Nu Online
Momenteel zijn er 95 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

satijnen schoenen inlopen?

  3-3-2015 12:51:06

Dag bruidjes!

zoals het onderwerp al verraad zit ik met vragen over het inlopen van mijn schoenen.

gaat dit bij satijnen schoenen even gemakkelijk als bij leer?
Ik heb er satijnen gekocht en ze knellen nu precies nogal (bij passen had ik geen last).

hebben jullie tips voor mij?


majona
30-5-2015
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1755


Sylvie
14-3-2015
 Meld misbruik3-3-2015 15:35:19

Ik zit hier met hetzelfde probleem (en binnen twee weken is het al zover). Ik heb voor de zekerheid een extra paar leren schoenen gekocht!



kelly
13-7-2013
 Meld misbruik3-3-2015 16:12:54

inlopen met sokken.... niet echt elegant maar helpt wel :)


best doen als je allen thuis bent hihia




majona
30-5-2015
 Meld misbruik4-3-2015 12:34:59

Ik zal jouw raad zeker al opvolgen Sylvie, heb geen zin om op onze dag krom te lopen van de pijn.
Nog niet te veel stress? 14/3 ,is echt wel héééél dichtbij! :-)


@Kelly, bedankt voor de tip - zal ik vanavond al eens uittesten :-) hopelijk helpt het!




Sylvie
14-3-2015
 Meld misbruik4-3-2015 13:23:50

Het is idd heeeeeeeel dichtbij ... stress valt mee maar zal blij zijn als ik verlof heb. Job en kids eisen momenteel nogal veel :-).


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...