Nu Online
Momenteel zijn er 156 gebruikers online, waarvan 1 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

naamkaartjes? hoe begin je eraan

  9-4-2015 17:24:55

hey iedereen , de titel verraad het al... De zaal zou graag hebben dat wij voor iedereen naamkaartjes voorzien zodanig dat ze die met de mensen kunnen meegeven met het correcte tafelnummer. Is inderdaad de beste manier om geen verwarring en misverstanden te hebben. Ik kan goed overweg met de pc maar van zo'n dingen word turelure... iemand een idee hoe je eraan begint, of kan je dit uit handen geven bij de drukker, of bestellen via een site ...

alle ideeen zijn welkom

Ps: op pinterest al vanalles gevonden dat ik graag zie maar daarmee staan ze nog niet op ons trouwfeest :-) :-) :-)

alvast bedankt en we blijven ZENNN he allemaal ;-)


lindsey
20-6-2015
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1920


Dorien
25-7-2015
 Meld misbruik10-4-2015 17:54:06

Dag Lindsey,

Wij doen het met een 'thema': reizen.
De genodigden krijgen een postkaart met een foto van ons tijdens een reis (fotosite kruidvat) en kunnen zo hun tafel terugvinden (Barcelona-tafel, Marseille-tafel,...)

De naamkaartjes zelf is nog een twijfelgeval.
We dachten eraan om bootjes te vouwen en daar hun namen op te schrijven, maar zijn er nog niet aan uit!!

Succes!



lindsey
20-6-2015
 Meld misbruik10-4-2015 22:09:05

Dorien ,


alvast bedankt , hier kan ik wel wat mee supertipje !!


succes ook voor jou!!




stephanie
20-9-2014
 Meld misbruik11-4-2015 10:45:17

Hoi,
op onze tafels stonden allemaal miniatuur autootjes.
Bij het binnenkomen stond een prikbord met de namen en het autootje.
De maître gaf dit dan aan de gasten, BV Jan en An en daaronder BMW.
Als het bord leeg is, weet je ook dat al de gasten er zijn.

Op de tafel zelf stonden geen naamkaartjes, dus ze mochten zelf kiezen
waar ze gingen zitten. Maar het moest wel aan die tafel zijn. Sommige mensen zitten graag per koppel, maar sommige zitten ook graag vrouwen en heren samen. Dus zo kunnen ze zelf nog kiezen.

en zo moet jij gewoon een rechthoekig kaartje maken met de namen, wat ook simpel is.




Jolien
15-5-2015
 Meld misbruik16-4-2015 16:30:09

Bij mij is het dan weer heel concreet, maar je weet nooit dat er bij jou een ideetje speelt :-))

De gasten krijgen een filmrolletje, daaruit trekken ze hun filmpje waarop een sticker kleeft met aan welke maandtafel ze moeten zitten.
(Onze tafels hebben geen nummers, maar zijn maanden. Op de tafel staan foto's uit het fotohokje die telkens in die maand genomen zijn gedurende de afgelopen jaren.)



Dorien
25-7-2015
 Meld misbruik20-4-2015 22:22:26

Onze naamkaartjes zijn gekozen: bagagelabels (action) met de naam van de gasten op een kaartje gedrukt (en erin gestopt).
Into thema op en top!

Blij blij blij


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info