Nu Online
Momenteel zijn er 48 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

02-05-2014 onze grote dag

  7-5-2014 9:39:59

Dag dames,

Aangezien ik zo genoten heb van de verslagjes van jullie dag , kan ik het niet laten om ook een verslagje te schrijven.


Donderdag 1 mei hebben we nog een rustige dag gehad , samen gegeten , kindjes weg gedaan naar schoonouders ( zij gingen daar slapen en schoonmoeder ging hun 's anderdaags naar kapper doen en aankleden , zodat ik mij rustig kon klaarmaken)

's avonds zijn mijn toen nog verloofde en ik samen met onze getuigen en enkele vrienden iets gaan drinken , en daar zijn onze wegen dan gescheiden ... hij ging bij zijn getuige slapen en mijn getuige kwam hier bij ons thuis slapen.

Ik heb eigenlijk een hele goede nacht gehad , niet teveel zenuwen ... maar ik was wel al wakker om 6u , terwijl ik eigenlijk pas om 8.30u zou opstaan :-)

Dus onze grote dag was aangebroken , ik was nog heel rustig , op het gemakje koffiekoeken gebakken , koffie gezet en nog beetje tv gekeken want ja het was nog vroeg . Maar die uren gingen zo traag voorbij

Om 9u onder de douche gesprongen , onze dieren nog eten gegeven en dan naar de kapper vertrokken

Om 10u bij de kapper met de fotograaf en ja daar kwamen de zenuwen maar het viel nog goed mee , moest toch wennen aan de fotograaf maar na een tijdje merk je dat nog wel maar let je daar niet zo echt meer op.

De kindjes zijn dan toegekomen bij de kapper en waren eerst verlegen en vonden mijn kapsel toch al mooi , maar die vreemde man daar moesten ze toch aan wennen. Ik ben dan terug naar huis gekomen en hier was de visagiste al alles aan het klaarzetten

We zaten goed op schema , we hadden zelfs tijd over , dus dan nog iets kunnen eten op het gemakje ( voor zover dat ik kon eten , maar beter iets dan niets natuurlijk)

Dan was het zover 12u , tijd om mijn kleed aan te doen want hij zou vertrekken bij zijn ouders thuis om 12.30u en is maar 5 minuten van bij ons thuis ( hij ging hem bij zijn ouders klaarmaken omdat de kids daar ook waren)

Eens je dat kleed aanhebt komen de zenuwen toch meer hoor , en dan hoor je ineens dat ze gingen vertrekken ( vroeger dan verwacht , maar ik was klaar dus geen probleem)

En dan hoor je het geluid van de auto .... onze ford mustang die arriveerd en dan de bel :-)))

Wat zag hij er goed uit in zijn kostuum en onze kindjes .... Wauw

En dan de verlossende worden , ge ziet er fantastisch uit ( had echt bang van hoe hij het kleed en kapsel zou vinden)

Eerst nog iets gedronken en dan vertrokken voor onze fotoshoot ( de zenuwen weg) hoewel de zon niet scheen en er toch wel wind was, waren we vooral blij dat het droog gebleven is


Na de fotoshoot nog snel even naar huis , plasje doen nog iets drinken om dan richting gemeentehuis te vertrekken om te trouwen ( en dan komen de zenuwen toch ook wel even terug , want nu was het echt zover )

Aan het gemeentehuis toekomen en de meeste dat jou staan op te wachten en applaudisseren dat geeft je toch wel een goed gevoel , daar kwamen al tranen van maar ik ben ze eigenlijk over heel de dag kunnen bedwingen

Na de woorden van burgemeester zeiden we beide volmondig JA ... en dan waren/ zijn we man en vrouw :-)

Onze Sverre ( de jongste) heeft dan de ringen gegeven :-) , aan het gemeentehuis een kleine receptie en dan thuis nog een glaasje drinken ( alles was maar op een 5 tal min van bij ons thuis , behalve de zaal dat was een 20tal min rijden)


Dan aangekomen aan de zaal en kon alles beginnen , van receptie tot 's morgensvroeg hebben we gewoon genoten ... lekker drinken , eten , goede bediening , goede muziek ,....

De dansvloer is nooit leeg geweest , zelfs onze kids zijn met neef en 2 nichtjes in de toiletten een dansje gaan oefenen om voor ons te dansen , geweldig

Onze openingsdans eindelijk kon iedereen ons nummer horen , niet veel herkende het ... Nikki reed & paul mcdonald - all i've ever needed ( uit de film van twilight)

We hebben doorgefeest tot 's morgens 4 u en dan thuis aangekomen waren de deuren geblokkeerd met bakken bier die aan elkaar waren vastgestript en dan nog eens aan de deur ( gelukkig kregen we een schaar mee aangezien onze kids mee waren met ons) , onze poort dicht gestript van boven tot beneden , onze tuin vol met leeg bier flesjes :-) .... al bij al viel het nog goed mee , we hadden erger verwacht


Het was een super zalige , fantastische dag die spijtig genoeg veel te snel voorbij is ... dus gewoon GENIETEN , GENIETEN , en nog eens GENIETEN


bedankingen :

Kapster : Kapsalon Vanny , Nederokkerzeel

Fotograaf : Cedric alexandre photography .... ik kan hem alleen maar aanbevelen , hij levert echt goed werk , stelt u op u gemak en de foto's zijn echt super ( hebben al enkele gezien en we willen enkel meer zien, dus zijn nog meer benieuwd naar het eind resultaat van al onze foto's)

zelfs onze genodigde waren vol lof over hem en vroegen hoe we hem gevonden hadden , dus cedric en isabelle super hard bedankt


Make up : door een vriendin

Bloem decoratie , bruidsboeket ,... : Bloembinderij Fiori Beerzel

Ringen : Juwel Ruel erps-kwerps

Feestzaal : Camargue Bertem

Dj : Erik Devos

Trouwkleed : maxim's couture mechelen

Kledij meisjes : jbc

Kostuum man : Suits supply

Sorry voor het lange verslagje



kelly
2-5-2014
Meld misbruik



Reacties: 23 | Gelezen: 2535


Lies

 Meld misbruik7-5-2014 9:54:01

Dikke proficiat!!!! En zo te lezen een superfijne dag gehad!!!
Geniet nog fijn na!



inge
6-6-2015
 Meld misbruik7-5-2014 9:58:13

echt een leuk verslagje om leze.
super dat alles zo goed verlopen is!



Annelies
24-5-2014
 Meld misbruik7-5-2014 10:16:55

Eest en vooral proficiat met je huwelijk!
Tof verslag! Klinkt als een fantastische dag!
Dit doet me nog meer uitkijken naar mijn eigen dag.



isa
6-9-2014
 Meld misbruik7-5-2014 10:39:21

proficiat !! super verslag !



An
20-2-2015
 Meld misbruik7-5-2014 10:51:58

Proficiat! Altijd leuk om te lezen.
Ik zie dat het kostuum van je man van bij Suit Supply komt. Was dit een volledig op maat gemaakt kostuum of een pasklaar kostuum met retouches? Mijn toekomstige is namelijk nog aan het twijfelen tussen Suit Supply en Café Costume.



stephanie
14-8-2015
 Meld misbruik7-5-2014 11:46:30

super om te lezen !!! echt tof verslag
proficiat met jullie huwelijk !
geniet er maar van !!



sandrine
14-3-2014
 Meld misbruik7-5-2014 11:56:21

proficiat hoor,die dag is mijn zoontje 2 jaar geworden en hebben we de dag nadien zijn feestje gegeven ;)
idd genieten is de boodschap want 24 uur is verdomd te weinig om van je huwelijk te genieten :(
nogmaals proficiat en geniet nu van het getrouwd leventje,ik vind het alvast geweldig!
liefs sandrine xxx



sandrine
14-3-2014
 Meld misbruik7-5-2014 11:57:29

oja en zeer benieuwd naar de foto's hoor



tatjana
16-8-2014
 Meld misbruik7-5-2014 12:26:23

Wij geven ons trouwfeest ook in camargue , blij te lezen dat alles in orde was :-) haden jullie trouwens de huis dj of een andere ?



