Nu Online
Momenteel zijn er 86 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

aan- /afwezigheid bevestigen

  10-4-2014 10:38:01

ik had op de uitnodiging gezet dat ze hun aan of afwezigheid moest bevestigen voor zaterdag 5 april

Bijna iedereen had bevestigd op enkele na ... ik heb die gecontacteerd maar nog geen antwoord gekregen had nochtans gezegd dat ze ten laatste gisteren iets moesten laten weten aangezien ik de aantallen moet doorgeven. .. maar nog steeds niets gehoord

Nu ik zal even proberen de situatie uit te leggen

Zaterdag was het onze vrijgezellen de persoon in kwestie zou bij de vrijgezellen van benoit zijn , een aantal dagen voordien hebben we hem nog proberen contacteren ( zowel ik , benoit , als de getuigen van benoit) ... hij nam zijn telefoon niet op , belde of smste niet terug

De dag van de vrijgezellen is hij niet komen opdagen , hij heeft zelfs niets laten weten of nadien zijn excuses aangeboden dat hij er niet bij was.... ik kwam op mijn vrijgezellen dan zijn vriend tegen en hij vertelde me dat ze komen naar onze trouw maar benoit is hier niet zeker van aangezien hij ook niets liet weten dat hij niet zou komen naar de vrijgezellen terwijl hij eerst bevestigd had dat hij kwam , zijn vriend wist ook van niets dat het ook benoit zijn vrijgezellen was

Dus stuurde ik hem een sms om te vragen of ze zouden komen , maar hij reageert niet , benoit vind dat ik ze niet moet mee tellen

Maar stel dat ze die dag er dan toch staan ... ok hij had moeten bevestigen en ergens is dat ook gebeurd maar stel dat ik ze mee reken en ze komen niet opdagen , ja dan heb je betaald voor niets

Pfff het is zo moeilijk he


kelly
2-5-2014
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 1648


Renate
26-7-2014
 Meld misbruik10-4-2014 11:02:33

Misschien gewoon nu sms sturen dat je niets gehoord hebt, dat je dat heel jammer vindt, en dat ze je er nu definitief vanuit gaat dat ze er niet bij zullen zijn. Zet er desnoods bij dat je echt je best hebt gedaan om met hen in contact te treden, maar dat zij niet reageren en dat jij ook verder moet met je planning. Met zo'n onbeleefde mensen hoef jij je echt niet langer bezig te houden, je hebt al werk genoeg! En vrienden kan je dat niet noemen;



Lorena
26-8-2017
 Meld misbruik10-4-2014 11:22:31

Ik zou inderdaad ook smsen van dat je er vanuit gaat dat ze niet aanwezig zullen zijn aangezien ze niet bevestigd hebben. en misschien dat je hun manier van doen jammer vind en dat je niet begrijpt waarom.





Evelyn
6-6-2014
 Meld misbruik10-4-2014 11:28:30

ik zit met net hetzelfde probleem. De mensen die nog steeds niets laten weten hebben heb ik nu een sms gestuurd. Mijn verloofde heeft mij gezegd hen allemaal door te geven als ze voor vrijdag niets laten weten, ze niet welkom meer zijn. Ik zelf vond dat nogal grof, maar uiteindelijk is het een gebrek aan respect om niets te laten horen. Dus ze hebben nog tot morgen de tijd, en tot nu heb ik nog van 4 mensen niets gehoord. Inclusief mijn ene zus. Ze heeft nu relatie problemen en ergens snap iik dat haar hoofd er niet naar staat, maar aan de andere kant ben ik haar zus. Dus de stress zit hier ook op mijn lijf . Voor de rest loopt alles goed. Dit weekend eerlijke voor binnen locatie en dan kan ik op beide oren slapen.
In ieder geval succes meid, bij jou zal het daar snel zijn. En over die tafelschikking zou ik daar niet te veel mee in zitten, bij ons zitten er ook pare en onpare aan tafel.



kelly
2-5-2014
 Meld misbruik10-4-2014 11:35:55

pfff stressen doe ik er niet van hoor ,

ik vind het gewoon zeer vervelend ... zijn vriend had wel bevestigd maar ik vertrouw er niet op

Hij zou ook naar de vrijgezellen komen ( had dit zo bevestigd) en dan komt hij niet opdagen en reageert hij zelfs niet :-( , zijn vriend wist zelfs niets van de vrijgezellen

Ik denk dat ik zelfs de moeite niet meer ga doen om nog te sturen en er vanuit gaan dat ze gewoon niet komen , maar ja dan zit ik weer met de vraag wat doe je dan als ze daar wel staan ?




sandrine
14-3-2014
 Meld misbruik10-4-2014 11:51:56

bellen of eens tot ginder rijden zodat je hem persoonlijk ziet en op de man af vragen en uitleg vragen hoe het komt van je vrijgezellen.zo ben je een stap verder.



Elke
7-6-2014
 Meld misbruik10-4-2014 13:14:32

ofwel ga je ervan uit dat ze niet komen en dan ook effectief niet welkom zijn op jullie huwelijksfeest en laat je dit weten via sms ofwel rijdt je er eerst naartoe zoals sandrine zei. En echte Vrienden behandelen jullie niet op zo'n manier. Vindt dan tenminste iets uit als je niet wilt komen maar NIKS?????????



Dakota
17-5-2014
 Meld misbruik10-4-2014 14:01:09

De vriend heeft wel gezegd dat ze zouden komen. Ik zou er dus niet zomaar van uitgaan dat ze niet bevestigd hebben.
Ik zou bellen of sms'en dat er verwarring ontstaan is en dat je graag voor (datum) nog iets van hen hoort, want dat jullie anders vermoeden dat ze niet gaan komen.



kelly
2-5-2014
 Meld misbruik10-4-2014 14:07:53

had deze voormiddag nog eens sms gestuurd of hij iets kan laten weten of ze al dan niet komen

daarnet antwoord gekregen dat hij netwerk problemen had en zijn sim van deze morgen is geactiveerd

ze zouden het voor geen geld van de wereld willen missen en hij verontschuldigde zich voor niets van zich te laten horen

Ik heb dan gezegd dat ze zeker nog welkom zijn , dus hopelijk zullen ze de dag zelf er ook bij zijn anders zou ik dat zeer jammer vinden ....

Nu weet ik van iedereen iets van de 83 genodigden komen er 7 niet



Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...