Nu Online
Momenteel zijn er 86 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

DJ Poll van Ghent

  2-8-2014 15:02:10
Op aanraden van onze fotograaf hebben we DJ Poll van Ghent geboekt voor ons huwelijksfeest. De fotograaf was er laaiend enthousiast over, dus zijn we daar maar voor gegaan.

Nu is mijn vraag of er hier mensen zijn die ervaring hebben met Poll van Ghent?
Ik las al dat hij redelijk veel praat tijdens de muziek, maar dat wil ik bijvoorbeeld niet echt. Hier en daar kan en mag natuurlijk, maar voortdurend? Liever niet.

We willen vooral muziek vanaf de '90 tot nu. Hier en daar een schlager of klassieker mag, maar niet tot het er mijn oren uit komt...
Twintig verschillende liedjes met telkens weer hetzelfde cowboydansje, daar zou ik bijvoorbeeld groen van worden!

Is Poll van Ghent iemand die zich duidelijk houdt aan wat je hebt gevraagd?

Ik vraag dit omdat ik al een trouwfeest heb meegemaakt waar de bruid '90 muziek vroeg en het was voortdurend schlager en cowboydans met hooguit 10 liedjes uit de periode die ze vroeg. Sorry, maar dan krijg je van mij als DJ ook je geld niet...

Jolien
15-5-2015
Meld misbruik



Reacties: 16 | Gelezen: 2170


Jolien
15-5-2015
 Meld misbruik2-8-2014 15:04:26

Ik heb dus een beetje schrik dat Poll van Ghent er een soort Vlaamse schlagerparade met veel gezever tussen van maakt?
Ik hoop dat ik mis ben Ik hoor het graag!



Trouwfuif.com

 Meld misbruik2-8-2014 18:37:59

DJ's en fotografen zijn artiesten die hun ding doen. Wat de ene graag hoort of ziet, hoort of ziet een ander daarom niet altijd even graag.

Als de fotograaf die jou deze DJ heeft aangeraden ook bij jouw persoonlijke levenswijze past, dan heb je meer kans dat hij ook dezelfde manier van feesten heeft als jullie.

Referenties zijn enkel interessant als je deze persoon ook kent: welke muziek hoort hij graag, hoe feest hij, ... .

Poll van Ghent is een goede DJ, vooral in de Foute Parties is hij onklopbaar.


Groeten,
Thierry Heldenbergh
www.trouwfuif.com



Jacky

 Meld misbruik2-8-2014 19:03:54

Jolien,

Het best is contact opnemen met Poll zelf, hij alleen kan al je vragen beantwoorden.
Poll gaat zeker niet liegen, als hij zegt dat hij de jaren 90 en de hits van nu zal draaien dan zal hij dat ook doen, wil hij dat niet, dan zal hij dat ook zeggen.

Poll draait normaal muziek van de jaren 60 tot nu, praat veel door de micro, zingt wel eens mee en danst graag eens achter zijn draaitafel, maar is één van de beste dj's als je houd van zoals Thierry zegt de "foute party" maar zoals ik al zei neem eens contact op met Poll en hij zal je eerlijk zeggen wat hij doet en wat hij niet doet.



Greet
24-5-2014
 Meld misbruik2-8-2014 19:23:30

Niets dan lof voor Poll Van Ghent. Hij kent zijn vak en draait wat jij vraagt. Hij geeft een vragenlijst van welke muziek je zeker wel wilt/ welke zeker niet, en hij houdt zich aan jullie keuze. Wij waren alvast super tevreden. Poll van Ghent wordt bij ons een vaste waarde in de vriendenkring.



Mieke
15-5-2015
 Meld misbruik2-8-2014 22:05:54

Best met hem eens babbelen dit zou ik zeker doen...of kan je niks vinden op google over hem?als wij op reis gaan checken wij het hotel ook altijd eens! :-) succes... onze dj draait morgen niet ver van ons op de kermis in de buurt zag het in een boekske en we gaan er ff heen gaan luisteren ben benieuwd!! :-) onze kameraden hebben dit ook meegemaakt vaste dj van de zaal zeker geen slaghers heel de avond slaghers en slows laatste liedje was thank you for the music... een klein stukje van hun liedjes gevraagd iedereen moest 5 nummers doorgeven...en ze hadden dit ook besproken met hun dj...



