Nu Online
Momenteel zijn er 138 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

dillemma

  14-2-2015 15:56:12
Hallo,

Wij trouwen namelijk op 05 maart 2016 en zitten met een twijfel geval of dat we nu de collega's vragen of niet ?

shauni
29-7-2016
Meld misbruik



Reacties: 13 | Gelezen: 1303


Cindy
15-5-2015
 Meld misbruik14-2-2015 16:08:22

Wij doen dat wel maar dat moet ieder voor zich kiezen he.
Mijn vriend vraagt zijn team en managers en ik mijn naaste collega's waar ik zo ook al eens mee afspreek.
Ze mogen ook hun partner meebrengen!



Hanne
4-7-2015
 Meld misbruik14-2-2015 16:45:58

Je moet dat zelf weten, maar het is moeilijk. Ik heb ook dat dilemma. Ik heb nog een goede band met mijn oud-collega's. Zijn nu ook vrienden dus wil ik hen erbij. Mijn collega's van nu heb ik ook zeer graag dus dat maakt het moeilijk. Ik heb dat ooit eens laten vallen dat ik dat een moeilijke keuze vind. Ze zeiden zelf dat ze liever naar de receptie zouden komen dan naar het avondfeest. Maar het is niet eenvoudig. Succes :)



Sylvie
14-3-2015
 Meld misbruik14-2-2015 17:45:02

Wij trouwen binnen een maand en weten het nog altijd niet :-) :-) :-). Mijn ventje zijn collega's (7 inclusief partner) komen naar het diner + feest. Mijn collega's (30 inclusief partner) gingen we aanvankelijk voor receptie uitnodigen maar ons plan is beetje veranderd en er is geen receptie meer. Dus we twijfelen nog steeds of we ze gaan vragen voor het dansfeest. Morgen moet de knoop doorgehakt worden!



cindy
8-8-2015
 Meld misbruik14-2-2015 20:49:19

Onze collega's samen met partners zijn uitgenodigd voor ons avonddiner en avondfeest. Je moet dat zelf voor jullie uitmaken. Ons familie kring is klein dus bij ons meer vrienden en collega's dan familie.



Sarah
29-8-2015
 Meld misbruik14-2-2015 21:50:34

Hier ook dat dilemma :-) wij hebben ook besloten om geen receptie meer te doen dus als we ze vragen, is het voor het avondfeest.



Annelies
25-4-2015
 Meld misbruik15-2-2015 13:00:03

Wij nodigen alle collega's met partner uit. Eigenlijk zie je je collega's veel meer dan je familie etc. en ik vond het wel belangrijk dat zij er dan ook bij zijn.



Shelly
21-3-2015
 Meld misbruik15-2-2015 17:57:08

Bij ons worden zijn collega's gevraagd voor de receptie, het avondeten en het avondfeest, omdat dit er niet veel zijn. Mijn collega's worden gevraagd voor receptie en avondfeest omdat dit er veel meer zijn. Maar door de collega's die al verwittigden weet ik dat de oudere collega's (+40j) enkel receptie zullen doen en de rest komt wel naar het avondfeest.



Shelly
21-3-2015
 Meld misbruik15-2-2015 17:58:17

En uiteraard worden de partners erbij gevraagd .



Jolien
15-5-2015
 Meld misbruik15-2-2015 19:00:54

Alle collega's (mijn schoolteam en directeur) worden gevraagd op de receptie.
De collega's van afdeling groendienst van de stad + burgemeester voor mijn man.

We hebben elk wel een drietal collega's waarmee de band iets hechter is en die worden dan ook gevraagd voor het avondfeest.



Karen
10-10-2015
 Meld misbruik16-2-2015 9:10:40

Mijn vriend en ik hebben allebei heel veel collega's, en omdat we ten eerste geen mega budget hebben en ten tweede geen "onderscheid" willen maken, nodigen wij geen collega's uit, maar trakteren wij op ons werk eens met bubbels...

Uiteindelijk kost het allemaal veel geld en moet je je afvragen; is het voor ONS een meerwaarde dat al die mensen er zijn? Want heb de indruk dat er bij trouwfeesten vaak mensen gevraagd worden "omdat het zo hoort"...

Je doet uiteraard wat je zelf wilt he :-)



cindy
8-8-2015
 Meld misbruik16-2-2015 15:45:57

Ik begrijp je karen dat je niet elke collega kunt uitnodigen maar je hebt met sommige collega's een beter contact dan met andere en ik heb mijn hart gevolgd. Ik kan heel mijn familie en neven en nichten uitnodigingen maar dat doe ik niet. Ik hoor ze Door het jaar niet dus die ene dag ook niet. Ik heb als kind veel meegemaakt en dan vergeet je niet wie er op dat moment er wel voor je was en zo mensen heb ik ook uitgenodigd op mijn feest ook al zie ik ze bijna niet, zo mensen blijf ik in mijn hart dragen en die krijgen op onze trouw dan ook een klein geschenk. Waarschijnlijk een hangertje , een hartje. Hun naam word ook gezegd op het feest voor het begint en ook wat ze voor mij hebben gedaan. Er zullen traantjes vloeien maar ik vergeet zo mensen niet. Echte vrienden Door dik en dun. :) :) :)



Brenda
10-9-2016
 Meld misbruik18-2-2015 10:02:50

Bij ons worden ook de collega's + partners uitgenodigd.. En dit zijn er ook veel.. Langs mijn partner zijn kant denk ik dat er ongeveer 20 + partner zijn en bij mij een 30-tal + partner maar wij nodigen hun uit voor het avondfeest



lynn
16-9-2016
 Meld misbruik23-3-2015 13:18:17

Wij hebben beslist voor geen collega's uit te nodigen.
Enkel familie en naaste vrienden.
We hebben elk redelijk grote familie.

We trakteren ook op het werk met bubbels.



Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info