Nu Online
Momenteel zijn er 170 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Fototoestel

  19-6-2015 8:45:31

Hoikes,

met nog 14 dagen op de teller ben ik bezig met mijn laatste ideetjes...

Nu vroeg ik mij af... We hebben nog een oud (maar wel al digitaal) fototoestelletje dat nog werkt, maar die we dus eigenlijk niet meer gebruiken.
Nu dacht ik eraan om deze op een tafeltje te leggen met photoboothprops om zo leuke selfies te kunnen krijgen.

Maar nu zei er iemand: "ja, let maar op dat dit niemand steelt...'

Denken jullie echt dat iemand dat zou stelen op ons trouwfeest?


Sjoeke
3-7-2015
Meld misbruik



Reacties: 9 | Gelezen: 1860


Chantal
3-5-2014
 Meld misbruik19-6-2015 8:51:36

Als dit zo zou zijn, dan weet je in elk geval waar je moet zoeken: in jullie gastenlijst. Dus ik zou me er nu niet te veel zorgen over maken dat dit zou gestolen worden op jullie feest.
Misschien kan je er wel een tekstje bijleggen of vermelden in jullie speech dat het de bedoeling is dat het toestelletje op het tafeltje wordt terug gelegd zodat iedereen dit daar steeds kan terugvinden. Anders denk ik dat bepaalde mensen zich het toestel een ganse avond zullen toe-eigenen waardoor het bedoelde gebruik niet tot zijn recht zal kunnen komen.



mona
27-7-2013
 Meld misbruik19-6-2015 9:46:32

Kans is klein dat het gestolen wordt. Het zijn toch allemaal je vrienden en familie + je zegt zelf dat het een oud klein toestelletje is, dat steekt sowieso toch al minder de ogen uit dan iets hip en nieuw (stel dat er een 'vreemde' van het zaalpersoneel z'n oog op zou laten vallen ofzo).

En zelfs ALS het dan toch weg zou zijn... je gebruikt het toch niet meer. Zou spijtig zijn van de foto's die erop staan, en toch ook spijtig van het toestelletje, maar toch ook geen wereldramp van formaat hè? Ik denk dat het risico klein is, en dat je het dus kan nemen. Als het misloopt - de kans lijkt me erg klein - is er nog geen man overboord.



cindy
8-8-2015
 Meld misbruik19-6-2015 10:38:02

Super idee meid. Ik ga ook op elke tafel fotobootprops doen en die komen in een klein vaasje te staan met zand erin. En op elke tafel komen twee a drie wegwerpcamera's en de 2 oudste kinderen krijgen ook alle twee een. Deze foto's komen terecht in een aparte fotoalbum en sommige horen wat ik doe vinden ze het super idee. Ik wou eerst een flitspaal laten komen maar 500 Euro is voor mij echt een brug te ver en ik wil al mijn gasten bij mij en niet dat ze telkens weg zin uit onze zaal. En het zou echt erg zijn moest iemand dat meenemen. Zover heb ik eigenlijk niet nagedacht omdat ik alle vertrouwen inhun heb. Succes.



Bart

 Meld misbruik19-6-2015 14:41:15




petra
17-7-2015
 Meld misbruik22-6-2015 18:03:56

Het fototoestel met een lang lint ofzo ergens aan vastmaken en dan een grappig tekstje erbij zetten
Bv in de aard van omdat we niet de ganse avond wilken zoeken leggen we het toestel aan banden ofzo



Sjoeke
3-7-2015
 Meld misbruik23-6-2015 10:28:59

Hoi Petra,
ja, ik heb onderstaande stappenplan voorzien :-) Maar een lint is inderdaad mogelijk he. Er is toch zo'n gaatje voorzien op de zijkant...
Maar ik blijf mijn idee leuk vinden en goedkoper dan een 'echte' booth. En vermits de budgetten op zijn, ga ik het zo toch doen.

Stappenplan voor fotohoekje
1. Neem het fototoestel.
2. Kleed je wat aan met ‘fotoprops’.
3. Neem een selfie, of vraag iemand om jullie wat te helpen en een foto te nemen.
4. Leg, na het gebruik, het fototoestel terug op zijn plaats. Zodat ons kaartje helemaal vol geraakt als aandenken van ons feest!




petra
17-7-2015
 Meld misbruik23-6-2015 20:11:12

Super☺. Begint goed te korten voor jouw he. De dag na juliie trouw hebben wij onze vrijgezellendag . En nu vrijdag heb ik een pre vrijgezellenavond. 2 vrouwen die niet konden op de gekozen datum wat ik er echt bij wilde gaan samen wat leuks doen met me. En btw die eugen photobooth super idee mischien steel ik dat idee het nog😉



Sjoeke
3-7-2015
 Meld misbruik25-6-2015 7:47:18

Haha, Petra :-)

Onze trouws lijken al zo goed op elkaar, dus laat je gaan :-) hahahahaha

Ja, nog 8 keer slapen en het is van datte.

Gisteren definitieve afspraken gaan maken met de feestzaal. Ze zijn daar zo vriendelijk! Ik was weer helemaal gerust gesteld. Zij vertelde mij ook dat het een supergoed idee was, dus we gaan er voor! :-)




petra
17-7-2015
 Meld misbruik25-6-2015 11:50:58

Super. Als ik jou hier niet meer hoor voor de dag geniet ervan😆 en het zonneke is besteld


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...