Nu Online
Momenteel zijn er 64 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Tanktops Etsy

  25-3-2014 8:50:16
Heeeey!

Ik heb de grote fout gemaakt van op de Etsy website rond te snuffelen en ben echt helemaal verliefd op zo goed als alles op de website! :D
Heeft er iemand al deze of gelijkaardige tanktops besteld daar?
https://www.etsy.com/nl/listing/166556813/11-bacheloret...

Vallen ze echt zo klein uit of valt het wel mee? Want wil natuurlijk niet dat als we ze bestellen ze allemaal te klein zijn haha!

Groetjes!

Lien
13-9-2014
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 983


Elke
7-6-2014
 Meld misbruik25-3-2014 11:22:58

Lien,

Inderdaad, op slag verliefd!!!! Héél mooi!!! Maar ik vind de top met Bride op niet terug. Heb je die ook in het zwart ipv wit?



ann
5-7-2014
 Meld misbruik25-3-2014 12:15:23

Zien er super leuk uit !



Dominique
13-6-2014
 Meld misbruik25-3-2014 12:34:22

ik heb 1 x via etsy een fashinator gekocht (bloem voor in t haar) zag erg erg mooi uit maar viel mij heel erg tegen! Was nog peperduur ook geloof zon 60 euro. Heb m nu helemaal uit elkaar gehaald en met een andere haarbloem. Gecombineerd. Nu wel blij mee maar t was voor mij echt een miskoop!



Greet
24-5-2014
 Meld misbruik25-3-2014 21:50:40

Let wel op. Douanekosten kunnen snel oplopen wanneer je iets besteld uit de verenigde staten. Deze kost is niet bij de verzendkosten gerekend. (ik geloof dat ik lang geleden ooit iets van rond de 80 euro aankocht uit Amerika en dat ik 50euro douane/invoerkosten heb moeten betalen.) Ik ken wel niet veel van deze reglementering. Misschien moet je het eens googelen.
Ik heb ook al regelmatig iets aangekocht op Etsy, maar ik let wel op de locatie van de shop. Liefst uit Europa, dan heb je deze verborgen kosten volgens mij niet.


Wel mooie tops hoor.

Groetjes



Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...