Nu Online
Momenteel zijn er 39 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Schoenen!

  29-3-2015 12:09:53
Dag bruidjes,

Gisteren moest ik ab-so-luut mijn schoenen gaan kopen omdat ik woensdag mijn eerste pasbeurt heb.
Natuurlijk beetje te lang gewacht met een keuze...
Ik was eerst in de winkel van waar mijn jurk komt geweest, maar ik vond mijn gedacht niet.
Ik wou iets anders dan een standaard trouwschoen..
Ik heb gekozen voor witte Tommy's (http://www.torfs.be/pump-ecru-tommy-hilfiger-cindy-1560... ) en ik vind ze echt super zitten en wat sportiever.

Nu het probleem... Niemand van mijn schoonfamilie vindt ze echt mooi!
Ze vinden dat het niet chic is en zeker niet past onder een trouwjurk..
Mijn toekomstige vindt dat ik mijn zin maar moet doen, ook al vindt hij het ook niet zo goed passen.. Hij had liever ook een echte trouwschoen gezien.

Ik vind de hetze alvast overdreven, maar zit nu wel in de knoop met dit 'probleem'... Het maakt me wel onzeker...
Wat denken jullie?
Passen deze schoentjes toch een beetje onder mijn jurk?
http://www.bruidshoek.nl/ladybird-35029.html

Alvast bedankt!

Dorien
25-7-2015
Meld misbruik



Reacties: 25 | Gelezen: 2042


sarah
25-7-2015
 Meld misbruik29-3-2015 12:20:23

Hey!

Eens iemand gevonden op dit forum die op dezelfde dag trouwt ;)
Ik zie het probleem niet met je schoenen, ze zijn misschien "iets sportiever" maar ik vind alvast dat je ze niet sportief kan noemen... Het enige wat mij zou storen is het logo van Tommy... Doe gewoon wat je zelf denkt dat het beste is, want het zal nooit 100 % goed zijn voor iedereen (heb ik ook al ondervonden). Het zien er ook heel gemakkelijke schoenen uit, en dat is toch ook wel heel belangrijk!

De schoenen zien er wel "wit wit" uit, en je kleedje is misschien meer ivoorkleurig?
Daarvoor zou ik misschien toch wel oppassen...



Tessa
1-10-2016
 Meld misbruik29-3-2015 13:01:44

Neem schoenen die je zelf goed vind en die goed zitten. Jij moet ze de hele dag dragen en onder je trouwjurk zullen je schoenen toch niet zo hard opvallen.

groetjes



petra
17-7-2015
 Meld misbruik29-3-2015 13:05:02

http://topvintage.nl/nl/vintage-retro/50s-anna-ankle-st...
Dit zijn mijn schoenen. Ik vind die van jou ook mooi
Ik ben geen voorstander van traditionele trouw schoenen zoveel geld voor 1 dag. Ik kan de mijne achteraf nog dragen
1st had ik gekleurde noë pumps. Maar vond deze te braaf voor onze trouw. Onze accentkleur is turkoois en petrol. Daarom deze kleur.
Ik zou niet meer swichten als woensdag al moet gaan passen



Annelies
13-5-2015
 Meld misbruik29-3-2015 13:16:12

je hebt een lang kleed, dus zo hard zullen die schoenen niet opvallen he. En uiteindelijk moet gij er een hele dag op lopen, dus heeft wie dan ook daar niks op te zeggen....
Ik ben zelf heel groot en mocht daarom geen hakken dragen omdat mijn kleed dan te kort is... Ik wou eerst sneakers van Converse pakken, maar het zijn sneakers van Esprit geworden ipv ballerina's of fancy slippers. Ik wandel er goed mee, ze zijn goedkoper dan de traditionele opties én ik kan ze achteraf nog aandoen, win-win! En wie zich aan mijn schoenen stoort, die mag zich daarin opvreten, ik trek het me niet aan ;)



cindy
8-8-2015
 Meld misbruik29-3-2015 13:33:02

Ooh dat kleed vond ik ook heel mooi van lady bird maar het is een ander geworden. Inderdaad die schoenen moeten jouw goed zitten en omdat jij een lang kleed hebt zien ze toch die schoenen niet en het is niet dat iemand gaat vragen van jouw gasten Hoe zien jouw schoenen eruit. A wel heel mooi gekozen echt waar. Jij zult stralen. Succes



deborah
16-7-2016
 Meld misbruik29-3-2015 14:25:07

Ik vind die schoenen ook goed meevallen! Gewoon doen zou ik zeggen! Waar jij je goed bij voelt!



Jolien
15-8-2015
 Meld misbruik29-3-2015 16:45:02

Persoonlijk vind ik de schoenen ook niet echt onder het kleed passen... Bij mij zijn de schoenen redelijk casual.... :-) (sorry!!)

Ik heb ook gekozen voor schoenen die ik kan afdragen, maar toch heel chique zijn... (vind ik zelf) - maar smaken verschillen natuurlijk!
MAAR je moet jezelf goed voelen bij je schoen; jij moet er de hele dag op kunnen lopen én niet wij of je familie...



Sarah
29-8-2015
 Meld misbruik29-3-2015 16:56:10

Ik zou zelf ook niet voor deze schoenen kiezen en dan vooral omwille van het logo. Maar langs de andere kant denk ik ook niet dat het gaat opvallen met dat lange kleed. Dus als jij je er goed bij voelt: gewoon doen ;-)



Gaëlle
30-5-2015
 Meld misbruik29-3-2015 17:14:00

Ik heb deze : http://www.gaborshoes.be/pump_15010010031_1_product.htm...
Ik heb ook meer voor comfort gekozen... alhoewel ik ze wel mooier vind in het echt dan op deze foto's. En ik denk dat ik zelf met die schoenen last zal hebben na enkele uren Maar 's avonds trek ik lekker verfijnde sneaker aan met plateau van 3cm om hoogteverschil iets of wat te compenseren : http://www.bershka.com/be/en/woman/woman/shoes/bershka-...

Als je je goed voelt in die schoen dan moet je daar bij blijven!

Gr,




Britt
4-7-2015
 Meld misbruik29-3-2015 19:16:47

Persoonlijk zou ik eerder voor een andere schoen kiezen, maar ik denk dan vooral omdat ze te wit gaan zijn onder je kleed (dat me niet wit wit lijkt).

Uiteindelijk ga je van je schoenen maar heel weinig zien onder zo'n lang kleed en als jij je er goed in voelt, moet je ze zeker dragen, hoewel ik wel snap dat je onzeker wordt van de commentaren.

Ik zelf heb deze schoenen gekozen, die kan ik achteraf ook nog dragen:
http://nl.sarenza.be/marco-tozzi-swan-s769811-p00001112...



Steven
22-8-2015
 Meld misbruik29-3-2015 20:03:20

als de schoentjes goed zitten, zeker niet twijfelen! Aangezien je een lang kleed hebt ziet niemand de schoenen ;-) Groetjes Dorien



Jolien
14-8-2015
 Meld misbruik29-3-2015 21:05:24

Ik heb er van cristofoli, absoluut geen standaard-trouwschoen.
Ik zie het probleem niet zo, zeker omdat je een lange jurk draagt. Mocht t een kort zijn geweest, dan zou ik een eleganter schoentje kiezen



deborah
16-7-2016
 Meld misbruik29-3-2015 21:20:56

Gaelle, wat een super leuke sneakers die van de berchka! Ik was meteen verliefd en mijn vriend vond ze ook erg mooi! Denk dat ik ze ook ga bestellen voor s'avonds! Merci voor het te delen! X



Jolien
15-8-2015
 Meld misbruik29-3-2015 22:08:50

Mijn nichtje zei me dat zeker 20 mensen naar haar schoenen hebben gevraagd op haar huwelijksdag...



Greet
24-5-2014
 Meld misbruik29-3-2015 22:54:48

Koop gewoon schoenen die comfortabel voor je zijn! Ik had 150 euro uitgegeven aan satijnen trouwschoenen, en 60 euro voor een comfortabele witte sandaal met sleehak. De satijnen schoenen heb ik max 4u op de hele trouw gedragen. Ik had direct veel last van mijn voeten, en dan maar mijn comfortabele sandaaltjes met hak aangedaan. Ik heb best wel spijt dat ik die satijnen schoenen heb aangekocht. Ik had die schoenen aan op de fotoschoot, maar je kan ze nergens op zien!




