Nu Online
Momenteel zijn er 307 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Videograaf en fotograaf

  16-9-2015 22:47:36
Hallo,

Wij trouwen 2 Juli 2016 en zijn op zoek naar een budgetvriendelijke fotograaf en videograaf regio Putte. Iemand ervaring met mensen uit de omgeving?

Annemie

zezfez
2-7-2016
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 1769


WWW.DISCOVIDEO.BE

 Meld misbruik17-9-2015 3:12:09

Misschien kunnen wij je verder helpen. Mvg
www.discovideo.be



Farzin

 Meld misbruik17-9-2015 8:22:23

Hallo Annemie

Ik heb je een e-mail gestuurd met aangepaste prijs.

In afwachting van uw antwoord!

Mvg

Farzin K.S.

www.fzpro.be

info@fzpro.be

+32 484 110 530





Marc

 Meld misbruik17-9-2015 12:15:47

Beste Annemie,


ten eerste proficiat met jullie huwelijk,

Als fotograaf in bijberoep lever ik service en kwaliteit aan betaalbare prijzen.

Neem gerust een kijkje op www.m-pictures.be of www.facebook.com/photographympictures en laat je overtuigen .

Heel het jaar door mooie kortingen, en u ontvangt altijd alle foto's in hoge resolutie , zonder logo of watermerk, op usb-card.

M-pictures bestaat in 2016 , en bij boeking van een reportage voor einde 2015 maakt u ook nog kans op 50% korting !
En u hebt ook de mogelijkheid om een videograaf bij te boeken.

Wenst u meer info of een vijrblijvende offerte?
Stuur dan een mailtje naar info@m-pictures.be en u ontvangt kort nadien antwoord

succes met de verdere voorbereidingen,
en misschien tot binnenkort,

mvg, Marc
M-pictures




Cedric

 Meld misbruik17-9-2015 15:07:11

Beste Annemie,

Gefeliciteerd met jullie verloving!

We werken met verschillende formules die variëren van een reportage van een paar uur tot een reportage die de hele dag en avond in beslag neemt.

Qua prijzen proberen we steeds competitief te blijven.

We verplaatsen ons over heel het land, volledig gratis.

Ga gerust een kijkje nemen op onze website: http:// cedricalexandre.com of onze Facebookpagina: https://www.facebook.com/cedric.alexandre.photography en laat je, onder het motto "een foto zegt meer dan duizend woorden" overtuigen door onze stijl.

Al onze prijzen zijn BTW inclusief (zeer belangrijk) en netto, er komt dus verder niets meer bij.

We leveren alle foto's op usb stick in hoge resolutie (deze krijg je nl. niet op een DVD wegens te weinig geheugen, vandaar de USB), zonder watermerk, zonder meerprijs.

Indien je graag wat meer info wenst, ik stuur je graag vrijblijvend een offerte op.
Nog veel succes met de voorbereidingen!

Isabelle
Cedric Alexandre Photography



Christ

 Meld misbruik17-9-2015 19:04:48

Dag Annemie,


Kijk misschien es op www.christvilez.be

Alle info en scherpe prijzen op de website, geen kleine lettertjes!

Greetz,

Christ




Kylie
22-8-2015
 Meld misbruik25-9-2015 23:29:16

Wij hadden Jurn Van Herck. Echt heeeel tevreden van! :-) jurnvanherck.be



Ellen
5-8-2017
 Meld misbruik21-11-2015 10:59:22

Alvast proficiat met je komend huwelijk,Annemie!

https://www.facebook.com/doubiproducties/

Betaalbare videografie. Zeker een aanrader!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info