Christ

 Meld misbruik3-8-2014 11:51:39

Euh, nu voel ik mij een beetje aangesproken omdat ik de fotograaf in kwestie ben.... ik ben inderdaad laaiend enthousiast over Poll van Ghent, hij draaide ook op mijn trouwfeest... Ik had er wel bij gezegd dat hij ambiance brengt en er tussen praat...

Nu komt het voor mij precies wat over alsof ik de keuze voor jullie maakte...

Maar wees gerust: vooraf krijg je nog een Word document van deze DJ waarop hij allerlei vragen stelt: wat wel, wat niet... Welke stijlen etc.... Dus daar zou ik goed over communiceren dan met Poll van Ghent.

Maar toch ook even een opmerking in het algemeen over DJ's: Dj's zijn vakmensen die hun vak door en door kennen, die ook een pak ervaring hebben. Zij werken volgens de wensen van het koppel, maar als je als koppel enkel jouw muziekstijl wilt en het publiek is nu net anders van muzieksmaak, dan riskeer je dat de dansvloer vrij leeg blijft. DJ's hebben de feeling aan te voelen wat het best gedraaid wordt zodat ambiance verzekerd is.

Ooit had ik een trouw waarop de DJ me vooraf in een gesprek vertelde dat hij absoluut geen Nederlandse muziek, geen polonaise etc mocht draaien. Hij zei zich dan ook de houden aan de wensen van het bruidspaar, maar dat hij het jammer vond omdat hij op de receptie al een beetje rondkeek welk publiek hij straks zou hebben. Het koppel wou enkel dance (a la Tomorrowland)

Achteraf hoorde ik het koppel klagen dat de DJ er geen ambiance kon inbrengen en de ouders waren hierin ook teleurgesteld omdat ze geen 'Frans Bauer'-achtige polonaise hadden gehoord...

Eén raad voor allen: kies een DJ welke past in jullie budget, geef hem misschien enkel tips, maar geef hem ook voldoende vrijheid om uw feest een knalfeest te maken!

Greetz,

Christ





Mindy
20-9-2014
 Meld misbruik3-8-2014 11:53:37

Heb al huwelijksfeesten meegemaakt met hem en het was steeds in orde hoor. Ik weet uiteraard niet wat de koppels gevraagd hebben... Ik vermoed dat hij daar wel naar luistert. Hij sprak alleszins niet veel in de micro ofzo.



Jolien
15-5-2015
 Meld misbruik3-8-2014 13:16:11


Hey Christ, ik wilde jouw niet aanvallen hoor, integendeel!
Net omdat we een goed gevoel hebben bij onze samenwerking, vertrouwden we je referentie
Wil hier niemand mee aanvallen, trouwens! Ik heb ook alleen maar lovende reacties gelezen over Poll van Ghent en hoopte hier te weten te komen dat vooral modernere muziek ook in zijn repertoire past.
Mijn excuus als dit verkeerd over kwam?

't Was ook omdat ik hier en daar hem eens tegen kwam bij de voorbereiding en ik wat schrik kreeg dat het enkel Nederlandse muziek enzo zou zijn, maar ik ben bijvoorbeeld fan van de foute nachten van Q-music.

Nederlandse muziek mag wel, maar niet zoals bij dat trouwfeest dat ik eerder vermelde. Ik zie het een beetje als 60-70% de muziek die het koppel gevraagd geeft met een goede mix van klassiekers, feestpeppers, enz.
Maar aub, niet enkel schlager en cowboy... Maar dat zou een goede DJ inderdaad moeten weten



Jolien
15-5-2015
 Meld misbruik3-8-2014 13:18:15

Btw... Ik zou nooit enkel dance laten draaien. Brecht hoort bijvoorbeeld nog graag hardstyle, maar dat zouden we op het feest nooit laten draaien. Daar is in de familie inderdaad geen publiek voor (en voor 't vrouwke ook niet )



Jolien
15-5-2015
 Meld misbruik3-8-2014 13:20:16

En nu zie ik een massa aan typfouten, dus het jeukt om te verbeteren
jou*
heeft*



LB.

 Meld misbruik3-8-2014 14:53:47

Smaken en stijlen verschillen ... communiceer goed met Poll en als jullie wensen niet binnen zijn capaciteiten liggen zal hij het feest wel weigeren.
Niets is zo frustrerend als verkeerd gecast worden.

En wat hardstyle betreft ... voor alles is een tijd ... een beetje dj met voeling voor die genres kan zonder problemen gedurende de avond een paar hardstyle schijven richting de dansvloer lanceren ... zeker sinds "thunder" van de opposites in de hitparades heeft gestaan is dat op menig trouwfeest verplichte kost geworden.



