Nu Online
Momenteel zijn er 137 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Naaister gezocht - regio Limburg-Leuven

  25-3-2014 16:13:27
Hallo allemaal,

Ik ben op zoek naar een naaister die de kleedjes voor mijn 3 volwassen bruidsmeisjes kan maken. Dit bij voorkeur in regio Limburg of Leuven. Wie kan mij helpen? Alvast bedankt.

Groetjes,

Lore

Lore
14-8-2014
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 1235


ruth
15-9-2012
 Meld misbruik26-3-2014 18:26:00

Dag Lore,

als je iemand zoekt die de kleedjes ontwerpt en maakt, kan ik je November Styling uit Zonhoven aanraden. Oksana ontwerpt en maakt bruidsjurken en suitekledij, ze is heel deskundig en heeft mijn bruidsjurk gemaakt, m'n kleedje vr het avondfeest en de outfit van mijn mama. Eigenlijk heeft ze gewoonweg van mij een bruid gemaakt, ik was echt helemaal af :)
Niet alleen is ze heel professioneel, maar het is ook gewoon een unieke en supertoffe ervaring met haar in dat ontwerp/maakproces :)

Groetjes,

Ruth



Lore
14-8-2014
 Meld misbruik27-3-2014 10:56:01

Op haar website staat dat avondkledij vanaf 500€ is?



ruth
15-9-2012
 Meld misbruik27-3-2014 19:34:30

Dag Lore,

dat kan :)
Ik weet niet welk budget je voor ogen had of welk budget de bruidsmeisjes voor ogen hadden, ik kan je enkel zeggen dat je bij haar absoluut waar voor je geld krijgt, in fysiek resultaat als in belevenis.
Groetjes,
Ruth


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...