Nu Online
Momenteel zijn er 67 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Goede vriendin wordt 30 op huwelijksfeest - wat doen?

  8-3-2015 19:06:23
Beste mede bruidjes,

Een goede vriendin van mij wordt 30 op 12/7. Wij trouwen op 11/7 en bijgevolg zal zij op haar 30 ste verjaardag op ons avondfeest zijn.
Heeft iemand ideeen wat ik zou kunnen doen om haar toch wat in the picture te zetten?
Sowieso ga ik iets afroepen bij de DJ.... Maar wat nog? Een taart laten aanrukken nadat onze bruidstaart al gepasseerd is?

Groetjes

Kelly
11-7-2015
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1052


cindy
8-8-2015
 Meld misbruik8-3-2015 19:14:48

Hè Kelly, hè meid het is jullie dag dus alle aandacht moet naar jullie gaan vind ik en daar moeten jullie ook samen van genieten. Ik zou het afroepen maar dat is het dan ook. De ogen moeten naar jullie gericht zijn en niet op een ander. Mijn collega is in die nacht dan 2 jaar getrouwd dus ik roep dat af maar dat is het ook. Bij een trouw van mijn vriendin had ze ook afgeroepen dat ik in die nacht klokslag 24 uur jarig was. Iedereen zingen en ik kreeg kusjes, was wel leuk maar ik had zoiets Hallo dit is jullie dag niet de mijne. Doe waar jij je goed bijvoelt en spreek anders met nog wat mensen. Volg je hart. Succes



Jolien
15-8-2015
 Meld misbruik8-3-2015 20:05:11

Een vriendin van mij wordt ook 30 en een nichtje verjaart op middernacht...

Ik ga hier sowieso wel iets speciaal rond doen... Sowieso 'Happy Birthday' - en ik ga aan de zaal vragen om een taartje met vuurwerk.
Voor de 30-jarige ga ik sowieso ook bloemetjes halen! :-)
Ik vind het super sympathiek dat ze naar ons huwelijk komt in plaats van haar verjaardag te vieren! :-)



Sylvie
14-3-2015
 Meld misbruik9-3-2015 7:17:15

Ook mijn beste vriendin verjaart. Zij heeft echter zelf aangegeven dat ze niets speciaal maar ja uiteraard gaan we met de hele zaal een liedje zingen. Aangezien mijn vriendin graag iets drinkt geven we haar een flesje en dan zal er vollenbak 'mijn en haar nummer gespeeld' worden!



Kiekske
14-6-2014
 Meld misbruik9-3-2015 18:52:01

Flesje bubbels laten aanrukken?
Dan kan ze die als ze wil nog trakteren ...

Een taart na 't dessert zou ik wat onpraktisch vinden.

Je kan natuurlijk het ook zo laten en "the day after" ontbijt laten leveren.



INFINITY.be (DJ Peter)

 Meld misbruik9-3-2015 19:17:41

Meestal is het gewoon met een plaatje aankondigen, en soms komt een klein taartje binnen met beetje vuurwerk. Maar let op als je dan iemand vergat die toevallig ook nog verjaart diezelfde avond, zonder dat je het weet.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...