Paul

 Meld misbruik3-8-2014 15:46:18

Beste,
De door ons opgestelde lijst met gegevens wordt correct gevolgd. Hou ook toch wat rekening met uw gasten.
Praten in het begin ja maar niet constant. Genoeg om de sfeer erin te houden.
Mag ik vragen mij te contacteren. Mvg poll van Ghent.



INFINITY.be (DJ Peter)

 Meld misbruik3-8-2014 17:56:52

De reactie van fotografe Christ is zo treffend. Het is een trend dat mensen meer op zichzelf gericht worden. Steeds meer koppeltjes spreken maar over hun muziek. Tomorrowland. Of Studio Brussel. Vaak realiseren ze zich niet eens meer dat ze het feest ook geven voor hun genodigden.

Als de DJ dus een speciale playlist moet spelen in een thema, kan dat meevallen maar loopt dat even vaak fout af. Als je geen schlagers op je trouwfeest wil, nodig dan geen mensen uit op je feest die van schlagers houden?

Een all round DJ steekt echt van alles in een set, van Opposites tot Jettie Palettie. Hij draait voor de gasten en probeert iedereen te betrekken. Hou er rekening mee. Als er meer jongeren zijn, dan zal het ook met de oudere garde DJ's zeker in orde zijn. DJ's zijn mensen die met de muziek mee evolueren, en in tegenstelling tot veel hun leeftijdsgenoten niet blijven hangen in hun jeugdjaren. Succes aan Poll.

Bedankt Christ!



Jolien
15-5-2015
 Meld misbruik3-8-2014 20:45:38

Voor de zoveelste keer richt ik me niet op een bepaalde stijl zoals tomorrowland, dat hoor ik zelfs helemaal niet graag.
Ik heb toch echt de indruk dat veel mensen mij volledig verkeerd begrijpen... Ik heb toch nooit beweerd dat mijn dj 1 stijl of muzieksoort MOET spelen?
Bij mijn weten bestonden er de laatste 25 jaar verschillende stijlen en die mogen allemaal gedraaid worden. Heb nooit anders gezegd?
Wat ik niet wil is een hele avond schlager en cowboymuziek, maar dat wil geen enkel jong koppel volgens mij... Ik ben ook niet zo egocentrisch dat er geen muziek mag zijn voor de hele familie dus jawel, er mag/moet afwisseling zijn in muziek...

Ik heb ook de indruk dat jullie denken dat ik er een fuif van wil maken, maar dat is ook helemaal niet het geval. Als er 20 man is van onze leeftijd (incl. Familie) is 't al veel, dus wordt geen feest waarin we in onze 'jongerenjaren' zijn blijven steken...
Logisch dat ik muziek wil die ik zelf ken? En in afwisseling met oude klassiekers, maar die ken ik dan ook alweer.

Jouw afsluiting met 'succes Poll' gaat er in mijn ogen toch wat over. Ik heb geen onmogelijke of onmenselijke verwachtingen: een fijn feest met gekende muziek die wij EN familie graag horen...



Jolien
15-5-2015
 Meld misbruik3-8-2014 21:22:22

Poll/Paul,
Ik stuurde je een mailtje om dit misverstand van de baan te ruimen.
Zit er nogal mee verveeld dat ik als onmogelijke bruid zou afgestempeld worden

Bridezilla bestaat, maar echt niet hier hoor...



INFINITY.be (DJ Peter)

