Nu Online
Momenteel zijn er 180 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

reisbureau's regio Antwerpen die op budget werken?

  4-7-2014 16:35:54
Hallo!

Zaal check, pastoor check, gemeente check, openingsdans check, menu check

We zijn nu aan het uitkijken voor een huwelijksreis en hebben nogal veel criteria voor niet zoveel budget (lees veel budget voor onze portomonnee, maar niet als je de prijzen online ziet van wat we willen doen :p)

Heeft iemand suggesties van reisbureau's in ruim regio Antwerpen - Gent - Mechelen waar je een budget kan opgeven en waar ze een reis op maat kunnen uitwerken, stel regio Indonesie, tanzania, mauritius...(individuele rondreizen) - en ook zo huwelijkspromoties geven, dit mis ik bv. bij een connections wat een ander concept is natuurlijk.

Tot zover staat op onze planning:
- reizen spillemaekers daar zij samenwerken met een aantal organisaties zoals live to travel & fox
- Joker (zelfde verhaal als spillemaekers, tegenwoordig werken zij ook samen met een aantal externe bureau's voor reizen op maat)
- Thika travel

Mag ook in NL zijn!


alvast bedankt!

Kja
6-6-2015
Meld misbruik



Reacties: 9 | Gelezen: 1095


Emeliek
5-7-2014
 Meld misbruik4-7-2014 18:33:17

Wij hebben een goed adres ivm Indonesiëreizen: Ludo Wauters. Een Belg met een eigen guesthouse in Java, Yogjakarta. Hij organiseert voor ons onze hele huwelijksreis in Java en Bali (rondreis, verblijf, chauffeurs...) We vertrekken volgende week en zien het helemaal zitten! Is ook veel betaalbaarder dan via een reisbureau (we maakten zelf de vergelijking) Mocht je meer info willen; stuur gerust een persoonlijk bericht.

Groetjes en succes bij het zoeken!

Emeliek



Michele
20-6-2015
 Meld misbruik4-7-2014 19:14:40

Amazing destinations (gent). Maar zij zijn niet zo goedkoop. Wij willen naar Borneo/Maleisie, en gaan werken via hollandse maatschappijen waarschijnlijk (de jong intra, vamonos travel) . De offertes die wij kregen waren dik binnen ons budget.



inez
4-10-2014
 Meld misbruik4-7-2014 19:40:28

Wij gaan 3 weken op huwelijksreis naar Indonesië (sumatra, java en bali) met footprinttravel. Niet speciaal goedkoop maar wel meer betaalbaar als bv amazing destinations (dat idee kreeg ik toch op t eerste zicht). Wel de moeite om eens te bekijken vind ik, als je zegt dat je die en die bezienswaardigheid zeker wil zien maken ze een voorstel op maat.
Groetjes en succes!



Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik4-7-2014 22:11:13

Mooivakanties.nl



Michele
20-6-2015
 Meld misbruik6-7-2014 12:18:30

Hey Rebecca, die mooivakantie.nl ziet er tof uit! Werken jullie met hen samen?



Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik8-7-2014 21:19:25

Een collega van mij is tevreden van hen. Ze staan ook al op ons lijstje voor toekomstige reizen!



Michele
20-6-2015
 Meld misbruik8-7-2014 21:55:32

Ja ik heb hen ook gecontacteerd om een offerte te krijgen. Ben erg benieuwd.



Kja
6-6-2015
 Meld misbruik18-8-2014 16:40:17

We hebben indonesie even gelaten voor wat het is en kijken nu erg uit naar offertes van zuid-afrika in combinatie met mauritius omdat we toch wel graag ook zelf met de wagen rondrijden.

We willen ook graag eens bij goede en bekende reisbureau's van Nederland horen, het gaat om specifiek maatwerk daar we een aantal accommodaties hebben die we specifiek in de reis willen verwerken. Heeft iemand nog feedback gekregen ondertussen van mooivakantie.nl?
nog goede waren dan dus footprint travel. nog suggesties in nederland?

Talisman hebben we al gecontacteerd daar zij enkele jaren terug een prachtige reis voor een kennis samengesteld hebben voor 3000 euro pp maar zij geven aan een aantal "gemiddelde" accommodaties geschrapt te hebben, hun standaard verhoogd te hebben en ze konden niet echt iets aanbieden onder de 5000 euro pp... wat dus ver boven ons budget is!






Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik19-8-2014 9:08:09

Voor Zuid-Afrika heb je ook nog Africatours, Thika travel, Jambo en Zuid-Afrika center. Mijn zus is vorig jaar met go zuid afrika geweest voor 2100 eur pp 14 dagen en was heel enthousiast over de samenwerking met de reisorganisatie. Succes en hou ons op de hoogte, ben benieuwd!!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums