Nu Online
Momenteel zijn er 85 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

waar uitnodigingen bestellen/kopen

  24-2-2015 8:33:01
eeej medebruidjes
We denken ondertussen al een beetje na over de uitnodigingen. We denken eraan om een uitnodiging te maken met een (kleine) foto van ons (niet de grote van de kaart hoor).
Hebben jullie allemaal al uitnodigingen en hebben jullie deze laten drukken bij een drukker of via het internet.
Hebben jullie toevallig geen websites of dergelijke die jullie kunnen aanraden?
Ideetjes omtrent de uitnodiging zijn ook steeds welkom :-).
Alvast bedankt voor jullie hulp :-)

Karen
20-6-2015
Meld misbruik



Reacties: 12 | Gelezen: 1532


Sandra
22-8-2015
 Meld misbruik24-2-2015 8:49:48

Hallo Karen,
wij hebben USB kaarten (ziet eruit als een bankkaart) laten bedrukken met onze foto en op de voorkant Wij gaan trouwen en op de achterkant Steek me vlug in je pc laten maken. Dan hebben we een filmpje gemaakt van onze zoon (10 jaar) die onze trouw aankondigt. Vonden dit net iets originelers en wilden onze zoon daar ook in betrekken.
Groetjes
Sandra



Britt
4-7-2015
 Meld misbruik24-2-2015 10:29:20

Ik heb onze trouwuitnodigingen al besteld. Ze komen van www.optimalprint.nl en heel tevreden van!



Laarke
28-3-2015
 Meld misbruik24-2-2015 11:38:56

De onze komen ook van optimalprint.nl en zijn er ook heel content over!

Er is heel veel keuze maar wij zijn uiteindelijk voor een uitnodiging met de Eiffeltoren gegaan omdat mijn vriend me daar gevraagd heeft. ;-) Onze uitnodigingen zijn begin januari verstuurd en sinds gisteren weten we van iedereen of ze komen of niet en we hebben veel complimenten gekregen over de uitnodiging zelf. Over 31dagen is het voor ons zover!

Veel succes nog met de zoektocht.


Groetjes




cindy
8-8-2015
 Meld misbruik24-2-2015 13:23:43

Ik heb ze ook via optimalprint besteld en ze zijn heel mooi. Ik heb hele leuke reacties gekregen en nu gaat zelfs een vriendin van mij daar haar communikaarten bestellen en na twee dagen komen ze aan bij je thuis. Groetjes



Annelies
28-2-2015
 Meld misbruik24-2-2015 14:14:02

De onze komen van Vistaprint. Iedereen vond ze prachtig en niemand had door dat het een "prefab-model" was.

Veel keuze en echt niet duur...



petra
17-7-2015
 Meld misbruik24-2-2015 16:11:24

E onze komen ook van vistaprint



eline
2-6-2015
 Meld misbruik24-2-2015 19:06:07

Tadaaz ook heel tevreden van



Annelies
13-5-2015
 Meld misbruik24-2-2015 19:43:08

carddreams.be, topkwaliteit en snelle levering, wij zijn er hel tevreden van



Kim
27-6-2015
 Meld misbruik24-2-2015 19:49:49

Sandra, Waar heb je die kaarten laten drukken/ ontwerpen? Bedankt!



Floshken

 Meld misbruik24-2-2015 22:35:11

de onze komen van Tadaaz, heel tevreden van !



Sandra
22-8-2015
 Meld misbruik26-2-2015 12:46:52

Kim,
Ga eens kijken bij USB Concept. Daar heb je alle soorten USb spullen. Wij hebben zo een kaart met een foto van ons op. Hele vlotte en vriendelijke service. Je mag hen altijd mijn naam doorgeven als je contact met hen opneemt.



Sarah
1-1-2020
 Meld misbruik26-2-2015 14:33:46

Uitnodigingen nog niet besteld maar onze save the dates komen van www.planet-cards.nl .
Snel, en ze zijn echt heel mooi geworden.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info