Nu Online
Momenteel zijn er 88 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

To connemare or not to connemara

  6-11-2015 9:38:57
Hey bruidjes,

Doen jullie nog de connemara op jullie trouwfeest?
we hebben deze vraag gisteren van onze dj gekregen.
En om eerlijk te zijn dat is nu iets waar ik nog niet over nagedacht had.
Blijkbaar zouden de meningen tegenwoordig zwaar verdeeld zijn dus ik wilde is horen wat jullie mening is ;-)

groetjes,

Annelies

Annelies
28-11-2015
Meld misbruik



Reacties: 13 | Gelezen: 1556


Tara
17-6-2016
 Meld misbruik6-11-2015 10:13:47

Bij ons zal deze er zeker zijn!



Wendy
29-4-2016
 Meld misbruik6-11-2015 10:21:26

Wij zijn er beiden geen fan van, dus bij ons zal deze niet gedraaid worden.



nina
19-9-2015
 Meld misbruik6-11-2015 12:43:24

wij hebben duidelijk gevraagd om het niet te doen, maar ik denk echt dat het een persoonlijke keuze is, wij wouden ook geen 'foute' muziek zoals de vogeltjesdans ofzo maar ieder zijn plezier hé :)



Annelies
28-11-2015
 Meld misbruik6-11-2015 13:24:28

hm ja foute muziek en slachgers moeten ze bij ons ook niet draaien ;-) Het ding is dat hij het zou willen gebruiken als ze de taart brengen. Eerst snijden wij ze aan en dan doen ze de taart terug weg om ze in stukjes te snijden. En hij zei dat duurt toch iets van een 5 minuten en dan had hij het willen draaien.



Libertyke
15-10-2016
 Meld misbruik6-11-2015 13:29:04

Ik heb een bloedhekel aan dat liedje, dus die staat bij ons op de zwarte lijst :-)
Nooit begrepen wat mensen er leuk aan vinden om met hun vuil servet als een bezetene rond te zwaaien :s

Maar elk zijn goesting natuurlijk ;-)

Er zijn nog wel andere liedjes die hij zou kunnen gebruiken hiervoor?



Kelly
11-7-2015
 Meld misbruik6-11-2015 14:18:59

Wij zijn er geen fan van en bij ons is die dus niet aan bod gekomen, ook geen foute muziek.
Onze DJ stond er gelukkig zelf ook niet achter, volgens hem wordt dit steeds minder en minder gedaan.



INFINITY.be (DJ Peter)

 Meld misbruik6-11-2015 16:29:17

De meeste DJ's zelf zijn dit natuurlijk grondig beu. Maar dat is met veel clichés het geval, en toch draaien we ze. Waarom? Omdat het publiek ze vaak gewoon verwacht of wil.

Ook ik vraag dit via http://infinity.be/voorbereiden/ aan de inrichter(s) zelf. Die keuze primeert. Maar bij ruwe schatting is dat 70% ja. Misschien wel bijvertellen dat actiegebied vooral midden en zuid West Vlaanderen is. Te lande zal de voorkeur misschien wel wat traditioneler zijn.

Tijdens de taart doe ik niet, als zijn er zalen waar ze dat expliciet op dat moment verwachten. Het valt dus voor dat de zaaluitbater of verantwoordelijke instructie geeft aan de DJ om het op te zetten. Meestal plan ik het net voor de openingsdans, aan het einde van de 'opwarmers'. Maar de feestzalen hekelen het gooien van de servetten naar het bruidspaar, vaak hard geknoopt. Die liggen dan overal rond terwijl de dansvloer moet vollopen. Het zaalpersoneel moet dit dan gaan oprapen enzovoort. Video/foto-cameramensen moeten dit ook extra ontwijken.

Als je er zelf niet voor bent. Zeg dan nee.



Kiekske
14-6-2014
 Meld misbruik6-11-2015 17:25:24

Wij hebben geen dansfeest gedaan.
Maar ik vind het zelf een vréselijk nummer - en man ook - en als we dus wel een dansfeest hadden gedaan ... echt nooit van mijn leven dat dat gedraaid was.

Op andere feesten doe ik ook echt nooit mee.



Bart

 Meld misbruik7-11-2015 12:28:05

Beste Annelies

Le lac du connemara tijdens het eten is vaak heel traditioneel en geforceerd. Vaak is het leuker om dat nummer op het juiste moment tijdens het dansfeest te spelen of helemaal niet.


Vriendelijke groeten
Bart Jonkers
zaakvoerder
Jacko Sound bvba






Brenda
10-9-2016
 Meld misbruik7-11-2015 14:21:08

Je bent er voor of je bent er niet voor.. bij mijn broer werd het ook niet gedraaid omdat zij dit niet wilden.
Ik wil dit juist wel bijvoorbeeld en ik vind het persoonlijk leuk dat ze dit draaien wanneer de bruidstaart binnengebracht wordt..
Voor mij is dit echt de start van het feest maar het kan evengoed zonder want ik heb het persoonlijk niet gemist op de trouw van mijn broer afgelopen maand september..



Bieke
5-8-2016
 Meld misbruik9-11-2015 11:31:00

Uiteraard wordt deze gedraaid :-)



Kathleen
13-8-2016
 Meld misbruik10-11-2015 7:29:54

Ja hoor, ook bij ons wordt het gedraaid. 😊



Annelies
28-11-2015
 Meld misbruik12-11-2015 20:34:03

Bedankt allemaal voor jullie reacties ik weet binnen 15 dagen te zeggen wat het geworden is ;')


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...