Nu Online
Momenteel zijn er 90 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

totaalpakketje foto én filmen?

  22-9-2014 23:25:47
Mijne wederhelft had graag dat er naast foto's ook gefilmd wordt (hele dag) dat normaal op 25 april 2015 gaat doorgaan in Linter. (Vlaams-Brabant)
Het zou gaan van bij ons thuis naar gemeentehuis en daarna naar feestzaal waar ook een kleine 'kerkelijke' ceremonie wordt gehouden. We denken dat het beter is om een 'team' foto/videograaf te vragen aangezien het wel makkelijker zou zijn als ze wat op mekaar ingespeeld zijn. Voor ons mag dit op een losse/ speelse manier aan toe gaan, niet te stijf. Een beetje budgetgericht zou ook welkom zijn.
Alle adviezen zijn welkom!

Sabrina
2-5-2015
Meld misbruik



Reacties: 11 | Gelezen: 1827


WWW.DISCOVIDEO.BE

 Meld misbruik23-9-2014 0:58:17

Waarom zou je je keuze drastisch verkleinen door foto en video uit dezelfde stal te nemen? Wanneer je even googlet denk ik dat foto+video-teams, heel schaars zijn. Mvg



wouter

 Meld misbruik23-9-2014 2:17:27

Daar kan voor gezorgd worden...

www.woutercolen.be, wij doen beiden.
Het is inderdaad net goed als fotograaf en videograaf al vaker samengewerkt hebben,
zo weten ze van elkaar al min of meer welke positie ze innemen, en lopen
elkaar niet zo makkelijk in de weg...






Hanna
5-7-2014
 Meld misbruik23-9-2014 10:21:13

Ook een echte aanrader is trouweninbeeld. Zij doen ook beiden. Vrienden van ons namen dit pakket (foto en video) en na het zien van hun resultaten hebben wij hen ook geboekt voor onze trouwdag afgelopen juli (intussen zijn ze zowat door alle onze trouwende vrienden geboekt, zo goed zijn ze :-)!).

Ook echt heel sympathieke mensen met een leuke en originele kijk op trouwfotografie. Wij vonden het echt een superdag en zij brachten dit geweldig goed in beeld!

Meer foto's en die van ons (Hanna en Joris) kan je vinden op hun facebookpagina: https://www.facebook.com/trouweninbeeld?fref=ts .



Marc

 Meld misbruik23-9-2014 11:44:36

beste Sabrina,

ik ben fotograaf in bijberoep, en ben nog vrij op jullie datum.
Neem gerust een kijkje op www.m-pictures.be of www.facebook.com/photographympictures , en laat je overtuigen.
Heel het jaar mooie kortingen , en u ontvangt altijd alle foto's (nagewerkt) in hoge resolutie op dvd, zonder logo of watermerk.
vb. reportage van 12 uren --> 588 euro excl.btw
Een vaste videograaf waar ik mee samenwerk heb ik niet, maar ik kan je wel iemand voorstellen , waarmee ik reeds 3 huwelijksreportages gedaan, en die ook zeker budgetvriendelijk is.
Wenst u meer info of een vrijblijvende offerte?
stuur dan een mailtje naar info@m-pictures.be , en u krijgt binnen de 24 uren antwoord.
mvg, Marc



Sjoeke
3-7-2015
 Meld misbruik23-9-2014 13:33:55

@Hanna:

sorry dat ik hier even tussen kom, maar ik heb een vraagje voor Hanna:
waar haalde je die zonnebrillen? :-)

Mercikes!




Christ

 Meld misbruik23-9-2014 18:55:04

Als je nog een fotograaf zoekt, kijk misschien ook eens op www.christvilez.be

Prijzen mag ik hier niet vermelden, maar die kan je vinden op mijn website... Mocht iets niet duidelijk zijn, aarzel niet mij te mailen: christ.vilez@telenet.be

Ik heb al met verschillende videografen gewerkt en als je beide professioneel bezig bent, weet iedereen wel hoe dit aan te pakken...

Zoals men hierboven zegt, als je persé een totaalpakket wilt, heb je veel minder keuze...

Greetz,

Christ




Jarne

 Meld misbruik23-9-2014 19:35:25

Hey Sabrina!

Wij zijn nog vrij om jullie huwelijksfilm eventueel in beeld te brengen!
We werken ook samen met partnerfotografen, te vinden op onze website op de tab "Partners". Contacteer ons en de fotograaf gerust afzonderlijk om informatie op te vragen.

Succes! En proficiat met jullie voorgenomen huwelijk!

Groet,
Jarne



Annelies
28-2-2015
 Meld misbruik24-9-2014 17:49:15

Wij hebben gekozen voor Iso800. Zij hebben een team van drie (bijna vier) fotografen. Alles kan. Foto met 1 of 2 fotografen, photoboot en wedding video.

Vrienden van ons hebben hen ook op hun trouw genomen en dat resultaat was fantastisch. We hadden nooit gemerkt dat ze er rondliepen, maar de foto's waren prachtig. De volgende dag stond er al een preview filmpje met een vijftigtal foto's online.

Ons huwelijk is nog niet achter de rug, maar ik heb er een super gevoel bij.

Ze werken over heel België. Jonge kerels met een frisse blik op fotografie. Niks traditioneel en niet te veel geposeerde foto's. Je krijgt trouwens gratis een heel mooi Moleskin fotoboekje. Foto's worden ook allemaal en zonder logo op een USB stick meegegeven.

Ah ja, soms geven ze ook korting of extra features gratis. Zeker naar informeren.



CAMERAWORKS

 Meld misbruik25-9-2014 9:33:43




Jeroen & Liz

 Meld misbruik10-10-2014 10:09:23

Beste Sabrina,

Wij voorzien ook die 2 facetten van het trouwgebeuren.
Alles loopt mooi over in elkaar qua stijl.
Ook geven wij een fikse korting op meerdere pakketen, dus neem zeker een kijkje op www.familything.be
Wie weet kunnen wij wel iets voor jullie betekenen.
Groeten,
j



David

 Meld misbruik24-11-2014 12:11:28

Beste,
Welke datum trouwen jullie?
Neem eens een kijkje op volgende websites:
http://mediaspot.be/trouwen/
of
http://www.dbpictures.be
Groeten,
David


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info