Nu Online
Momenteel zijn er 114 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Trouwschoenen - Rainbow Desario?

  23-10-2015 10:53:56

Hallo iedereen

Als grote schoenenverslaafde komt, nu ik mijn trouwjurk gekozen heb, het voor mij misschien zelfs nog leukere deel eraan: mijn trouwschoenen kiezen! :)

Online heb ik de schoenen Desario van Rainbow gevonden. Ik vind ze er super uitzien, maar zijn er misschien een beetje over qua blingbling?

Daarom dat ik toch liefst eens echt ga kijken naar de schoenen. Weten jullie een winkel in België waar ze dit merk verkopen?

Alvast bedankt!


Nieke
4-12-2021
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 788


Kelly
11-7-2015
 Meld misbruik23-10-2015 11:02:08

Wat een mooie schoenen!
Ik had de Rainbow Claudia schoenen voor mijn huwelijk. Gezien bij Jagré in Antwerpen, maar uiteindelijk besteld bij Koonings van waar mijn kleed kwam. Dus daar hebben zij dit merk.

Veel succes nog



Sophie
21-11-2020
 Meld misbruik23-10-2015 11:11:28

Je schoenen piepen enkel onder je trouwkleed uit dus daar mag gerust wat bling op zitten ;)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...