Nu Online
Momenteel zijn er 167 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

De mooiste dag van heel mijn leven 27 juni 2015

  3-7-2015 0:03:43
Hey,
Onze teller staat al op 5 dagen mocht ik kunnen ik draai de tijd terug, wat een prachtige dag ik denk dat dit de mooiste dag van mijn leven was, klinkt mss raar om dit als mama van 2 kids te zeggen, maar mijn huwelijksdag....... Ja dat was de mooiste uit mijn leven!
Hier komt het verslagje
Super slecht geslapen rond 2u in slaap gevallen en ik was niet alleen mijn gommetje kon ook niet slapen, rond 5u30 wakker geworden en ik was zo misselijk puur van de stress, om 7u naar de kapper , mijn gommetje is dan met onze kleinste spruit bij zijn ouders gegaan ,9u make-up laten doen, mijn ouders en zus waren hier dan ook al,eerst iedereen geholpen met aankleden en dan waren de eerste emoties daar, onze oudste zoon 7 jaar zien staan in zijn costum met lange jas, hij is zeer onzeker en vroeg me dan: mama ben ik mooi? NATUURLIJK!!! Ik kreeg dan een sms van mijn gommetje limo's aangekomen binnen 20 min zijn we er, het moment was aangebroken dat ik mijn jurk mocht aandoen, dit is een moment om nooit te vergeten. Ik had me nog nooit zo mooi gevoeld! Had men zus de opdracht geven om aan het raam te gaan kijken op de moment dat ze uit volle borst riep: JA zus ze zijn hier, ik stond te trillen op mijn benen
Dan ging de bel, eerst de tijd genomen om eens rustig in en uit te ademen, en toen ik de deur open deed, wooooow! Mijne vent in een super mooi pak, met aan zijn hand onze kleinste spruit 2,5jaar met het zelfde pak als zijn broer aan! Wat waren mijn 3 mannen mooi! Mijn gommetje heb ik eens goed vast gepakt en daar waren de tranen, maar wat was dit een ontlading. Eindelijk zag ik mijn gommetje in zijn pak dan ging het richting stadhuis van Aalst, korte maar mooie ceremonie, de schepen pakt dit zeer persoonlijk aan dit was echt pakkend, in de stad hebben we nog wat foto's genomen en wat gedronken. Om 14u werden we dan verwacht in de olv kerk van Aalst
Mooie ceremonie en luchtig geen stijf gedoe, vooral niet als mijn jongste zoon ging vragen aan de pastoor: koekje? Aja iedereen kreeg een hostie behalve hij 😅
De intrede in de kerk was ook wel een emo momentje mijn beste vriendin stond daar met de tranen in haar ogen toen ze me zag, wij hebben samen zo veel mee ge maakt en nooit gedacht dat dit moment voor 1 van ons 2 zou weg gelegd zijn, mijn papa anders een hele koele kikker, maar bij de intrede in de kerk kon hij het toch niet droog houden, als we met zen 2 stonden te wachten tot de suite en mijn gommetje binnen was,vertelde hij me nog maar is hoe mooi ik wel was, en dat hij zeer veel spijt heeft van het feit dat hij er in mijn kinder jaren niet altijd was! Dus ik stond al te janken voor ik de kerk binnen was, wat normaal gezien niet van mijn gewoonte is, ik ben de koele van ons gezin, maar nu.....
Na de kerk dienst werden er buiten witte ballonnen opgelaten voor elk familielid die er op onze dag niet meer mocht bij zijn, dit was voor mijn gommetje een zeer emo moment,
