Nu Online
Momenteel zijn er 68 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Uitnodiging kindjes kondigen het aan

  14-1-2015 22:00:41
Hallo

Ik ben op zoek naar uitnodigingen waar onze kindjes gaan aankondigen dat mama en papa gaan trouwen. Iets origineel, disneyachtig,
Wie kan me helpen?

Groetjes Brenda

Brenda
29-8-2015
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 1457


petra
17-7-2015
 Meld misbruik14-1-2015 23:11:34

bij ons waren het ook de kids. zal hem er morgen via zz laptop opzetten



Debbie
23-4-2016
 Meld misbruik15-1-2015 16:50:45

Petra wil je mij de uitnodiging ook sturen? Ik wil ook iets doen met,onze jongens. Bedankt!



petra
17-7-2015
 Meld misbruik15-1-2015 19:24:16

Danté en Aiyden kondigen vol trots aan

dat hun mama en papa gaan trouwen

Op 17 juli 2015 staan zij hand in hand

in het kasteel van Alden Biesen

voor de ambtenaar van de burgerlijke stand

wij willen dit graag samen met u vieren

op 17 juli 2015

vanaf 19 u

Zaal Sint-Amandus

Sint-Aldegondisstraat 5

3740 Kleine Spouwen

Laat ons voor 17 juni even weten of je wel of niet mee komt vieren?

Petra 0474 ...........

Bjorn 0473..................

Kadotip *




petra
17-7-2015
 Meld misbruik15-1-2015 19:29:51

dan op een klein kaartje dat we bij de uitnodiging steken van de mensen die we op de trouw willen hebben
daar staat op
Mama en Papa schuiven elkaar de ringen aan
op 17 juli 2015 om 11u30
in het kasteel van Alden Biesen
Zij in een jurk, hij in in pak, nu gaat echt echt gebeuren




petra
17-7-2015
 Meld misbruik15-1-2015 19:34:49

opes was een stuk vergeten
zo is het juist

Mama en Papa schuiven elkaar de ringen aan
op 17 juli 2015 om 11u30
in het kasteel van Alden Biesen
om dit te vieren lijkt het mijn mama en papa fijn
als u hierbij aanwezig wilt zijn
Zij in een jurk, hij in in pak, nu gaat echt echt gebeuren



Wendy
13-6-2015
 Meld misbruik18-1-2015 9:32:29

ik zag eens een zwart wit foto van twee paar kinderbenen in de trouwschoenen van mama en papa.
Echt knap gedaan!



Sandra
22-8-2015
 Meld misbruik19-3-2015 11:10:03

Hallo,
Ik zie nu pas deze oproep en wil je onze uitnodiging eens laten weten.
Wij hebben USB Kaarten (de grote van een bankkaart) laten bedrukken met onze foto erop en de tekst "wij gaan trouwen". Op deze kaart hebben we dan een filmpje geplaatst waarop onze zoon (10 jaar) de mensen allemaal uitnodigt. Onze zoon wou dit heel graag doen en ik moet zeggen dat hij dat supergoed heeft gedaan. We hebben het wat grappig gemaakt en wat attributen gebruikt. Meermaals moeten proberen maar ineens hadden we het filmpje dat we wilden. Jullie misschien disney gebruiken op de kaart of in het filmpje? Wel moeten we nu zoeken achter gewatteerde enveloppen want naar het schijnt komen heel veel enveloppen leeg aan bij de mensen :-( Maar de meeste uitnodigingen gaan we persoonlijk afgeven.
Groetjes Sandra



kathy
4-6-2016
 Meld misbruik16-9-2015 19:23:01

Wat is jullie uitnodiging geworden?
Ik heb 2 kindjes en zou ook hen graag op de uitnodiging.
Kan je mij jouw uitnodiging sturen?
Kathyvdh24@hotmail.com

Groetjes Kathy


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info