Nu Online
Momenteel zijn er 137 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Kostuums getuigen

  19-2-2015 8:52:34
Dag Bruidjes

Ik heb alweer een vraagje. Mijn vriend en ik willen graag dat de suite allemaal in hetzelfde gekleed gaat, daarom gaan we kostuums voor de suite huren.
Voor de familie zullen de mama rn schoonmama de kostuums betalen, maar de vraag is dus wat doen met de getuigen.
wie betaalt normaal deze kostuums? Ik heb 2 vriendinnen als getuigen, maar hun partner behoren ook tot de suite, mijn vriend heeft 2 vrienden. Om 4 kostuums te betalen, lijkt ons wat veel, Maar ik weet niet wat de gewoonte is...

Alvast bedankt voor de hulp.
Eileen

Eileen
4-7-2015
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 2280


Kristin
12-3-2016
 Meld misbruik19-2-2015 9:31:35

Hey Eileen,
Je kan het met hun daar eens over hebben. Wij hebben enkel een kleur gezegd en wij kopen de dassen van de mannen. Persoonlijk vinden wij als wij alles kiezen en ze hetzelfde moeten aandoen dat we dat ook moeten bekostigen. Dan loopt het kostenplaatje nog al snel op natuurlijk. Dus je kan zeker met hun hetber eens over hebben.
Groetjes en succes,
Kristin



Lorena
26-8-2017
 Meld misbruik19-2-2015 11:02:40

Als jij wil dat ze hetzelfde gekleed gaan zullen jullie het moeten bekostigen... je kunt de mensen moeilijk in de kosten duwen omdat jij een bepaald iets wilt... Je kunt het wel proberen aan te kaarten, maar hou misschien ook in het achterhoofd dat niet iedereen akkoord zal zijn...
Groetjes



Gitte
14-4-2012
 Meld misbruik19-2-2015 11:18:15

Als jij wil beslissen wat ze moeten dragen, dan moet je ook voor de kosten opdraaien. Misschien hebben die mannen wel een prachtig kostuum in hun kast, dan kan je niet verwachten dat ze kosten gaan maken, gewoon omdat jij wil dat iedereen hetzelfde draagt.



Sanne
18-7-2015
 Meld misbruik19-2-2015 13:08:03

Dit is inderdaad een moeilijk puntje.
Langs de ene kant wil je dat de suite een mooi geheel vormt maar langs de andere kant wil je daar geen groot deel van je budget aan besteden.
Ik ken het probleem...

Misschien een ideetje, maar ik weet niet of je hiervoor te vinden bent.
Je kan jouw getuigen en je verloofde zijn getuigen laten samenlopen in de suite. De partners van de getuigen kan je dan in hun eigen kledij laten samen lopen. Zo moet je maar 2 kostuums ipv 4 kostuums betalen.
Eventueel kan je ook aan de partners van de getuigen vragen of ze het erg zouden vinden als ze niet echt bij de suite lopen op momenten waar er foto's worden getrokken (als je echt een mooi geheel wilt hebben op de foto's). Natuurlijk moet je ook enkele foto's hebben met hen erbij hé ;-)

Hopelijk komen jullie er uit!






Steven
22-8-2015
 Meld misbruik19-2-2015 15:21:49

Langs de ene kant: als je echt wil dat ze hetzelfde dragen moet je het zelf bekostigen want je laat hen niet bepaald de keuze... langs de andere kant kun je wel een compromis vinden denk ik: praat er met hen over en bekijk wat jij wil en wat zij zien zitten om te dragen, misschien kunnen jullie elk een deeltje doen. Veel succes!



tine
5-9-2015
 Meld misbruik19-2-2015 17:32:13

Dag Eileen,


Wij wensen ook dat de mannen uit de suite een kostuum huren. Wij hebben 1 vrouwelijke en 1 mannelijke getuige. Beide hebben een partner.

Ons plan is om de kostuums te bekostigen, want wij wensen dat. De vrouwen mogen kiezen wat ze dragen. Dit zullen we niet betalen.

Groetjes




Kim
27-6-2015
 Meld misbruik20-2-2015 12:28:26

Wij hebben enkel gezegd: donker kostuum. Ik vind het moeilijk om iedereen te verplichten wat ze moeten aandoen. Daar voelen wij ons zelf ook niet goed bij. Mijn broers hebben ook een totaal andere kledingstijl dan mijn vriend zijn broers. En mijn papa heeft nog nooit een kostuum gedragen. En we willen natuurlijk dat iedereen zichzelf is en niet iets aandoet wat hij niet wil. Ze moeten zich ook goed voelen op onze dag. Wij betalen wel de dassen, in ons kleur. :-)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...