

 Meld misbruik25-11-2015 22:26:13

Als het een buffet is dan is het zelfs aan te raden om foto- en videograaf niet als allerlaatste laten aan te schuiven, na het eten is er altijd een speech of presentatie en als ze als laatste aanschuiven lopen ze het risico hun eten te moeten laten staan als er iets gebeurt en het is niet leuk om daarna vast te stellen dat het zaalpersoneel hun bord heeft opgeruimd of dat hun eten koud is. Als er aan tafel wordt geserveerd dan krijgen de gasten gewoonlijk altijd voorrang.



Kathleen
13-8-2016
 Meld misbruik26-11-2015 6:39:40

Die mensen zijn er een ganse dag bij, dus ja, wij rekenen hen erbij voor het eten. Ik zou het erg vinden dat zij ergens, tijdens het feest, even weg moeten om de grote honger te gaan stillen bij een frituur.



Christ

 Meld misbruik26-11-2015 7:12:10

Dag Saskia,


Ik zou dit overleggen met jouw fotograaf / videograaf

Persoonlijk apprecieer ik het enorm als we overdag iets te eten of drinken krijgen. Ik heb altijd wel iets voorzien in de auto mocht dit niet zo zijn...

Standaard stop ik einde recepties, dan hoef ik uiteraard geen avondmaal. Wanneer men mij echter bij boekt om ook de openingsdans te fotograferen, vraag ik in mijn contract een maaltijd te voorzien.

Wat ik vaak opmerk: fotografen zijn al van 's morgen in de weer... DJ's komen pas 's avonds toe en mogen meteen aanschuiven...


Greetz,

Christ




Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info