Terug naar overzicht
Heb nog wat suggesties nodig...
Ik vind dit zo moeilijk: volgende liedjes zijn die die door de selectie raakten ;)Waarschuwing: ik ben enorm aan het muggenziften over alles die beslist moet worden, 'k weet het van mezelf... Toch even een poging doen ;)
- Ben E. King - Stand by me (De tekst gaat ons perfect, maar ik vind het ook zo cliché)- K-Ci & Jojo - All my life (HOUDEN van dit liedje, maar het klinkt toch zo cliché)- Etta James - At last (Maar dan de versie van Beyonce - lyrics niet helemaal accuraat)
Heeft er iemand nog suggesties? We gaan dus duidelijk de soul/R&B kant uit...
Groetjes,
Stephanie
Fly me to the moon, Frank Sinatra
like lovers do - heather nova!!!
Waarom kiezen jullie niet het liedje waar jullie het meest van houden, ook al is dat dan 'cliché' :) Als jullie het mooi vinden en het past bij jullie, vind ik niet dat dat een probleem mag geven!Wij gaan voor All of me van John Legend, dat begint ook al een 'clichétje' te worden, maar we vinden het gewoon heel erg mooi :)
John Legend's 'All of Me' is momenteel de meest gekozen openingsplaat. Zoals Sanne meldt, waarom niet gewoon het nummer nemen waar je meest van houdt. Cliché of niet. Laat het desnoods even rusten, en denk er eens helemaal niet meer aan. Plan het in een week voor het feest om dan te beslissen. Je DJ heeft die info ook echt maar korte tijd vooraf nodig. Want tussenin draait hij ook nog op andere feesten. DJ PeterINFINITY.befun op je dansvloer
Marry me van jason derulo gezongen door paige richards,was ook ons nummer en t was echt een succes :D
wij hebben een nummer dat niet zo bekend is in europa. maar ik kan het niet zeggen ik wil dat dit echt ons nummertje word. na de trouw kan ik het jullie verklappen.
Elise, het nummer dat jullie kozen is ook echt prachtig! :)
Toen we elkaar tien jaar geleden leerden kennen, hadden wij ons lievelingsliedje. Toen is er afgesproken als we ooit trouwen, dat het liedje van Alicia Keys ft. Usher If I ain't got you wordt gedraaid als openingsdans :-)