Nu Online
Momenteel zijn er 167 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Mustang <3

  5-5-2014 0:36:01
Hadden al een tijdje geleden een mustang voor mij en mijn vriend geregeld voor met de trouw. ( een zwarte met gouden streep ). Nu had 1 van mijn getuigen laten horen ( heel subtiel ;) ) dat moest het kunnen hij ook wel graag in een oldtimer wilde mee rijden. Maar was geen verplichting. Wij gebeld dat we dit niet zagen zitten en dergelijke... maar stiekem hebben we toch een 2de mustang geregeld nog gisteren ( 2 weken voor de trouw ) als verrassing voor hem :D
heel benieuwd naar zijn reactie want hij denkt echt dat we dit niet willen :p
maar des te meer mustangs des te beter :D

Moest het even kwijt aangezien ik dit tegen iedereen moet verzwijgen :p
want iemand moest de verrassing maar eens verklappen :)

stephanie
17-5-2014
Meld misbruik



Reacties: 9 | Gelezen: 1363


mona
27-7-2013
 Meld misbruik5-5-2014 10:01:43

Pas maar op dat hij zelf ook geen Mustang regelt, als verrassing voor jullie. :-p



stephanie
17-5-2014
 Meld misbruik5-5-2014 11:15:19

Nee want hij kende iemand met een mustang en zei dat als we dit als 2de auto wilde nog in de stoet hij dit wilde regelen voor ons. Want hij weet dat wij al 1 hebben voor onszelf. Maar wij hebben hem verteld dat wij het exclusief wilden houden voor ons de mustang wagen en dat we dit echt niet zagen zitten en hij was er mee weg :)

en moest hij toch nog 1 regelen .. niet erg :D
maar denk niet dat hij dit gaat doen omdat mijn vriend zo overtuigend was. :D



Elsie

 Meld misbruik5-5-2014 14:17:17




stephanie
17-5-2014
 Meld misbruik5-5-2014 22:30:15

Te duur sorry :)



Elsie

 Meld misbruik5-5-2014 23:33:07

Tja als je alles officieel doet zoals het hoort dan zijn er voor ons wat meer kosten aan verbonden dan bij iemand dat het in het "zwart" doet. Nog niet te spreken dat je met O-platen helemaal geen ceremonie mag rijden en dat de verzekering dat ook niet dekt. Verder hanteren wij de gangbare prijzen zoals andere mustang verhuurders.

Ik wens jullie in ieder geval een leuke dag.




stephanie
17-5-2014
 Meld misbruik6-5-2014 0:51:48

Tja dit kan zijn. Dit beslist ieders voor zichzelf.
Wij hebben nu 2 mustangs en nog wat centen over
dat we er bij jullie maar 1 zouden hebben gehad.
Plus deze komen ook als het regent.

Wij vinden het heel belangrijk dat het ook klikt met de mensen die je
reserveert of mee samen werkt. En dat hebben wij nu zeker!
een enthousiaste , vriendelijke , niet opdringerige, ... persoon waar wij ons
wel op ons gemak bij voelen.



Elsie

 Meld misbruik6-5-2014 10:06:51

Ik ken u niet en voor zover ik weet hebben wij ook nog geen contact gehad.
Je hebt gelijk iedereen moet naar zijn eigen portemonnee kijken. Ik wilde alleen even verduidelijken waardoor er een prijsverschil is.

En ook wij rijden als het regent :-)



stephanie
17-5-2014
 Meld misbruik6-5-2014 23:23:23

Heb helemaal in het begin toen we verloofd waren gehoord bij jullie achter de prijs.
maar vond het te duur. :)

en mijn excuses, wist ik niet. Maar er zijn 6/10 mensen die ik
contacteerde ivm vervoer die melden dat ze niet reden bij regen. + bij vele ook geld kwijt dan.



Elke
7-6-2014
 Meld misbruik7-5-2014 8:38:43

Wij zijn uit Aalst en hebben bij Nostalgic Cars in Schellebelle 2 buick's gehuurd voor onze trouw. En inderdaad die mensen zeiden ook dat als je met reglementaire nummerplaten werkt het iets duurder uitkomt dus het zal wel kloppen. Of dat niet reglementaire auto's nogal dikwijls eens durven in panne vallen:-) Maar laat ons hopen dat niemand van ons dit tegenkomt !!!!


Voeg een reactie toe:

Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...