Nu Online
Momenteel zijn er 196 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Fotograaf, videograaf, decoratie, uitnodigingen omgeving Antwerpen

  28-1-2015 12:57:42
Hallo trouwerkes, fotograven en videograven,

Wij hadden een afspraak met een aangetrouwde schoon-familielid om onze foto's en uitnodigingen te verzorgen en hebben juist ontdekt dat deze het helemaal niet meer zitten dit te doen. Een serieuze hap in ons budget blijkt nu. Toch willen we niet graag inboeten in kwaliteit. Hebben jullie een idee voor goedkope, toch stijlvolle uitnodigingen. Of worden uitnodigingen soms ook per e-mail verzonden? Dit vinden we wel een leuk idee omwille van het milieuvriendelijke hiervan.
Verder zouden we de videograaf (die lag nog niet vast gelukkig) opgeven om een kwaliteitsvolle fotograaf te kunnen nemen. Ook wilden we de zaal omtoveren in een discotheeksfeertje wat toch ook wel wat budget vroeg om extra decoratie te huren (hier lag ook nog niets voor vast). Laat ik dit dan vallen voor betere foto's? Wat zouden de trouwerkes in onze plaats doen en wie of wat zijn aanraders in de omgeving van Wilrijk (woonplaats) Schoten (lunch) en Halle-Zoersel (zaal)



Groetjes Eef en Damien

Eef
29-8-2015
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 1486


Inge
22-5-2015
 Meld misbruik28-1-2015 13:54:06

Save the date hebben wij via e-mail verstuurd en ook met de bedankkaartjes achteraf zijn we dit van plan. (Indien er gasten zijn die geen mail hebben, kan je nog enkele foto's afdrukken.)
De uitnodigingen hebben ik zelf gemaakt via carddreams. Uiteindelijk heeft iedereen die even op z'n prikbord hangen, maar verdwijnt het achteraf toch in de prullenmand...
Kan je inderdaad beter investeren in een goede fotograaf, dat is iets blijvends voor jullie tweetjes!



petra
17-7-2015
 Meld misbruik28-1-2015 14:54:49

Wij hebben
Jouwmoment-videoproductions.nl
Ze zijn van Nederlands limburg.
wij hebben hun enkel voor het filmen maar ze trekken ook foto's zeker een op de website kijken
We hadden al een fotograaf maar ze komt vanaf smorgens , ceremonie en dan foto's niks op het feest daar om wilde ik iemand die het feest kwam filmen bedacht ik een tijd later.
Onze uitnodigen komen van bij vistaprint. Bestel vaker dingen via hun en kreeg een mail dat ik uitnodigingen aan 50% . Dus gelijk iets uitgezocht en besteld



Cedric

 Meld misbruik28-1-2015 19:22:00

Beste Eef,

Eerst en vooral proficiat met de verloving!

Bij ons staan emoties en spontane foto's hoog aangeschreven.
Voor je het weet is je huwelijk voorbij en dan is het belangrijk om mooie foto's te hebben zodat je nog vaak terug kan denken aan jullie Grote Dag.

Al onze prijzen zijn BTW inclusief (zeer belangrijk) en netto, er komt dus verder niets meer bij.

We leveren alle foto's op usb stick in hoge resolutie (deze krijg je nl. niet op een DVD wegens te weinig geheugen, vandaar de USB), zonder watermerk, zonder meerprijs.

Ga gerust eens kijken op onze website:http://cedricalexandre.com

Indien je graag wat meer info wenst, ik stuur je graag vrijblijvend een offerte op.

Nog veel succes met de voorbereidingen!

Isabelle
Cedric Alexandre Photography


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info