Nu Online
Momenteel zijn er 181 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Huwelijksreis naar Indonesië - welke eilanden meeste privé?

  5-5-2014 15:49:19
Dag bruidjes en bruidegommen!
Wij denken eraan, na onze zalige verlovingsvakantie in de Seychellen, onze huwelijksreis in Indonesië door te brengen! We willen natuurlijk dat deze minstens even goed is als de vorige :) Vandaar mijn vraagje welke eilanden het meeste privé gunnen... We willen graag 2 weken gaan, het mogen verschillende eilanden zijn, met heel veel rust, mooie wandelingen en stranden waar we dan ook nog foto's kunnen nemen.. Onze andere optie is Oman, iemand daar misschien ervaring mee?
Heel erg bedankt!!!

Marijke
4-10-2014
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 981


inez
4-10-2014
 Meld misbruik5-5-2014 22:57:42

Ik weet niet of je er iets mee bent maar wij hebben onze reis naar Indonesië geboekt via footprinttravel. Maar wij doen een doorreis sumatra-java-bali met privéchauffeur. We zien en doen dus veel, maar hebben zeker ook tijd om te relaxen en snorkelen enzo.
Als jullie voor indonesië kiezen komen we elkaar mss nog tegen ;), wij vertrekken op 6/10.



Jill
17-5-2014
 Meld misbruik9-5-2014 11:13:02

Ik ben in Java- Bali- Rinca en Flores geweest 7 jaar geleden. Lombok en sumbawa ben ik doorgereden

Java zou ik zeker uitsluiten als je niet van drukte houdt (is dichtbevolkt gebied)

Bali is heel mooi, maar wel heel toeristisch. Volgens mij kan je wel nog een deel van het eiland vinden waar rustige stranden zijn. Is persoonlijk mijn favoriet

Rinca kan je niet verblijven, wel heel mooi

Flores is weinig toeristisch, je komt zeer weinig toeristen tegen. Maar ik betwijfel ook of hier mooie stranden zijn. Was wel ook mooi

als je van duiken houdt: sulawesi!

sumbawa, absoluut niet. streng islamitisch, geen toerisme

Echt afgelegen eilanden zijn wrsch nog de mooiste (ergens in de atollen?) maar mss ook onbetaalbaar en onbereikbaar?

één van de gili eilanden?





Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums