Nu Online
Momenteel zijn er 86 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Ocharme mijn voeten ๐Ÿ˜“

  22-6-2015 23:16:28
Hey,
Over een maand of 2 heb ik mijn schoenen gekocht van rainbow Christy in de winkel zatten ze perfect, maar deze zullen al wat uitgerokken zijn door het vele passen, maar die van mij knellen zoooooo vooraan, ben nu begonnen (veel te laat natuurlijk) met het inlopen van mijn schoenen, heb ze even in mijn vriesvak gestopt (gelezen op het net) en dan inlopen met kousen aan, hoop dat ze idd nog wat rekken vooraan, heb natuurlijk een 2de optie klaar, maar zou deze toch op een comfortabele manier willen dragen op onze dag, aangezien ze redelijk prijzig zijn zou dit echt wel zonde zijn.
Niet zo slim om zo lang te wachten met het inlopen van mijn schoenen, bruidjes die nog wat weken op hun teller hebben...... Begin optijd met het dragen van je schoenen,
Mochten mijn voeten nu kunnen spreken dan wil ik niet weten wat ze zouden zeggen๐Ÿ˜Ÿ
Grtjes Sofie
Ps aan alle bruidjes van dit weekend, hopelijk geen regen!!!!! Met zen allen naar de winkel achter kaarsjes ๐Ÿ˜Ž

Sofie
27-6-2015
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1147


Mich
4-7-2015
 Meld misbruik23-6-2015 0:19:06

Bij de schoenmaker hebben ze ook van die spray om ze soepeler te maken! Ik heb er zelf geen ervaring mee maar schijnt prima te werken! Of ze kunnen die ook soepeler maken door op zo’n toestelletje te zetten. Als die van de winkel soepeler waren geworden door het passen, moet dat met de jouwe ook kunnen lukken! Al zal het nog snel moeten dan.

Ik heb de mijne comfortabel gekregen door ze een paar keer een dag of nacht in de diepvriezer te steken en ze dan aan te doen bij het koken, strijken, wat later stofzuigen :-) in het begin met sokken, daarna gewoon zonder. Gek zicht, maar heeft wel geholpen.



Katrien
23-5-2015
 Meld misbruik23-6-2015 10:49:48

Ik heb zo'n spray van bij de schoenmaker, helpt heel goed! Ik denk wel dat die enkel voor leren schoenen is... Best even navragen :-). Bij de schoenmaker hebben ze veel trucjes en hulpmiddeltjes, dus het loont zeker de moeite om daar eens langs te gaan!



sandra
13-9-2013
 Meld misbruik23-6-2015 13:34:06

wat ook goed helpt (bij leren schoenen) ze dragen met natte kousen terwijl je thuis rondloopt. Bij mij heeft dit al gewerkt!



Sofie
27-6-2015
 Meld misbruik23-6-2015 14:10:44

Hey,
ik heb ze naar de schoenmaker gedaan, ze vertelde me wel dat stoffen schoenen toch nog altijd beter rekken met gewoon aan te doen, dus ze staan nu op de leest morgen mag ik erom gaan,hoop dat het dan al iets beter is,en dan elke avond (tot vrijdag avond) inlopen e, hoop dat ze morgen toch al iets beter zitten. Ik laat het jullie nog weten, bedankt voor de reacties
grtje sofie



Sofie
27-6-2015
 Meld misbruik24-6-2015 20:00:29

Hey,
Vandaag achter mijn schoenen geweest, en ze zitten al veel beter ๐Ÿ˜ƒ
Bedankt voor de tips
Grtjes Sofie


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...