Nu Online
Momenteel zijn er 198 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Goed doel vermelden op uitnodiging

  26-2-2015 17:44:26
Hallo,

Aangezien wij een groot hart hebben voor dieren, gaan wij wekelijks met de hondjes van het asiel wandelen (kan voorlopig geen dieren meer adopteren wegens reeds adoptiehond die absoluut niet met andere dieren overweg kan), elke keer brengen we iets mee om hen te steunen (katteneten, hondeneten, leibanden,...) maar waarmee je een dierenasiel nog het meest van al kan steunen zijn natuurlijk centjes...

Daarom dacht ik eraan om een deel van het geld dat de genodigden gegeven hebben, af te staan voor het dierenasiel.

Ik zou dit graag willen vermelden op mijn uitnodiging zodat de mensen weten dat ze niet alleen ons hiermee een plezier doen, maar dat ze ook een beetje een goed doel steunen.

Alleen, ik raak er niet aan uit hoe ik dit best zou formuleren.
Ergens onderaan samen met een versje dat we liever centjes willen dan bloemen of kado's maar ik geraak er niet uit.
Zou ik er ook bijzetten hoe groot het deel is dat we willen doneren? (vb 10% of 20%,...) of is dat eerder not done?

Bij ons krijgen alle gasten nadien nog een foto van ons met bedankt op maar ik zou er dan ook nog graag een extra foto willen bijsteken van ons samen met de mensen en honden van het asiel en daar een tekstje bij dat ze echt bedankt zijn voor de steun!

Wat denken jullie?

groetjes!!



Kelly
17-5-2015
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 1930


kelly
13-7-2013
 Meld misbruik26-2-2015 18:12:18

Een super initiatief!

.... als jullie ons graag iets willen geven, een envelopje, zo krijgen de asielhondjes ook een beter leven....


Cadeautjes en bloemen vragen er al zovelen, wij zouden graag de envelopjes met de hondjes willen delen...


of zoiets



Echt Kelly (mooie naam trouwens :) ) fijn om te weten dat er nog mensen zijn met een hart voor dieren xxxxx


succes met alles




Peggy
21-3-2015
 Meld misbruik26-2-2015 18:44:13

Amai das wel een leuk idee. Vind de versjes hierboven leuk
:-)



Karine
17-12-2017
 Meld misbruik26-2-2015 20:41:07

Super tof idee. Misschien een hondje erop zetten met zo'n plakkaatje tussen zijn tanden waar je dan rekeningnummer kan opzetten.



Brenda
10-9-2016
 Meld misbruik26-2-2015 21:28:03

Amai dat is echt wel een superidee!!! Jullie hebben inderdaad een hart van goud!! En ik vind de bovenstaande gedichtjes wel geschikt ;-)



Karine
17-12-2017
 Meld misbruik26-2-2015 21:52:37

Blij dat we je hebben kunnen helpen, want jullie zijn super mensen die dit doen. En dierenvrienden hebben een hart van goud.



Kelly
17-5-2015
 Meld misbruik26-2-2015 23:11:38

ooooh de lovende woorden doen me smelten, bedankt mensen!!

Ik hoop dat mijn gasten er ook zo goed op reageren, en dat ze niet denken 'oh tis toch om weg te geven, dan moeten we zoveel niet geven'...

Kelly, ik had eerst zelf wat gezocht in het archief en was al terecht gekomen op jouw literaire kunsten dat van 'envelopjes met de hondjes delen' is er boenk op!! (al zal ik hondjes vervangen door beestjes want er zijn daar ook veel katten)

Bedankt voor de toffe ideetjes en bedankt allemaal voor de hartverwarmende reacties, jullie zijn super!





cindy
8-8-2015
 Meld misbruik27-2-2015 14:22:10

Een heel mooi initiatief. En het tekstje dat Kelly aan gaf was ook heel mooi. Mensen met een hart voor dieren echt leuk dat dat nog altijd bestaat. Hopelijk krijgen jullie veel centjes voor jullie zelf en voor het dierenasiel. Succes alvast.



kelly
13-7-2013
 Meld misbruik27-2-2015 15:35:59

graag gedaan


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info