Nu Online
Momenteel zijn er 122 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Videograaf - regio Heist-op-den-Berg

  1-4-2015 16:56:08
Ik heb altijd gedacht dat ik een videograaf niet direct nodig vond.
Maar hoe meer de trouw nadert, hoe meer ik denk:"het zou mss toch leuk zijn om daar buiten foto's ook nog een iets meer levendige herinnering aan te hebben".

Dus ... mss toch maar een videograaf? :)

Ondertussen is het al maar een dikke 2 maand meer tot de trouw, dus gaat het mss ook al niet meer zo evident zijn om nog eentje te vinden.

Iemand trouwens enig idee wat dat zoal kost gemiddeld, om je zo een dag te laten volgen door een videograaf?

Ook iemand die er een goeie weet in regio Heist-op-den-Berg?

Alvast héél erg bedankt voor de tips ;)!

Groetjes
Lizzy

Lizzy
6-6-2015
Meld misbruik



Reacties: 16 | Gelezen: 2555


Brenda
10-9-2016
 Meld misbruik2-4-2015 6:22:52

Wij hebben 2 in 1.. Een fotograaf en videograaf, die geven op dit moment een lanceringsactie en dat kost 1195 euro.
Je moet maar eens kijken op hun site, wondermooi.be, ik weet wel niet of ze nog vrij zijn.
Je krijgt er veel bij



Lizzy
6-6-2015
 Meld misbruik2-4-2015 10:25:19

Een fotograaf hebben we al ;).
Ik heb hier ondertussen ook eens wat rondgekeken en ben terecht gekomen bij Wouter Colen (http://retro-fotograaf.be/ ), hij is nog vrij en we hebben volgende week een kennismakingsgesprekje. Dus hopelijk komt dat goed :).

Je hebt wel een goeie deal vast volgens mij. Fotograaf en videograaf voor 1195 euro is écht heel goeikoop! Zalig :)!

Toch bedankt voor de tips trouwens!

Groetjes
Lizzy



Brenda
10-9-2016
 Meld misbruik2-4-2015 22:34:59

Niet erg! Graag gedaan ;-) ik ben blij dat je iemand gevonden hebt want is toch wel leuk om nadien bewegende beelden te hebben



Diana
10-4-2016
 Meld misbruik8-4-2015 14:40:51

Hey Lizzy,
Zeer benieuwd naar onze toekomstige trouwfilm, het is wel nog even wachten :)
Al onze vrienden raden ons dit kleine productiehuis aan. We hebben ze ontmoet, zeer vriendelijk en waren bereid om iets van de prijs af te doen.
wedding.lykkefilms.com
Voorbeelden zien er in ieder geval top uit.
Veel succes met je zoektocht!
Diana



danny

 Meld misbruik10-4-2015 0:14:21

Heeft lykkefilms eigenlijk een online portfolio? Ik vind geen enkel werk terug van hun.



Patrick

 Meld misbruik10-4-2015 20:39:00

@ danny, daar vind je iets terug...http://lykkefilms.com/, Groetjes



Patrick

 Meld misbruik10-4-2015 20:43:51

Ik persoonlijk hou niet van slow motion gedoe, kan gaan voor enkele seconden...dan is de maat vol...één voordeel, met weinig beeld kan je iets lang maken.



danny

 Meld misbruik11-4-2015 9:13:58

@ Patrick, op hun site had ik al gekeken maar ik vind hier geen enkele huwelijksfilm terug en op hun facebook staat "fotodiensten en apparatuur".
Misschien doen ze iets van hun prijzen af omdat ze nog nooit een huwelijk hebben gefilmd?



Brenda
10-9-2016
 Meld misbruik12-4-2015 12:32:10

Ikzelf vind het ook niet zo mooi hetgeen ze staan hebben omdat dit slowmotion is maar ieder zijn persoonlijke voorkeur natuurlijk! Wat ik mooi vind kan een ander lelijk vinden ;-) dus ik denk dat je er gewoon moet voor zijn of niet..



Stijn

 Meld misbruik13-4-2015 18:46:29

Beste Lizzy,

Neem eens een kijkje op onze website: http://www.fullvisionstudio.be/

Groeten
Stijn



Robin

 Meld misbruik15-4-2015 20:18:45




Anthony

 Meld misbruik4-5-2015 18:18:23




Cam

 Meld misbruik5-5-2015 21:18:09




Farzin

 Meld misbruik18-5-2015 8:42:59

Beste Lizzy

Wij zijn nog beschikbaar op 6 juni.

Ik stuur u onze aanbod via een privé bericht.

Met vriendelijke groeten

Farzin K.S.

FZ PRO
www.fzpro.be
info@fzpor.be




Lizzy
6-6-2015
 Meld misbruik20-5-2015 18:42:50

Onze videograaf ligt ondertss al een hele tijd vast ... (het is Wouter Colen geworden).

Toch bedankt voor de reacties ;)



Ellen
5-8-2017
 Meld misbruik21-11-2015 11:03:14

Alvast proficiat met je komend huwelijk,Lizzie!

https://www.facebook.com/doubiproducties/

Betaalbare videografie. Zeker een aanrader!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info