Nu Online
Momenteel zijn er 24 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Jurk gevonden maar nu ...

  11-10-2015 12:46:42
Hallo bruidjes!

Ik heb gisteren mijn trouwjurk gevonden en besteld! Het voelt vreemd aan maar ik ben er wel heel erg blij mee! Ik was in juni al eens gaan passen bij Youniek en gisteren opnieuw en de eerste jurk die ik aandeed (een andere dan in juni want nieuwe collectie) was ineens de goede. Mijn favoriet van juni was nog steeds heel mooi maar deze jurk had net iets meer!

Nu kan de zoektocht naar de bijhorende dingen beginnen.

Ik heb gisteren in de winkel ook schoenen gepast van het merk Elsa Coloured Shoes. Zitten hele mooie schoenen tussen vind ik maar alle modellen zijn veel te breed voor mij! Kent er iemand een merk van trouwschoenen die ook grote maten hebben voor smalle voeten? De meeste merken maken hun schoenen blijkbaar ook breder als de maat groter wordt en ik heb een 41...

En verder ben ik ook nog op zoek naar een soort van omslagdoek om te gebruiken moest het wat frisser zijn. Hebben jullie hiervoor tips van materialen of winkels waar zo'n dingen te verkrijgen zijn?

Alvast bedankt!

Sofie
9-7-2016
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 1705


lynn
16-9-2016
 Meld misbruik12-10-2015 10:04:32

hey, ik heb daar in november een afspraak.
Is alles daar als wens verlopen??
Grtjus



carla
10-6-2016
 Meld misbruik16-10-2015 18:43:20

Ik heb morge een afspraak bij youniek. Is de volledige collectie van 2016 al binnen?
In juli ben ik ook al eens geweest en toen had ik ook mooie jurken gepast, maar nog niet HET kleed, hopelijk morge wel



Sofie
9-7-2016
 Meld misbruik17-10-2015 8:46:50

Bij Youniek was alles naar wens en werkelijk alles is er mogelijk!

Ik denk niet dat de volledige nieuwe collectie al binnen was. Ik heb uiteindelijk wel een jurk gekozen uit de nieuwe collectie.

Veel plezier!



Anke
13-5-2016
 Meld misbruik17-10-2015 12:29:55

Ik heb Louboutins gekocht in Parijs, ik was er meteen verliefd op!

Ze kosten misschien iets meer dan andere trouwschoenen, maar je trouwt maar 1 keer natuurlijk ;-).
Ik heb ook een 41 en de schoenen zijn zeker niet breed.



carla
10-6-2016
 Meld misbruik18-10-2015 9:34:29

Ik heb er mijn jurk gevonden en moet nu ook op zoek naar schoenen. Ik volg hier mee.
Welke jurk heb jij gekozen?



Sofie
9-7-2016
 Meld misbruik18-10-2015 10:50:38

Ik heb geen idee van de naam van de jurk.

Schoenen is voor mij echt heel moeilijk om te vinden. Het merk dat ze daar hebben is allemaal veel te breed voor mijn voeten...



sophie
16-4-2016
 Meld misbruik20-10-2015 2:09:36

Hey Sofie,

Ik ben pas ook bij Youniek geweest voor de schoenen van Elsa Coloured Shoes. Heel mooi, maar paste ook niet goed aan. Daarna ben ik bij Van Look in Zandhoven gaan kijken, maar de collectie daar is erg beperkt. Nu heb ik mijn schoenen gevonden op Zalando! Ik heb er daar verschillende besteld en enkel degene gehouden die ik mooi vond en goed zaten. Ik heb er besteld van Evita en deze passen heel goed aan (ik heb ook smalle voeten).

Nog veel succes!
groetjes,
Sophie


Voeg een reactie toe:

Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...