Kelly
17-5-2014
 Meld misbruik7-5-2014 12:33:27

Dikke proficiat met jullie huwelijk.
Altijd zo mooi om een verslagje te lezen...

Groetjes
Kelly



Cedric

 Meld misbruik7-5-2014 13:10:45

Kelly en Benoit,

Héél erg bedankt voor het lieve berichtje.

Jullie zijn echt een superkoppel en het was méér dan een genoegen om die grote dag (en de aanloop ernaar) mee te mogen beleven met jullie.

Het allerbeste gewenst!

Isabelle Alexandre
Cedric Alexandre Photography
http://cedricalexandre.com



krista
9-8-2013
 Meld misbruik7-5-2014 13:18:42

Dikke, dikke proficiat... X



kelly
2-5-2014
 Meld misbruik7-5-2014 13:31:37

Tatjana wij hadden onze eigen dj gekozen , een vriend van ons is dj

Maar de huisdj is ook goed heb ik al horen zeggen ;-)
Je gaat het je keuze van de zaal zeker niet beklagen , zelfs personeel is enorm vriendelijk ... Ik zou het nog eens opnieuw willen overdoen , als wij ooit nog eens een feest doen zal het zeker daar worden ;-)


Bedankt isabelle ;-)

@an , ze hebben het kostuum op maat gemaakt en hij was/is zeer tevreden van de service en kwaliteit ( benoit is in Wijnegem geweest) , hij wilt toch een 2de kostuum daar gaan halen ;-)

Ik heb geprobeerd om enkele foto's te posten maar het lukt niet , iemand tips?



Ilvy
18-7-2014
 Meld misbruik7-5-2014 15:38:17

Een dikke proficiat Kelly. Het was duidelijk een super dag :-)))))



kelly
2-5-2014
 Meld misbruik7-5-2014 16:57:10

Dat was het zeker , onze dag was nog beter dan we gehoopt/verwacht hadden

Ondanks dat enkele toch niet zijn komen opdagen , maar dat hebben we niet aan ons hart laten komen




Sofie
6-6-2014
 Meld misbruik7-5-2014 20:09:56

Proficiat! Leuk om je verslagje te lezen!
Hoe sneller onze dag dichterbij komt, hoe liever ik verslagen van anderen lees precies :-).



Karen
14-6-2014
 Meld misbruik7-5-2014 21:21:50

Leek mij een zalige dag Kelly.
Dikke proficiat geniet nog maar lang na.
Grtjs



Eva
9-8-2014
 Meld misbruik8-5-2014 9:12:54

Proficiat! Het was precies een geslaagd dagje voor jullie! Veel succes!



Jolien
15-8-2015
 Meld misbruik8-5-2014 9:21:33

Ben zo benieuwd naar foto's. Het leek echt een topdag! Fantastisch


Proficiat trouwens!!



wendy
27-6-2014
 Meld misbruik8-5-2014 11:43:33

dikke proficiat!!!!



tatjana
16-8-2014
 Meld misbruik8-5-2014 14:24:03

Wat een geruststelling ! Dank je , nogmaals een dikke proficiat !



gario

 Meld misbruik9-5-2014 10:02:03

hoi tatjana,

Ik ben in de feestzaal geweest als getuige van een huwelijk. Daar waren de huisdj's aan het werk, heb ze gevraagd of ze dit ook deden voor feesten buiten de Camargue en heb ze onmiddellijk vast gelegd voor een eigen feest :-).

grtz



tatjana
16-8-2014
 Meld misbruik13-5-2014 18:40:56

Hoi gario ,

Dat is fijn om te horen ! Ik dacht wel dat ze goed waren maar toch .. Je weet nooit :-)
Alvast bedankt voor de feedback :-)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info