 Meld misbruik4-8-2014 8:18:02

@Jolien, niet persoonlijk bedoeld. Maar als op 100 nummers 10 schlagers steken, is dat vaak heel normaal. Dus heeft men dan niet de hele avond schlagers gedraaid. Contact opnemen met Paul was de enige weg. Op blogs neemt elkeen de gelegenheid om te reageren. ;-) Succes met jullie feest!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Disc-Jockey nodig?
Disco Cooldown Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten. in West-Vlaanderen
Jarenlange ervaring, een uitstekende service en een hoge kwaliteitsfactor zijn belangrijke troeven die Disco Cooldown bezit. Wij streven op elk feest de perfectie na, en staan garant dat uw feest een knaller van formaat wordt! Meer info
Lable.be Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat in Beerse
Dj Lable is al meer dan 10 jaar all-round DJ. Zoek je dus iemand die een hele avond allerlei soorten muziek aan elkaar kan draaien dan zit je hier goed. Lable.be staat garant voor een mooie discobar met een hoogwaardige licht- en geluidsinstallatie. Meer info
Mixdj in Opwijk
Proficiat, u heeft de tijd en de perfecte reden gevonden om een feest te organiseren. U bent op zoek naar een allround dj die van uw feest een echt feestje kan maken? Stop met zoeken, u bent aan het juiste adres! Because the music sounds better with You! Meer info
DSO MUSIC Coverband and live band on higher level in Deurne
Deze coverband profileert zich enkel naar het hogere niveau bij huwelijksfeest en trouwfeest in België. De samenstelling begint vanaf 3 multimuzikanten tot maximum 6. Het zijn beroepsmusici waarvan zangeres en zanger in 5 talen zingen.ENG-FR-N-SP-IT Meer info
DJ LUCKY ENTERTAINMENT Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay in regio Zuiderkempen
Met Dj Lucky Entertainment haal je de ervaring in huis van sfeervol feesten. Je huwelijksfeest of fuif professioneel omkaderd met swingende dj show en muziek voor iedereen. Moderne discobar met color leds & lasers. Info: www.dj-lucky.be Meer info
MUSINC LIVE MUZIEK & DJ in Schelle
MUSIC INCLUSIVE ARE REALLY EXPERIENCED, DEDICATED & HARD WORKING PARTY PROVIDERS Meer info
DJ HANS Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen! in Schoten
Allround party DJ bekend van oa 10j exclusieve DJ residentie op Pré Soirée Café Local in Antwerpen (2003-2014), Modeste, Moosebar, Jack's (Schoten) & Oever. Muziek van vroeger tot nu in alle genres, aangepast aan uw wensen. Eigen installatie mogelijk Meer info
party dj wim Feesten in stijl in Kessel-Lo
Bij ons kan je voor elke soort feest terecht.Gaat het nu om een trouwfeest,bedrijfsfeest,inkleding,bloemen,lounge dan kunnen wij dit aanbieden aan de beste prijzen. Wij hebben alles zelf in beheer en werken zelden met toeleveranciers. Meer info
discobar nillies MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES in west - vlaanderen
Professionele dj van 35 jaar gooit voor u recente hits, party classics & diverse stijlen naar jullie keuze door elkaar in de mix. Verwacht bij mij géén dj die mee zingt of ieder nummer aankondigt in de microfoon. Meer info
sonatek uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van. in Oost- en West- Vlaanderen
Met meer dan 10 jaar ervaring als all-rond DJ kan ik stellen dat trouwfeesten veruit mijn voorkeur dragen. Hippe dansmuziek afgewisseld met klassiekers... Na voor 2 gerenommeerde DJ teams te hebben gewerkt kijk ik er naar uit om ook uw dansfeest te maken! Meer info
INFINITY.be fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/ in Diksmuide en Zaventem
http://infinity.be/vraaghetaan/ (vrijblijvend info) Meer info
Genievents A brand of magic never fails in Menen
We zijn een familiebedrijf dat zich bezighoudt met eventmanagement in de ruimste zin van het woord. We gaan tot het uiterste om elke wens van onze klanten te vervullen en ze het huwelijk van hun dromen te bezorgen. Meer info
ALLMUSIC Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime! in heel Vlaanderen
Uw huwelijksfeest, je trouwfuif, jullie bedrijfsfeest of jouw verenigingsfuif heeft een ervaren professionele DJ nodig! Dat kunnen we voor u regelen! Enkel als Dj-set of met een complete geluid en licht installatie! En dat voor een eerlijke prijs! Meer info
PARTYSOUND Van Gala tot Party in Wetteren
PartySound is al meer dan 25 JAAR een vertrouwde partner en een begrip voor de muzikale omlijsting van bijeenkomsten en feesten zoals verjaardagsfeestjes, fuiven,huwelijks-party's en gala-avonden...Kortom: Eender welk feest, PartySound doet uw feest slage Meer info
Studio Happy Music De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons in Aalter
Studio Happy Music bestaat al sinds 25 jaar en heeft hierdoor een rijke ervaring opgebouwd. Sedert jaren vormen wij onder leiding van Dierk Van Paemelen dan ook een vaste waarde in de 0ost- en West-Vlaamse regio en daarbuiten. Meer info
DISCOVIDEO DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg
Bezoek onze site www.discovideo.be Meer info