Nu Online
Momenteel zijn er 168 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kostuum

  17-6-2015 13:36:38
Hallo medebruidjes

mijn vriend liet dit weekend vallen dat hij geen massa geld wil uitgeven aan zijn kostuum. (is niet echt een kostuummens :) ) dus vroeg ik me af waar ze betaalbare maar mooie kostuums verkopen. Liefst in regio Oost-Vlaanderen.
Hebben jullie een idee van de prijs?
Zal wellicht voor iets traditioneel gaan.

bedankt!

Ines
2-7-2016
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 2388


Geert
22-8-2015
 Meld misbruik17-6-2015 19:17:17

In Eeklo bij Verstraete kan je al goedkoop een kostuum kopen. Mijn aanstaande heeft zijn kostuum gehuurd maar we gingen eens bij Verstaete achter ons jeansbroeken en zij zei dat ze al heel goedkoop mooie kostuums verkoopt. Omdat er nu veel jongeren ook graag een kostuum dragen zijn de kostuums niet meer zo duur. Toen ik zei dat mijn aanstaande een mooi kostuum gezien had in een boek en de prijs 2000 euro was zei ze dat dat ook veel goedkoper kon hoor. Wij hebben gekozen om te huren omdat we anders nooit naar gelegenheden gaan waar hij nog een kostuum kon aandoen.
Groetjes
Sandra



Sarah
29-8-2015
 Meld misbruik17-6-2015 19:25:05

Mijn partner was ook van dit principe en heeft ervoor gekozen om zijn kostuum te horen. Dit kost € 70 dus dat is echt geen geld :-)



kathleen
27-6-2015
 Meld misbruik17-6-2015 21:54:41

Bij rivanto in Deinze - Astene , vanaf 100€ tot 300€. Zijn Italiaanse kostuums, heel mooi afgewerkt.



Chantal
3-5-2014
 Meld misbruik18-6-2015 11:19:11

Volgens mij kan je terecht in elke deftige herenwinkel. Wij hebben bij ons in de buurt zo een heel mooi kostuum gekocht aan een redelijke prijs.
Waar regio Oost-Vlaanderen zoek je juist? Anders zijn aanraders: Jo Mode (Lochristi) - Imania (Denderleeuw) - Fashion Forum (Denderleeuw & Aalst)



Sjoeke
3-7-2015
 Meld misbruik19-6-2015 11:29:49

Goh, eigenlijk kan je zelfs in de C&A hele mooie herenkostuums vinden. Niet veel geld en toch van hem.
Niemand ziet aan de buitenkant dat het van de C&A is (en dan nog...).
Voor 100 euro een 4-delig kostuum...
http://www.c-and-a.com/be/nl/shop/heren/stadsmode/kostuums

SUCCES!





Jan
5-4-2021
 Meld misbruik15-2-2017 18:43:53

Dag Ines, ik kan je Café Costume zeker aanraden voor maatpakken. Ik heb er zelf ook al eens een aankoop gedaan en was er zeer tevreden over. Voor heren maatpakken zeker dik ok. www.cafecostume.com


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Mannenmode nodig?
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
De Maeyer Ceremoniekostuums Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers in Sint-niklaas
Wij verhuren kostuums voor elke gelegeheid. U heeft keuze uit Jacquets, Smokings en kostuums in verschillende kleuren (zwart, grijs, grijs met een streep) NIEUW BLAUWE KOSTUUMS Wij hebben ook Jacquets en blauwe kostuums voor bruidsjonkers Meer info