Nu Online
Momenteel zijn er 147 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

drukkerij of internet

  24-9-2014 17:13:52
Hallo mede-bruidjes,
Kopen jullie uw uitnodigingen via internet of een drukkerij?

Astrid
18-4-2015
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 2068


Annelies
28-2-2015
 Meld misbruik24-9-2014 17:39:09

Vistaprint: toch een pak goedkoper. Bovendien zijn veel drukkerijen nog heel klassiek wanneer het op huwelijksuitnodigingen aankomt.



shana
17-10-2014
 Meld misbruik24-9-2014 19:44:48

wij hebben ze besteld via internet trouwpost.nl

hebben ook eens voorbeelde gehaald bij de drukker en eens enkele proefdrukken aangevraagt via internet. wat je bij de drukker vind, vindt je bijna ook allemaal online.






Chantal
3-5-2014
 Meld misbruik25-9-2014 9:23:02

Wij hebben zelf onze uitnodiging ontworpen en zijn dan bij een lokale drukker geweest voor de afwerking. Super service en meerdere drukproeven nodig gehad vooraleer alles naar onze wens was.
Als je uitnodiging met foto is denk ik dat je hier ook voor bij de fotograaf terecht kan.



sanne
6-9-2014
 Meld misbruik25-9-2014 11:46:51

Wij hebben ze gemaakt op tadaaz.be
Hele leuke ontwerpen tussen!



Stephanie
21-1-2017
 Meld misbruik25-9-2014 14:06:05

Voor ons was het wel wat vroeg, maar ik was er wel al mee bezig zodat alles in dezelfde stijl is. Ik dacht ze eerst zelf te maken (ik ben grafisch ontwerper van opleiding), maar ik hou van relief en glitter en metaalfolie, dus voor dat zelf te doen en dat binnen de perken te houden van kostprijs is niet mogelijk. We zijn daarom toch naar de drukker geweest voor voorbeeldmappen in te kijken (op internet had ik al veel gezien, maar ik vind dat je het eens moet vast kunnen houden voor kwaliteit en dergelijke te beoordelen), en we hebben onze uitnodigingen, save the dates, menukaarten en eventuele tafelkaartjes zo al uitgekozen =) . We zullen deze ook bestellen via de drukker.



Astrid
18-4-2015
 Meld misbruik25-9-2014 14:45:37

Ik ben ook naar een drukker gegaan en had direct een uitnodiging gevonden die perfect is en goed past bij de save the date kaarten die ik via vistaprint had gekocht. Diezelfde kaart is zelfs duurder via internet.

Ik heb toch eens gekeken naar een andere uitnodiging om via internet te kopen maar ik zie niet direct een uitnodiging die me die van de drukker doet vergeten.



Astrid
18-4-2015
 Meld misbruik6-10-2014 7:40:52

De beslissing is gevallen. Wij hebben onze uitnodigingen en bijpassend gastenboek besteld bij vistaprint. Ik heb het volledig zelf gemaakt waardoor het nog specialer is. Op de website dreamstime heb ik een free trial genomen en zo een goede kwaliteit van foto gedownload. Voor de binnenkant vd kaart heb ik stukken vd afbeelding gebruikt. Na wat knip en plak werk was ik enorm tevreden en er was net korting. Het heeft ons 120euro bespaard ;-)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info