Nu Online
Momenteel zijn er 207 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Tekst op uitnodiging

  3-2-2015 22:11:45
Ik ben bezig met het ontwerp van onze uitnodigingen.

We trouwen om 11u00 voor de wet. En we hebben 's avonds een avondfeest vanaf 18u00.

Iedereen zal uitgenodigd worden voor het avondfeest, we werken dus niet met aparte gasten voor de receptie of het dessertbuffet.

We gaan die info dus ook gewoon allemaal op onze uitnodigingen zetten.

Het probleem is nu, we hebben na ons wettelijk huwelijk een kleine receptie met belegde broodjes voor onze ouders, grootouders en zussen. Wordt dat op de uitnodiging gezet? Of wordt dat gewoon gezegd dat ze na het wettelijk huwelijk nog mogen blijven voor een kleine receptie?

Britt
4-7-2015
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1406


Britt
4-7-2015
 Meld misbruik4-2-2015 13:27:25

Niemand?



Sjoeke
3-7-2015
 Meld misbruik4-2-2015 13:49:50

Ik zou dat gewoon zeggen, of een apart klein kaartje maken en dan enkel bij die mensen aan je uitndoiging toevoegen...

Succes!




Tina
16-4-2016
 Meld misbruik4-2-2015 21:47:33

Dag Britt, wij doen helemaal hetzelfde als jou!
Enkel komen wij vóór het wettelijk huwelijk samen voor een glaasje en mini sandwiches om dan met z'n allen naar het gemeentehuis te rijden. Aangezien dit de dichte familie is, zeggen we hen dit gewoon al op voorhand. Niets van op de uitnodiging... :-) Ons momentje!
Een kaartje als herinnering kan je ook nog bij de uitnodiging steken, zoals Sjoeke zegt.
Nog veel plezier met het maken van de uitnodiging, daar ben ik nog niet! ;-)



Lien
7-6-2014
 Meld misbruik4-2-2015 21:59:43

Ik zou dat sowieso niet op de uitnodiging zetten.

Mensen die 'dicht' bij je staan weten uiteindelijk wel dat er na de wettelijke trouw ook een drankje bijhoort toch?

Als je misverstanden wil vermijden, kan je het hen altijd mondeling nog zeggen!



Cindy
15-5-2015
 Meld misbruik7-2-2015 15:15:50

bij ons ongeveer zelfde dagindeling en wij zetten het niet op het kaartje. Verwittigen familie en nauwe vrienden mondeling!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info