Nu Online
Momenteel zijn er 154 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

maatpak voor mij en de zoon

  8-9-2015 15:23:05
Hoi
Weet er iemand waar ik nog terecht kan voor een mooi pak wij trouwen op 20 nov en ik heb samen met de zoon van 14 jaar nog geen pak
wij zijn van regio Lummen wat raden jullie me aan

Marc
20-11-2015
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1793


Katrien
23-5-2015
 Meld misbruik9-9-2015 8:17:51

Mijn man haalde zijn pak bij Vanhoof Mannenmode in Dilsen-Stokkem. Hele goede service: vriendelijke mensen, gratis retouches, ... Voor €300 zou je zeker volledig gekleed moeten zijn (pak - hemd - reservehemd - das - riem).



sophie



Kenny
4-6-2016
 Meld misbruik10-9-2015 6:15:54

Café costume



Marc
20-11-2015
 Meld misbruik12-9-2015 13:07:55

Hoi

Sophie ik ga je bedanken ben bij het Kletske geweest ze hebben me
er super goe geholpen had op 2 uur tijd het pak dat ik wilde
en aan een behoorlijke prijs
Dikke merci



Adinda
18-9-2015
 Meld misbruik13-9-2015 12:18:15

Mijn aanstaande en zijn familie zijn ook herl goed geholpen met café costume, echt vriendelijke mensen en het maatwerk is onovertroffen!



Jan
5-4-2021
 Meld misbruik15-2-2017 18:41:04

Ik sluit me volledig aan bij Adinda. Ik heb zelf ook al eens een maatpak gekocht bij Café Costume en dit was een zeer aangename ervaring. Voor een heren kostuum op maat kan ik Café Costume zeker aanraden! www.cafecostume.com


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Mannenmode nodig?
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
De Maeyer Ceremoniekostuums Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers in Sint-niklaas
Wij verhuren kostuums voor elke gelegeheid. U heeft keuze uit Jacquets, Smokings en kostuums in verschillende kleuren (zwart, grijs, grijs met een streep) NIEUW BLAUWE KOSTUUMS Wij hebben ook Jacquets en blauwe kostuums voor bruidsjonkers Meer info