Toen zijn we richting Nieuwerkerken gereden waar mijn schoonmoeder voor een broodjes maaltijd gezorgd had in een eethuis waar zo nogal vaak gaan, voor de kids super want hier was ook een springkasteel, rond 18u zijn we dan richting zaal gereden in onze limo stond een goede muziek installatie waar We dan ook gebruik van gemaakt hebben😀 de stress was helemaal weg, dus los gaan was de boodschap de sfeer zat er dan ook al goed in rond 18u30 waren de eerste gasten van de receptie er deze duurde tot een uur of 8 dan zeer lekker geten compliment aan de zaal ter oude poste trouwens! Echt een aanrader na het diner was het dan eindelijk tijd voor onze dans, hier had mijn gommetje zo een schrik van, maar hij heeft het perfect gedaan! De afspraak was: de openingsdans dan dansen met zijn mama en dan moest hij noet 'eer dansen, maar ik verschoot me een bult toen ik met mijn schoonvader stond te dansen en zag hij mijn gommetje achter mijn mama ging en daarna nog achter mijn zus, woow da was echt een effor 😃
Na de plak dansen is het feest los gebarsten, mijn jurk is zwart amai! Maar ja begrijpelijk natuurlijk, win hebben de limbo gedanst en mijn vriendinnen vonden het nodig om het lint zeer laag te houden, maar no prob op handen en voete eronder kruipen lukte ook wel, later op de morrend de Marie-Louise gedaan ook op de grond natuurlijk😀 maar wassen is er goed voor, Wie hebben ons super geamuseerd en dit pakken ze ons nooit meer af. De laatste dans die er gedraaid is was: o iTS a perfect Day en hier zat er een waarheid in hoor, om half 6zij. We de feestzaal buiten gegaan en dan met de taxi naar huis mijn gommetje zijn beste vriend zat ook in de taxi omdat die maar een paar huizen verder van ons woont, bij het inrijden van de straat zag ik al wat er gaande was aan onze voordeur, een hele grote berg zand voor de deur heb hem dan ook spontaan een dreun verkocht met bloemen die ik op de receptie had gekregen😀
Natuurlijk niet met mijn bruidsboeket haha lol. Maar ik begreep natuurlijk Wel waarom hij dit gedaan had ten eerste hoord dit erbij en den 2 de wij hebben over 10 jaar toen hij getrouwd is zij. Auto volledig ingepakt in de plastic folie 😇, veel last hebben we hier wel niet van gehad aangezien de babysit ons had geboord en zijn heeft ons dan binnen gelaten langs achter, en de dag nadien zijn de daders het dan wel allemaal komen opkuisen, ze biechten toen wel op dat ze vergeten waren dat we langs opzij van ons huis ook binnen konden, mmmmm boys niet zo slim e! Hahahahahah
Hierbij wil ik enkele mensen bedanken
Black&withe limo vervoer voor de prachtige limo's en super sercive
Kapsalon Claudia in Aalst
Visagiste Lisa van belisama te Nieuwerkerken
Couture ann uit Aalst voor de prachtige bruidsjurk
Stylle tailor in Aalst voor mijn mannen zo mooi uit te dossen
Domus Florum Aalst voor het prachtig bruidsboeket
Het kapelekken te Nieuwerkerken voor het middagmaal
Feestzaal ter oude poste in Haaltert, alles was perfect!
Fede di oro voor onze prachtige ringen met afdruk!
Nagel studio Sabine te Nieuwerkerken
Zie zo ik denk dat ik iedereen bedankt heb.
Veel lees plezier want tis nogal een pak 😉
Veel groetjes Sofie 😘aan iedereen veel succes met de voorbereidingen van jullie dag!
Wens jullie allemaal een prachtige dag met de man/vrouw van je leven aan je zeide, geniete. Is de boodschap

Sofie
27-6-2015
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 1740


Sarah
29-8-2015
 Meld misbruik3-7-2015 18:01:22

Hey Sofie!
Zo leuk om dit te lezen!! :-)
Is het goedgekomen met je make up als je wat traantjes hebt weggepinkt? Mij zou dit ook kunnen overkomen ;-)



Sofie
27-6-2015
 Meld misbruik3-7-2015 19:12:30

ja hoor je zag er niets van over de make-up was ik zeer tevreden



Jolien
15-8-2015
 Meld misbruik5-7-2015 22:23:11

Klinkt als een prachtige dag!

Super fijn om te lezen!!!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info