Nu Online
Momenteel zijn er 123 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Schoenen voor heel smalle voeten

  20-4-2015 18:55:02
Hallo lieve bruidjes

Mijn kleed heb ik al, nu moet ik op zoek naar schoenen. Ik heb echter heel moeilijke voeten, ze zijn nl heel smal. Ik kan geen pumps dragen, en geen ballerina's, die vallen gewoon allemaal uit. Ik ben dus op zoek naar een schoen met een klein hakje (want mijn verloofde is maar net even groot), die aanhoudt met een bandje, en er niet uitzien als een bommamodel. Waar halen jullie je schoenen? Zijn er mensen met een geweldige tip?

Groetjes!

Inge
7-8-2015
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 923


Sofie
9-7-2016
 Meld misbruik20-4-2015 19:29:18

Van Loock in Zandhoven al eens geprobeerd? Zij hebben een ontzettend groot aanbod voor werkelijk alle (kleine, grote, smalle, brede, ... ) soorten voeten. De schoenen zijn niet altijd erg goedkoop.



Inge
7-8-2015
 Meld misbruik20-4-2015 19:55:26

Ben al aantal keer naar daar gegaan, maar val daar vaak id kinderschoenen. Voor de bruidsschoenen wel nog niet getest uiteraard :)



Annemie
30-8-2014
 Meld misbruik21-4-2015 9:21:56

Schoenen van rainbow, elsa coloured shoes. Te koop vaak id bruidwinkels zelf.



Sofie
27-6-2015
 Meld misbruik21-4-2015 22:33:47

hey,

ik heb het tegen over gestelde brede voeten dus vooral in de zomer

ik heb mijn schoenen gekocht in de bruidswinkel van het merk Rainbow club,daar konden ze e zeggen welke modellen er bestemd waren voor mijn voeten.Ga er dus van uit dat ze ook wel voor smalle voeten modellen hebben.Mijn mama heeft er prachtige gekozen van het merk Rainbow en zij heeft ook kleine fijne voetjes (waar ik toch wel een heel pietsie beetje jaloers op ben) lol

grtjes sofie



Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...