Nu Online
Momenteel zijn er 88 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Wanneer uitnodigingen versturen

  13-11-2014 17:40:18
Hoi
Volgens de planning hier zou je 3 maand op voorhand de uitnodigingen moeten versturen. Ik dacht aan 2 maand op voorhand. Er tussenin is precies riskant want dan zit de uitnodiging tussen de nieuwjaarskaartjes in de post.
Het doet er mij aan denken dat ik dringend de definitieve gastenlijst moet opstellen en ook de genodigden van mijn schoonvader (das een waslijst).

Wanneer zou ik best versturen? Onze datum ligt vast op 21 maart 2015.

Peggy
21-3-2015
Meld misbruik



Reacties: 10 | Gelezen: 1543


Jolien
15-8-2015
 Meld misbruik13-11-2014 19:37:44

3 maanden vind ik écht extreem vroeg...

Wij hebben onlangs puur informatief een gesprek met een weddingplanner gehad. Ze zei ons dat we ongeveer rond 25 juni onze uitnodigingen moesten versturen (we trouwen op 15 augustus).
Dus ik denk dat 2 maand op voorhand best oké is. Onze gasten moeten bevestigen voor 20/07.
Dus ik wil VOOR 20/06 alle uitnodigen verstuurd hebben. Zo heeft iedereen voldoende tijd om na te denken en iets te laten weten...
Wij hebben ook nog voldoende tijd om iedereen te contacteren als ze niets hebben laten weten...



Sylvie
14-3-2015
 Meld misbruik13-11-2014 19:41:05

Hey Peggy,
wij zitten beetje met hetzelfde 'probleem'.

We zorgen er echter voor dat uitnodigingen klaar zijn tegen nieuwjaar dan geven we deze af aan de ene kant van de familie - de andere kant zien we eind januari en dan geven wie die aan hen (zij zijn wel al ruim op voorhand verwittigd van de datum).

De uitnodigingen versturen we dan kort na nieuwjaar. We verstuurden reeds save the dates dus de meesten hebben de agenda vrijgehouden :-).

Maar het begint ons nu ook meer en meer door te dringen dat het echt wel dichtbij komt ;-).
Vanwaar zijn jullie trouwens?
Grtjs
Sylvie



Peggy
21-3-2015
 Meld misbruik13-11-2014 21:52:28

Hoi sylvie, wij zijn van lochristi. Feesten doien we in destelbergen, pauwkenshof.




Sylvie
14-3-2015
 Meld misbruik14-11-2014 7:41:21

Wij van Drongen en feesten in Eeklo ... Dus eigenlijk wel zo goed als streekgenootjes. Trouwen jullie in Lochristi of in Gent zelf? Wij alvast in Gent!



jessica
27-6-2015
 Meld misbruik14-11-2014 14:09:23

Wij gaan ook 3 maand op voorhand onze uitnodigingen sturen omdat mensen in onze periode vaak op reis vertrekken...

Doe gewoon waar jij jou het meest op het gemak bij voelt.





Elise
28-2-2015
 Meld misbruik14-11-2014 15:27:21

hey hey, wij versturen ze ook 3 maanden vooraf. als wij 2 maanden zouden kiezen, zitten we recht in de feestdagen en dat leek ons niet zo praktisch :) Dus volg gewoon je eigen gevoel, dat is meestal het goede :)



brenda
7-7-2014
 Meld misbruik14-11-2014 19:54:00

Waarom geen save the date kaartje bij je kerstkaart steken? Dan weten de mensen de datum al en kunnen er rekening mee houden en dan een paar weken later de officiële uitnodiging?



Kiekske
14-6-2014
 Meld misbruik15-11-2014 17:46:06

Half juni getrouwd, eind april zijn de kaartjes buitengegaan.

Wij hadden wel "pas" bevestiging nodig tegen eind mei / begin juni.
Als je bijvoorbeeld een maand van tevoren al een aantal moet weten voor de zaal, kan je beter 2 weken vroeger zijn.

Maar als je trouwt eind maart, zou ik toch niet eerder gaan dan half januari.


Ik heb hier een half jaar op voorhand alle tantes en nonkels verwittigd per mail van onze datum (en de directe familie + een paar goede vrienden wist het al langer). Goedkoper dan echte "save the dates" ;).



Peggy
21-3-2015
 Meld misbruik16-11-2014 17:44:00

De meeste weten wanneer het is, dus dat is geen probleem. Zal het voorzien voor 2e helft januari. We moeten nog eens langsgaan in de feestzaal, maar denk dat we 2 weken op voorhand aantallen moeten doorgeven. Dus ja 6 weken tijd moet kunnen he.

Kaartje is al gekozen, nu bezig met tekst en dan wachten op lay-out.


Nu begint het te korten




Peggy
21-3-2015
 Meld misbruik12-12-2014 9:00:49

Hoi, wij moeten de maandag voor ons feest dus 16/03 definitief de aantallen doorgeven. Het beste zet ik dus op om te bevestigen voor 01/03. Dus ga ik ongeveer tussen 15 en 20 januari versturen.
PS: ons gedichtje wordt:
In maart 1995 is het allemaal begonnen
toen hebben we elkaars liefde gevonden
20 jaar een mijlpaal in ons leven
en gaan we elkaar het ja-woord geven

Met Marit als getuigen zullen we vanaf 11u30 als man en vrouw door het leven gaan.




Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info