Nadya
17-7-2015
 Meld misbruik30-3-2015 10:00:54

Ik vind ze eigenlijk ook niet echt passen bij je kleed, vind ze niet fijn genoeg.
Maar, ik heb die schoenen in cognackleur, die zitten echt fantastisch goed dus qua comfort zeker een topper.
Volg je instinct!



sabrina

 Meld misbruik30-3-2015 10:37:59

Uw dag, dus jij beslist ;-)
Jij moet er ten slotte een hele dag mee rondlopen. Een alternatief kan ook zijn dat je nog ballerina's neemt.

En dan volgende vraag, hoe veel mensen gaan uw trouwschoenen? Ik heb mijn schoonzus haar trouwschoenen maar 1 keer gezien, op de dag dat ze trouwde weliswaar maar ook pas tegen de avond wanneer ze van schoenen wisselde. Had ze dat niet gedaan, wist ik nog steeds niet hoe haar trouwschoenen eruit zagen ;-)



Elien

 Meld misbruik30-3-2015 10:44:53

Haha ik heb gele Vans al gekocht voor onder mijn kleedje (dat ik nog niet heb :p)
Ik weet nu al dat mijn mama mij zal vermoorden als ze dat hoort maar ik doe toch lekker mijn zin :p

Ik heb HEEEEL snel last als ik hakken moet dragen.. maar ik zal er natuurlijk ook wel mooie kopen (ook in het geel liefst) maar die zal ik inderdaad minder lang aanhebben dan de Vans..

Mijn vriend was al helemaal fan van de Vans en dat is het belangrijkste :) En ik koop mijn gele hakken ook om nadien nog af te dragen.. want echte satijne schoentjes die draag je echt nooit meer waarschijnlijk.

Ik ben geen grote fan van Tommy maar ik vind die hakjes wel leuk.. alleen denk ik ook wel dat ze misschien te wit zullen zijn tegenover je kleed.. maar dat zal je dan zien met je pasbeurt..




Jessie
4-6-2016
 Meld misbruik30-3-2015 20:59:13

Super! Ik wil ook zo een kleed ongeveer, ook van ladybird😃 k zou mij ook geen zorgrn maken over de schoenen. Zolang ze maar goed zitten...!



Jolien
15-5-2015
 Meld misbruik3-4-2015 18:54:37

Ik zou dan weer niet voor deze schoenen gaan omwille van de hak, maar je moet eigenlijk echt doen waar jij je goed in voelt.
Je kan ze zeker blijven door dragen, da's een pluspunt.

Mijn schoenen (http://www.brantano.be/images/catalog/product/1280x1280... ) zullen voor velen ook er op of er onder zijn, maar ik ben blij na een zoektocht van 1,5 jaar eindelijk leuke schoenen te hebben, dus dat is wat telt :-) Of ik die van mij nadien vaak zal dragen, da's nog maar de vraag. Want het is niet dat ik met die schoenen voor de klas ga staan



cindy
8-8-2015
 Meld misbruik3-4-2015 22:07:33

Hè jolien, echt een mooie schoon. Ik heb gewoon witte 2 paar die ik ook nader hand kan afdragen. 😀😀😀



Britt
4-7-2015
 Meld misbruik3-4-2015 22:35:42

Oh wauw, hele leuke schoenen Jolien!



cindy
8-8-2015
 Meld misbruik6-4-2015 13:57:14

En we hebben toch ook nieuwe andere trouwschoenen gekocht. Aan de zijkant allemaal steentjes en op de hak ook allemaal steentjes en een hele fijn hoge hak. I love it. ☺☺☺



Steven
22-8-2015
 Meld misbruik6-4-2015 16:16:48

Waar gaat iedereen hier eigenlijk kijken voor trouwschoenen (niet te speciaal, comfortabel en niet te hoog) ? want ik weet het precies zo niet meer! Iemand goeie tips? Groetjes Dorien



Dorien
25-7-2015
 Meld misbruik8-4-2015 16:12:17

Hoihoi iedereen!

Okeee, na een pasbeurt was ik ook niet meer 100% tevreden over deze schoenen...
Ik had ze redelijk impulsief gekocht omdat ik ze nodig had tegen de pasbeurt...
Ze zaten wel erg goed, maar de kleur viel toch tegen.
Het logo en de hak stoorde me eigenlijk totaaaal niet!

Uiteindelijk ben ik voor deze gegaan:
https://www.google.be/search?q=winona+fiarucci+bridal&a...


Toch bedankt voor jullie reacties :) !
Geniet nog van jullie voorbereidingen.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...