Nu Online
Momenteel zijn er 104 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Trouwringen

  4-9-2015 15:43:07
Hallo!

Waar gaan jullie voor jullie trouwringen?
Hebben jullie elk iets wat je mooi vindt of is het een set?
Wat geven jullie er aan uit?
Ik schrok nogal van de bedragen die ik vind op het internet :o


Groetjes!

Sophie
21-11-2020
Meld misbruik



Reacties: 11 | Gelezen: 2102


Katrien
23-5-2015
 Meld misbruik4-9-2015 16:13:23

Hoi,

Onze trouwringen zijn van het merk D'euxx. We hebben geen set genomen, maar de ringen zijn wel "familie" van elkaar. Mijn man heeft eigenlijk mijn ring, zonder versiersels (ik heb er nog een extra dwarslijntje in en briljantjes, de mannenring bij mijn ring had ook zo'n dwarslijntje maar dat vonden we niet mooi).
Onze ringen zijn van witgoed, ik heb in mijn ring 9 briljantjes, en kostten samen zo'n €1500, ik denk zelfs wat minder.
Op veel plaatsen geven ze kortingen, sommige winkels enkel in hun "trouwmaand", anderen het hele jaar door. Wij hebben 10% korting gekregen, de winkel geeft deze altijd op trouwringen.

Als je kiest voor zilver of metaal ben je wat minder geld kwijt, maar ieder moet natuurlijk voor zich beslissen of je dat mooi vindt en de kwaliteit oké vindt.

Groetjes



Katrien
23-5-2015
 Meld misbruik4-9-2015 16:15:28

Ik zie net dat mijn ring op de voorpagina van het merk staat! (http://www.deuxx.be/ ). Wij hebben dus niet de mannenring genomen die erbij staat, maar hij ziet er wel hetzelfde uit maar dan zonder het blinkend dwarslijntje.

En nog even ter verbetering: ik bedoel natuurlijk witgoud ipv witgoed!



Cathé
28-6-2016
 Meld misbruik4-9-2015 17:31:32

Ik heb via onze fotograaf twee namen doorgekregen: Dimitri Nijs en Diane Pacholski. Echte super aanraders!




Ines
2-7-2016
 Meld misbruik4-9-2015 18:58:10

Wij gaan de onze halen bij een goudsmid, juweliers Claessens in Aalst.
Ik ben al eens gaan piepen en diegene waarvoor ik zou gaan was net geen 1000 euro; wel geen 'klassieke' trouwring maar met een zoetwaterparel en briljanten in witgoud. Mijn vriend zla de zijne door zijn werk niet kunnen dragen en hij wil echt een goedkoop model, denk dus dat wij rond de 1400 euro zullen zitten.



evy
9-5-2015
 Meld misbruik5-9-2015 16:39:06

Wij hebben de onze in Antwerpen gehaald, in de diamantwinkels rond centraal station! We hebben voor dezelfde ringen 60% minder betaald dan bij een juwelier!
Om maar te zeggen hoeveel winst dat daarop gemaakt kan worden...
X



Kiekske
14-6-2014
 Meld misbruik5-9-2015 23:21:09

Hier 2 ringen van AuroDesign (witgoud met een streepje geel goud). 2 dezelfde, alleen heeft de mijne een steentje.
Gekocht en uitgekozen bij de plaatselijke juwelier.

Ja, ze hebben wat gekost (1700 euro voor de 2 samen) ... maar we hopen dan ook dat ze "levenslang" meegaan.

Aan een duur trouwkleed en dergelijke wou ik geen geld geven. Da's maar voor 1 dag.
Maar iets wat normaal gezien voor minstens 50 jaar is of langer ...



Elke
7-6-2014
 Meld misbruik7-9-2015 14:56:55

Wij zijn reeds 457dagen gehuwden nog steeds supercontent over onze trouwringen. Toeval of niet ook van het merk Deuxx. Hebben deze bij juwelier Zwitserland in Aalst gekocht en hebben hiervoor tezamen tussen de 1800 euro en de 1900 euro betaald. Hebben dus een set gekocht waarvan je aan de hand van de trouwringen je direct kan zien dat wij met elkaar gehuwd zijn Op trouwringen zou ik persoonlijk niet besparen op een trouwkleed daarentegen dan wel !!!



nina
19-9-2015
 Meld misbruik7-9-2015 16:09:05

Dag Sophie,

Wij hebben onze ringen bij versato oostende gehaald (ze hebben verschillende vestigingen in belgië) tijdens de trouwdagen en op verschillende ringen was er 40% korting waardoor wij eigenlijk 'maar' 1380EUR betaald hebben voor de ringen, ik hou van een beetje bling en mijn partner heeft een zeer eenvoudige ring, het is niet dezelfde set want de mijne is iets meer afgerond en die van hem iets hoekiger, maar ze zijn beiden eenvoudig witgoud.

Succes met de zoektocht




cindy
8-8-2015
 Meld misbruik8-9-2015 18:59:27

Mijn trouwring zijn we bij een juwelier in genk gaan halen maar zo een ring die ik heb daar bestaat er maar een van. Mijn ring heeft 7 briljantjes en koste 1100 Euro en die van de man 175. Groetjes



Adinda
18-9-2015
 Meld misbruik13-9-2015 12:37:53

Wij hebben onze ringen besteld via 123gold.nl in Rotterdam, echt fantastisch, het totaal was 1623 euro voor beide ringen (drie lagen rood-wit palladium-rood goud 18 Kt, bij mij met een diamantje. Echt schitterende service en superveel keuze, wij zijn echt heel tevreden :)



femke
20-5-2016
 Meld misbruik7-2-2016 9:46:32

Wij hebben ons ringen van een juwelier in wijnegem shopping centrum. het merk is xen... Wij hebben voor de beide ringen 400 euro betaald. en ze zijn super mooi!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...