Nu Online
Momenteel zijn er 124 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Kostuum west-vlaanderen

  29-5-2015 21:21:29
Hallo,

M'n ventje gaat eindelijk eens gaan kijken voor z'n kostuum! :)
Maar weet iemand goede winkels waar hij eens kan gaan kijken? Liefst ergens waar er een ruimere keuze is aangezien hij niet meet welke modellen hem goed afgaan.
Liefst regio west-vlaanderen, maar als het echt de moeite is, rijdt hij wel wat verder :D

Dankjewel!

Justine
26-9-2015
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 2252


Patrick

 Meld misbruik30-5-2015 10:48:22

http://www.verovan.be/ is normaal heel gekende zaak...



Inge
13-6-2015
 Meld misbruik30-5-2015 15:53:59

www.w-dress.be , dat is in Loppem ( Brugge ), wij zijnsuper geholpen in die zaak



Eline
25-4-2015
 Meld misbruik31-5-2015 8:45:40

Villa verde, www.Italiaansemaatpakken.be . zeer goede kwaliteit, op maat en voor 430 euro heb je kostuum. Is wel in Sint-Martens-Latem.heel vriendelijke mensen. Wij waren wat afwachtend door lage prijs maar prima service en kwaliteit.



lindsey
20-6-2015
 Meld misbruik31-5-2015 13:47:13

impuls gullegem! alle merken hebben ze daar en enkel en alleen voor heren !



Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik31-5-2015 20:38:52

Wij waren inderdaad heel tevreden van Verovan!



Justine
26-9-2015
 Meld misbruik1-6-2015 20:48:55

Oké, ik zal ze eens doorgeven aan hem :)
Alvast bedankt!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Mannenmode nodig?
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
De Maeyer Ceremoniekostuums Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers in Sint-niklaas
Wij verhuren kostuums voor elke gelegeheid. U heeft keuze uit Jacquets, Smokings en kostuums in verschillende kleuren (zwart, grijs, grijs met een streep) NIEUW BLAUWE KOSTUUMS Wij hebben ook Jacquets en blauwe kostuums voor bruidsjonkers Meer info