Nu Online
Momenteel zijn er 217 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Ervaringen Silverspoon

  22-12-2014 7:21:48
Beste bruidjes,

heeft er iemand van jullie reeds ervaringen met de cateraar Silverspoon (Antwerpen)?

Deze is ons aangeraden door de weddingplanner en zit qua prijs is ons budget. Maar wij hebben ze nog nooit aan het werk gezien of geproefd :-) daarmee de vraag.

Groetjes

Kelly
11-7-2015
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1851


Annemie
30-8-2014
 Meld misbruik22-12-2014 13:35:52

Wij hadden Silverspoon voor onze trouw in de Faculty Club. En we waren daar zeer tevreden over! Het was echt lekker.
Ik weet niet of jullie een eigen zaal hebben of de zaal vast samen werkt met Silverspoon, maar wij hebben een paar maand voor de trouw een degustatie gehad in Hof ter Vennen in Wijnegem om te zien welke gerechten/wijnen we zouden nemen.
Mss es vragen aan je weddingplanner.
Maar zeer tevreden dus van Silverspoon



Kelly
11-7-2015
 Meld misbruik22-12-2014 15:21:34

@ Annemie: merci voor de reactie. We hebben een zaal hier in de buurt (Limburg) en deze heeft nog enkele vaste cateraars maar nog nooit samengewerkt met Silverspoon. Vaste cateraars zijn minder transparant naar prijs toe: kunnen geen offerte maken inclusief drank en bediening en Silversppon doet dit wel wat een groot pluspunt is.

Maar misschien inderdaad eens aan de planner vragen om een degustatie aan te vragen.
Wij willen werken met menu aan tafel en dessertbuffet.

Groetjes



Griet
8-10-2016
 Meld misbruik8-9-2015 20:45:08

Dag Kelly,

Hoe is je ervaring met Silverspoon uiteindelijk geweest? Mijn vriend en ik trouwen ook in Fonteinhof volgend jaar en zijn daarvoor ook nog op zoek naar een cateraar. Fonteinhof raadt traiteur Jeurissen enorm aan, maar wij vonden het nogal straf dat de prijs van eender welk gerecht met 3 euro zal stijgen t.o.v. dit jaar. Ben dus zeer benieuwd naar jouw ervaring met Silverspoon :)
Bedankt alvast voor je antwoord!
Groetjes,
Griet



Kelly
11-7-2015
 Meld misbruik9-9-2015 12:51:25

Beste griet,

heb jij mij gemaild? Dan heb ik jou reeds geantwoord.

Wij hadden Jeurissen in 2014 voor de communie van mijn zoontje en niets op aan te merken. Lekker eten, zeer goede prijs. En we hadden hen ook op het oog voor ons huwelijk maar ze waren in verlof dan.
Silverspoon (op aanraden van weddingplanner) ligt toch enkele niveau 's hoger. Hun borden zijn een plaatje en heel lekker. Jeurissen is meer traditionelere keuken.
Silverspoon hun prijs ligt goed, we zijn mogen gaan voorproeven.Niets op aan te merken. Zijn nu heel tevreden dat we met hen in zee zijn gegaan - dat gaf alles net een tikkeltje meer dan hoe het zou geweest zijn bij Jeurissen.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...