Nu Online
Momenteel zijn er 45 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Wie nodig ik uit voor de recetie?

  10-2-2015 12:37:15

Hoi toekomstige bruidjes,

Ik heb zelf een winkel waar ik alleen in sta (dus geen collega's) maar hier in ons dorp ken je natuurlijk alle andere zelfstandig wel goed

nu vraag ik mij af of het gebruikelijk is om die allemaal op de receptie uit te nodigen?

En dan heb je natuurlijk ook nog de vertegenwoordigers waar ik alles bij aankoop worden die ook gevragen?

Alvast bedankt voor jullie reactie

en heel veel succes en plezier met jullie voorbreidingen


noella
8-8-2015
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 1226


Sjoeke
3-7-2015
 Meld misbruik11-2-2015 8:02:27

Beste Noella,
Ik denk dat je vooral moet doen waar jij je goed in voelt.
Ik ben zelf geen zelfstandige dus ik kan niet goed inschatten wat ik zelf zou doen...

Hopelijk kom je er uit!

Groetjes!




lindsey
20-6-2015
 Meld misbruik11-2-2015 9:39:02

ik volg hier ook even mee , ben zelf zelfstandig en zit met dezelfde vragen. Alle leveranciers en medezelfstandigen van het dorp vragen zie ik niet zitten , aan de andere kant heb je er wel waar je het zo goed mee doet dat je ze er echt bij wil die dag. Maar hoe leg je dat dan uit aan de anderen die er niet zullen bij zijn ... is idd een moeilijke kwestie hihi



Jolien
15-8-2015
 Meld misbruik11-2-2015 13:39:25

Medezelfstandige vind ik héél gek - dit doe je alleen als je écht een goede band hebt volgens mij??

Ik ben DOCHTER van een zelfstandige en ik vraag wel enkele leveranciers van de papa en mama. Ik ken ze al van mijn geboorte...


Voeg een reactie toe:

Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.