Nu Online
Momenteel zijn er 206 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Spannend , nog 7 dagen

  25-4-2014 7:04:21
Onze laatste week gaat in , volgende vrijdag is het onze beurt :-)

Ik kijk er zo naaruit , stress heb ik nog niet echt het is zo meer benieuwd naar alles

Hoe men ventje er gaat uit zien , hoe hij mij gaat vinden, dat alles goed verloopt,...

En hopelijk veranderd het weer nog want nu zeggen ze 55% kans op regen :-(

Straks nog eens naar de kapper , haren al laten kleuren en nog beetje bij knippen
Zondag komen ze mijn nagels al doen

Succes nog dames ;-)

kelly
2-5-2014
Meld misbruik



Reacties: 9 | Gelezen: 1183


Lies

 Meld misbruik25-4-2014 8:02:23

Veel plezier met de laatste voorbereidingen.

En niet te veel zorgen om het weer, mooi weer is natuurlijk leuker. Maar wie weet verandert het nog helemaal.




Kim
19-7-2014
 Meld misbruik25-4-2014 9:34:18

Spannend, veel succes! Geniet ervan!! :-)



Sanne
22-3-2014
 Meld misbruik25-4-2014 9:39:17

Geniet nog van de voorbereidingen en zeker van jullie dag.
Regen of zon dat maakt allemaal niet uit, laat dat zeker niet aan je hart komen ;-)
Wij hadden ook regen en toch het blijft echt gewoon een super dagje, dat weer veranderd er niets aan !



wendy
27-6-2014
 Meld misbruik25-4-2014 13:27:36

Geniet ervan en t weer tja kunnen we niet veel aandoen he, laat het op je af komen



kelly
2-5-2014
 Meld misbruik25-4-2014 16:28:30

Nee dat weet ik wel , het zou gewoon leuk zijn als het droog bleef en het zal mss nog wel veranderen :-)

De zaal heeft een mooie tuin waar we dan de receptie kunnen doen en dan kunnen de kids buiten spelen :-)

Maar nu kan ik nog naar tandarts gaan want nu is er een stuk van mijn tand afgebroken , tandarts wou mij er nog tss nemen

Ik hoop dat het nu wel stopt want het heeft hier al wat geweest , mijn Bompa die niet goed is , mijn vriend zijn Bompa sinds zaterdag in het ziekenhuis en geopereerd , mijn schoonmoeder over 2 weken met spoed geopereerd , gasten die niet meer van zich laten horen ,...

Maar kom het veroorzaakt geen stress , ik blijf er redelijk kalm onder , ben het dan ook al een beetje gewoon ( elke x als we iets van feestje doen dan gebeurd er wel iets , dus we zijn het al wat gewoon )



Cedric

 Meld misbruik25-4-2014 16:46:49

Kelly,

Inderdaad, na het koppeltje van morgen zijn jullie de eerstvolgende op onze agenda ;-)

Wij kijken in elk geval heel erg uit naar jullie grote dag!

Tot binnenkort!

Isabelle
http://cedricalexandre.com



kelly
2-5-2014
 Meld misbruik25-4-2014 23:13:15

Spannend ...

Vandaag heb ik het er nog over gehad met de kapster

We zien elkaar volgende week jeeej :-)

Benieuwd hoe de dag uiteindelijk gaat lopen , maar komt zeker goed :-)



Mieke
4-7-2014
 Meld misbruik27-4-2014 14:04:17

Veel plezier in elk geval!
Iedereen zegt tegen mij dat je die dag moet genieten en dat je je van niks iets mag aantrekken ;-)



Cedric

 Meld misbruik27-4-2014 16:20:56

Dat is écht zo: genieten, genieten en nog eens genieten!
't Zijn goed gevulde dagen, zo'n huwelijken, dus de tijd vliégt echt voorbij.
Voor je't weet is de dag gedaan...

Dus dames: profiteren van elke seconde! :)

Isabelle
http://cedricalexandre.com


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...