Nu Online
Momenteel zijn er 138 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

NIEUWE TROUWSCHOENEN RAINBOW CLUB MAAT 40 MODEL FLORRIE

  3-3-2015 13:31:31

Bruidjes in spé,

Ik ben reeds 269 dagen gehuwd en ik verkoop mijn NIET gedragen bruidsschoenen van het merk ELSA COLOURED SHOES. Ik twijfelde tussen model Penny die gesloten waren vooraan en model florrie die open waren vooraan, en wat doet een vrouw bij twijfel, juist ze alle 2 kopen. Op onze huwelijksdag heb ik uiteindelijk gekozen voor model Penny (ook van ELSA COLOURED SHOES).

Ik heb model Florrie gekocht in de bruidswinkel en ben in bezit van aankoopfactuur. Ik heb deze gekocht voor 179 euro en doe ze weg voor 95 euro (verzendingskosten inbegrepen) of voor 85 euro bij afhaling bij mij thuis.

Regio Aalst

Wie graag foto's heeft gelieve mij hiervoor te contacteren, ik mail ze met plezier door en voor degenen die echt bewijs willen dat ik op mijn bruidsdag model penny aanhad wil ik ook gerust foto doorsturen

Alvast bedankt !!!

Groetjes Elke


Elke
7-6-2014
Meld misbruik



Reacties: 0 | Gelezen: 803

Voeg een reactie toe:

Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...