Nu Online
Momenteel zijn er 89 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Koonings

  24-10-2014 19:26:27

Hey Bruidjes,

Ik heb in november een afspraak bij Koonings in Deurne (Nederland). Heeft er iemand ervaring met deze winkel? Ik heb juist een heel slechte recensie gelezen van in 2008, elke bruids nachtmerrie! Aanvankelijk super ontvangst en hulp in het zoeken naar de ideale jurk, maar vanaf het voorschot is betaald geen deftige service meer, de jurk gaat kapot op de huwelijksdag en achteraf geen enkele vergoeding. Ik heb zelf al 4 winkels gedaan en vind maar geen jurk dus keek echt wel uit naar dit bezoek aangezien ze 2000 jurken hebben! Nu twijfel ik enorm, moet ik me nog iets aantrekken van een klacht van 2008, kan ik iets doen om te voorkomen dat ik hetzelfde meemaak als dit bruidje?

Groetjes Eef



Eef
29-8-2015
Meld misbruik



Reacties: 9 | Gelezen: 1624


Mich
4-7-2015
 Meld misbruik24-10-2014 22:29:21

Dag Eef,

Ik heb zelf geen ervaring met deze winkel, maar hoorde er toch al goede dingen over! 't Is toch ook niet voor niks een "bekende" naam onder de bruidswinkels...

Ik zou proberen niet te veel af te gaan op één slechte ervaring! Die zal je immers over élke zaak vinden!
Sowieso, een eerste bezoekje kan nooit kwaad! Dan kan je nog kijken wat je gevoel dan is en er even over nadenken.

Bij eender welke zaak kan er wel iets mislopen... Ik heb ongeveer een maand geleden mijn jurk besteld, dadelijk bij de eerste winkel waar ik gaan passen ben. Ik heb niet echt op voorhand ervaringen opgezocht enzo; had wel een paar dingen gehoord van mensen uit mijn omgeving. Maar mijn gevoel zat gewoon goed in die winkel! Een professionele, maar toch heel persoonlijke aanpak; een heel aangename en vriendelijke en behulpzame verkoopster; het gevoel dat ik de ruimte had om te twijfelen en na te denken... Die dingen konden mij ook het vertrouwen geven dat het wel "goed" zat.

Veel succes nog in ieder geval met de zoektocht! Er zijn zó veel trouwjurken op de markt; ik ben er echt van overtuigd dat er voor iedere vrouw op deze wereld een geschikte jurk bestaat! En dat een "goede" zaak je ook zal begeleiden in de zoektocht daarnaar!



Jolien
15-8-2015
 Meld misbruik25-10-2014 10:39:08

Kijk;

Wij zijn zelf zelfstandige, er zullen heel veel mensen ongelofelijk tevreden zijn over onze zaak, maar er zullen enkele onze zaak maar niets vinden wegens een klacht.
Elke zaak heeft zijn voor- en nadelen.
Ik heb mijn kleed bij Koonings gekocht; wat je moet weten is dat het een 'fabriek' is. Op hetzelfde moment als jij staan er nog 8 anderen ook een kleed te passen. Toch merk je hier niets aan bij de service. Je krijgt een verkoopster toegewezen.
Ik vind het ook fijn dat je Koonings onmiddellijk het totaalplaatje krijgt: je krijgt lingerie, schoenen, ... als je de paskamer buiten komt ben je 'af'.
Ik heb mijn jurk gekocht en moest onmiddellijk een voorschot betalen van €1000+. Dat was wel effe van 'WOW'. Toen vroegen ze me om na 3 maanden de prijs van de volledige jurk voor te schieten.
Dat heb ik wel niet gedaan; dan heb je niets meer 'in handen'. Ik wil de rest pas betalen bij het afhalen van de jurk.
Groetjes,
Jolien



Karen
10-10-2015
 Meld misbruik25-10-2014 16:33:14

Hallo Eef,

Mijn schoonzus haar trouwkleed komt van bij Koonings en zij was héél tevreden.
Ben zelf ook al eens gaan kijken en ook alleen maar positief tot nu toe!

Laat je niet afschrikken, je kan nooit voor iederéén goed doen, dat geldt voor feestzaal, DJ, eten en dus ook bruidswinkels.

Ik zou zeker eens gaan kijken, je krijgt er een service die ik nog nergens anders gezien heb!

Veel plezier bij het passen!
Karen



inge
31-7-2015
 Meld misbruik25-10-2014 18:21:30

Hey,

Ik heb ook een afspraak in november bij koonings en had er ook eerst schrik voor omdat ik ook al enkele negatieve dingen had gelezen maar toen ik telefoneerde met hun had ik direct een goed gevoel, waren erg vriendelijk en zo. het zal ook afhangen wat iedereen verwacht van een winkel.

Alvast veel succes, da komt allemaal inorde 😉

Groetjes





eef
27-6-2015
 Meld misbruik25-10-2014 18:48:03

ben daar ook geweest begin juli en ben daar goed ontvangen...een verkoopster die met jou eerst overlegt over wat uw stijl is en daarna samen langs de jurken lopen en toont ze vanalles die bij deze stijl aansluit. Die verkoopster is alleen maar met u bezig...zalig! De eerste jurk die ik aandeed is het ook geworden..alles die ik daarna aandeed gaf me niet een goed gevoel... Heb ook een voorschot moeten betalen maar pas bij de volgende pasbeurt nog een deel...heb daar onlangs nog voor gebeld want in het contract staat inderdaad dat je alles na drie manden moet betalen maar dit doen ze niet meer hebben ze me telefonisch medegedeeld. Veel plezier met het passen!!



Annelies
27-8-2011
 Meld misbruik26-10-2014 0:16:39

Goh,

Ik denk dat je je niet te veel moet aantrekken over een recensie van in 2008. Het is 6 jaar geleden en de kans is heel groot dat er ondertussen ander personeel werkt en dat de mentaliteit ook zwaar veranderd is.
Ik heb er toch al redelijk wat goeds van gehoord.
Gewoon naar daar gaan en zien hoe het verloopt.
Succes met de zoektocht!

Groetjes,

Annelies Vandebon
Marrynique
Weddingplanner/ceremoniemeester
marrynique@gmail.com
https://www.facebook.com/pages/Marrynique/1384760091787...



kathleen
9-8-2014
 Meld misbruik27-10-2014 14:12:00

Mijn kleed kwam ook van bij Koonings. Ik heb ook geen klachten alles was tot in de puntjes af. Bij het afhalen was mijn lingerie zoek maar die hebben ze moeten blijven zoeken tot ze ze gevonden hadden en dat is dan ook in orde gekomen. Ik heb ook altijd dezelfde verkoopster gevraagd dat gaf mij een veiliger gevoel en als er dan iets mis zou lopen wist je wie je aanspreekpunt was.



Eef
29-8-2015
 Meld misbruik5-11-2014 11:03:52

Geweldig bedankt voor al jullie reacties, ik ben al heel wat gerust gesteld en weet nu goed waar ik rekening mee moet houden! Dikke mercie



Dominique
2-5-2015
 Meld misbruik5-12-2014 12:31:33

Hey Eef,

Ik ben daar onlangs geweest en ben zeer tevreden over hun service, keuzemogelijkheden, kennis,...
MAAR: het is daar gemiddeld 5-10% duurder dan in andere winkels (ik heb prijzen dus echt vergeleken :)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info