Nu Online
Momenteel zijn er 70 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Ervaringen met lightinthebox

  14-4-2015 20:52:35
Heeft er iemand ervaring met bestellen via lightinthebox?

Dorien
19-2-2016
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 1023


Sofie
27-6-2015
 Meld misbruik14-4-2015 23:38:15

hey

ik heb er al bij besteld, alles is correct en vlot verlopen,bij de afrekening van je product zie je ook meteen de verzend kosten enzo.

Als je dit wenst wil ik morgen wel eens kijken naar mijn bestelbon welke kosten er bij ons bij kwamen.

Heb ook al besteld bij trouwoutlet en hier was ik ook tevreden over

grtjes sofie




Bart

 Meld misbruik15-4-2015 9:39:12

Het is niet de gewoonte dat ik reageer maar wil hier wel eens op inpikken.

Zelf kocht ik ook al via hen en ben volledig verkeerd uitgespeeld.Je moet betalen maar weet niet waar het product vandaan komt.
Ook al koop je het via hun site,toch kunnen de kosten oplopen.

De bestelling die ik gedaan had kwam uit China (zonder te weten) en moest er nog douanekosten op betalen bij de levering...Je weet het pas iets voor de levering en als je weigert ben je het geld toch kwijt.Opletten dus want douanekosten kunnen soms erg oplopen.

Deze kosten zijn afhankelijk van land tot land en dus niet altijd het geval maar indien het wel zo is hangt zelfs de prijs af van dat bepaalde land waaruit het werd ingevoerd.



LB.

 Meld misbruik15-4-2015 10:53:23

met kleren ook goed opletten wat betreft maten ... die durven ook kleiner uitvallen dan "europese" maten.



Caroline
15-5-2015
 Meld misbruik15-4-2015 11:27:39

Voor kleine dingen geen probleem, alles boven de € 22 moet je douanekosten op betalen. En die kosten kan je jammer genoeg niet op voorhand berekenen.



Dorien
19-2-2016
 Meld misbruik15-4-2015 14:32:27

Dankjewel voor de reacties allemaal! Ze zijn zeer nuttig



cindy
8-8-2015
 Meld misbruik15-4-2015 22:09:26

Inderdaad, de duane kosten hoor oplopen en je weet daarbij nooit hoeveel plus komt er nog eens zoveel bij als je wil dat het binnen de week komt.



cindy
8-8-2015
 Meld misbruik15-4-2015 22:09:39




Katrin
19-9-2015
 Meld misbruik17-4-2015 4:18:50

Ik heb op deze site een middellang trouwkleedje gekocht (als danskleedje) en volgens hun afmetingen zou ik een maat 10 hebben. Even ter info: ik heb normaal een maat 36 bovenaan voor de taille (wel een cupD) en een maat 40 onderaan. Het kleedje was jammer genoeg té groot. Een maat 8 of 6 was beter geweest. Het is ook veel volumieuzer dan je denkt en ook oppassen met de cups, want deze zijn standaard een B ofzo.

Zoals Bart al zei, de kleding komt uit China, dus in mijn geval (ik woon nu even in amerika), moest ik het ook naar China terugsturen! Dat zou me 20 euro kosten, plus ik zou 10 euro verliezen omwille de omwisseling. Het kleed zou volgens hun op maat gemaakt zijn (wanneer het gewoon een maat 10 was!). Ik heb dan maar besloten om het te houden. Mijn mama gaat het aanpassen zodat het wel past.

Ik had ook enkele accessoires gekocht. De sluier was mooi maar wel zonder opsteekspeld (daar moet je op letten). De haarspeld is groter dan ik dacht, maar ook nog mooi. De onderrok is veeeeeel te smal en te kort (ok, maar ik heb een broekmaat 40 en ik ben wel 173 cm). Daar moet je toch ook wel bij oppassen dat je alle reviews goed leest en beter groter dan kleiner inrekent.

Ohja, zoek zeker op internet nog voor extra kortingscodes, zo heb ik een haarspeld er gewoon gratis bij gehad!

Succes!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...