Nu Online
Momenteel zijn er 163 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Welke uitnodiging + antwoordkaartjes???

  12-3-2014 15:43:54
Hallo iedereen,
Ik ben benieuwd wat voor uitnodigingen jullie hebben gekozen. Ik vind het moeilijk om een keuze te maken. Ik heb het idee dat ik nog niet "DE" uitnodiging heb gevonden...
En gebruiken jullie antwoordkaartjes?? Of gewoon je e-mail of telefoon erbij zetten? Ik vind het wel een leuk idee als mensen er een liedjeskeuze op kunnen zetten :-)
Groetjes,
Kim

Kim
4-10-2014
Meld misbruik



Reacties: 11 | Gelezen: 1965


Severien
18-7-2014
 Meld misbruik12-3-2014 15:50:46

Ik vond ook geen uitnodiging die me aanstond. Veel uitnodigingen vond ik echt mooi maar niet passend bij 'ons'. Bijgevolg heb ik dan maar mijn eigen kaartje ontworpen. Zo weet ik tenminste dat het bij ons past. Dit heb ik dan naar de drukker gebracht en zij heeft er een deftige versie van gemaakt. Dat vond ik ideaal :-)

Wij werken niet met antwoordkaartjes, gewoon emailadres en telefoonnr.



kathleen
9-8-2014
 Meld misbruik12-3-2014 17:02:54

Wij hebben onze uitnodigingen zelf ontworpen en gewoon bij een drukker laten drukken.

Antwoordkaartjes ken ik niet eens. Dus wij hebben het niet en ze moeten iets op onze gsm laten weten



kelly
2-5-2014


Hanne
31-5-2014
 Meld misbruik12-3-2014 17:50:27

Wij hebben het ook helemaal zelf gemaakt en besteld bij printconcept. We zijn nu aan het wachten tot ze aankomen met de post. Spannend. :)



Annekatrien
14-6-2014
 Meld misbruik12-3-2014 18:59:22

wij hebben ze ook zelf ontworpen, allé mijn zus heeft dat voor mij gedaan en ik ga deze maand naar de drukker gaan ermee dus spannend!



natacha
5-7-2014
 Meld misbruik12-3-2014 19:16:03

Wij hebben gekozen en alles via de drukker geen antwoordkaartjes, wel hebben we vermeld dat we een bevestiging willen voor bepaalde datum via mail of gsm ...
succes tachke



Pascale
4-10-2014
 Meld misbruik12-3-2014 19:20:09

Ik zou ook graag onze uitnodiging zelf ontwerpen, maar ik heb geen idee hoe ik hieraan moet beginnen. Tips?



Severien
18-7-2014
 Meld misbruik12-3-2014 21:17:51

Goh, gewoon eerst ideeën opdoen via kaartjes die je mooi vind en dan zelf beginnen tekenen en ontwerpen. Je hebt een aantal websites (zoals poobies of zelfkaartjesmaken) die je extra kunnen helpen daarbij.



christel
1-11-2014
 Meld misbruik12-3-2014 22:31:26

Hier gaan we eerst bij de foto graaf een fotoshoot van de kindjes en mijn schoenen ons decoratie als achtergrond dat we dan ook gebruiken op de dag zelf :) en dan in vintage stijl :) van daag heb ik al een voorproefje van de namen gemaakt ben er wel trots op :)




Lieve

 Meld misbruik13-3-2014 18:26:52

Bij ons zal het met antwoordkaarten zijn. Ik heb niet voorzien om er een liedjeskeuze of zo op te zetten. Zolang ze maar niet te lui zijn om het op tijd op de post te doen en GEEN bevestigingen per e-mail, mondeling of telefoon of sms.... Ik wil er zicht op blijven hebben, namelijk.




Margot
4-10-2014
 Meld misbruik19-3-2014 7:37:34

Hier nog twijfel over wel of geen antwoordkaartjes. Dit zorgt voor ons aantal uitnodigingen wel voor een grote meerkost. We gaan sowieso een bevestiging vragen (zowel bij aan- als afwezigheid)en dit waarschijnlijk via e-mail als het antwoordkaartje niet door gaat.

Voorlopig zitten we nog volop inde ontwerpfase bij Apostrophe te Nijlen!


Voeg een reactie toe:

Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info