Nu Online
Momenteel zijn er 115 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

welke trouwschoenen?

  11-9-2015 12:13:10

hallo, ik heb onlangs mijn trouwjurk gekocht en moet nu op zoek naar trouwschoenen.

omdat ik eigenlijk geen echte trouwschoenen wil ben ik aan het uitkijken naar een lage pump (want mijn toekomstige is niet zo groot )

nu heb ik thuis oud roze pumps staan en al enkele keren gedragen, deze zouden perfect staan onder mijn jurk.

Wat vinden jullie? deze pumps houden of nieuwe halen? ik zou graag even jullie mening horen.

bedankt!

groetjes,

kim


Kim
20-5-2016
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1350


Brenda
10-9-2016
 Meld misbruik11-9-2015 14:24:35

Als deze schoenen perfect zitten en ze zijn nog in mooie staat, waarom niet dan?



debby
10-9-2016
 Meld misbruik11-9-2015 15:40:08

Denk dat het heel belangrijk is dat je die dag geen zere voeten hebt.
Ik zou de pumps dragen die je al hebt.

Meeste mensen gaan toch enkel oog hebben voor de jurk en meestal zie je de schoenen toch niet zo goed onder de jurk



Sophie
21-11-2020
 Meld misbruik11-9-2015 17:11:36

Lekkere voeten zijn belangrijk!
Something old, something new, something borrowed, something blue.
Jij hebt je something old dan al!



Kim
20-5-2016
 Meld misbruik13-9-2015 21:13:50

Dank je voor de reacties dames! 😘
Ik heb de schoenen opgeblonken en in de schoendoos gezet 😃
Het is inderdaad belangrijk om geen pijnlijke voeten te hebben die dag

Groetjes, Kim



Cathé
28-6-2016
 Meld misbruik14-9-2015 14:21:03

Oh, niet twijfelen hoor! Gewoon aandoen... Roze is immers hip vind ik.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...