Nu Online
Momenteel zijn er 74 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Nog maar weinig antwoorden? :(

  5-3-2014 9:18:04
Hallo iedereen

Op 22 en 23 februari hebben wij onze uitnodigingen uitgedeeld. Ongeduldig als ik ben, had ik gedacht dat ik wel snel een antwoord zou kregen van wie wel en wie niet kan komen, maar er hebben nog maar weinig mensen bevestigd.

Is dit normaal?

Ik begin zelfs te twijfelen aan onze uitnodiging, er staat:
"R.S.V.P. vòòr 31 maart", met daaronder onze e-mail adressen, en telefoonnummers.

Voor mij is dat duidelijk dat je dan moet antwoorden, maar mijn vriend heeft dit weekend gezegd dat de mensen dat misschien niet snappen :(

Wat denken jullie?

Cassandra
25-4-2014
Meld misbruik



Reacties: 11 | Gelezen: 1333


Katrien
10-8-2013
 Meld misbruik5-3-2014 9:29:56

Dat is heel normaal. Ik had ook gedacht dat ik direct antwoord zou krijgen van de meeste mensen maar dat viel enorm tegen. Als ik dan een week voor de verwittigingsdatum wat mensen aansprak of mailde om te vragen of ze zouden komen, reageerden ze 'het is toch nog niet de laatste dag om te verwittigen?' Dus blijkbaar wachten mensen graag tot op het einde.



Emmy
4-7-2014
 Meld misbruik5-3-2014 9:30:07

Mss denken ze dat ze enkel moeten verwittigen als ze niet kunnen komen?



Helena
5-7-2014
 Meld misbruik5-3-2014 9:31:39

Wat je ook op de uitnodiging zet, ik denk dat je zelf zal moeten navragen bij veel mensen. Vrienden en familie weten de datum vaak al op voorhand omdat je het hen verteld nog voor ze de uitnodiging krijgen. Dan denken ze al gauw wanneer ze de uitnodiging krijgen dat ze ook al eens ooit aan jou gezegd hebben dat ze er zéker bij zullen zijn... (die fout hebben wij zelf ook al gemaakt, nu pas besef ik hoe vervelend dat is )
Je zal het moeten vragen telkens je iemand ziet!



kelly
2-5-2014
 Meld misbruik5-3-2014 9:52:24

hier is het ook zo ... diegene waar je van denkt , daar ga ik zelf moeten achter zitten die antwoorde direct en andere waarvan je denkt dat ze direct zouden antwoorden die reageren niet

Nog even afwachten , hebben ze op de laatste dag dat ze iets moesten laten weten nog niets laten horen zou ik eens zelf horen

Ik heb daarom een weekje vroeger op de uitnodigingen gezet zodat ik even de tijd heb om diegene die nog niet bevestigd hebben te contacteren en mijn tafelplan nog eens te overlopen




Sanne
22-3-2014
 Meld misbruik5-3-2014 10:27:38

Perfect normaal dat je nog niet veel reacties gekregen hebt. Hier was het ook zo, wij hadden op ons kaartje staan: graag een seintje voor 1 maart 2014 en hebben die dag zelf nog enkele mensen opgebelt. De laatste op ons lijstje heeft vandaag net bevestigd. Dus no worries ! dat komt allemaal in orde ;-)



Dorothy
15-3-2014
 Meld misbruik5-3-2014 11:40:10

Op 22 febuari zaten we aan 62 personen vor op de receptie. Ze hadden tijd tot 24 februari om te antwoorden. Vandag zitten we aan 113 personen !
Gisteren hebben er nog gevraagd of ze nog mochten komen.
Heel frustrerend, maar heel normaal !



sanne
6-9-2014
 Meld misbruik5-3-2014 13:29:16

Meeste mensen wachten al eens vaak tot het laatste moment.. Helaas!

En mensen die je uitnodigt, zijn meestal toch mensen die je regelmatiger ziet of wel een fijn contact mee hebt, dus niks mis met eens langs je neus weg te polsen of ze gaan komen of niet :)

Als je over 2 weken nog weinig antwoord hebt, kan je de mensen misschien opbellen om het te vragen, omdat het misschien niet duidelijk zou zijn voor sommigen.

Maar ik denk dat je een week voor 31 maart wel heel wat telefoontjes, mailtjes en smsjes zal krijgen, zo zijn mensen ;)



Kiekske
14-6-2014
 Meld misbruik5-3-2014 17:59:13

Relax, ze hebben nog liefst 26 dagen!

Ik ben overigens ook zo'n late antwoorder die meestal wacht tot de laatste week of soms zelfs de (voor)laatste dag.

En waarvoor de afkorting RSVP staat ... Geen idee zelf. Dus misschien anderen ook niet?



stephanie
26-4-2014
 Meld misbruik5-3-2014 18:47:06

Ik wist ook totaal niet waar rsvp voor staat.
Dus snel even opgezegd.
http://nl.wikipedia.org/wiki/RSVP_(verzoek)



Niki
7-6-2014
 Meld misbruik5-3-2014 19:56:42

Ik wou ook eerst op de uitnodiging zetten "rsvp' omdat dat plechtiger klinkt (staat voor repondez s'il vous plaît) maar dan had ik gemerkt bij navraag bij vriendinne dat ze niet weten wat dit betekent, dus heb ik er maar gewoon opgezet: "graag antwoord voor" enjah mensen zijn nu van de gewoonte om last minute te reageren, totaal niet abnormaal! mss had je moeten vragen om zeker officieel te bevestigen via email ofzo want het mondeling vragen is voor sommige mensen precies niet altijd een definitieve bevestiging heb ik beseft..



Cassandra
25-4-2014
 Meld misbruik6-3-2014 10:39:22

Hallo iedereen, bedankt voor jullie reacties! Ze hebben inderdaad nog wel even tijd, maar als je zelf een beetje van het principe bent om direct te reageren :p.
En als bruidje komt alles precies zo snel dichterbij he.
Zo zie je ook maar dat niet iedereen weet waar RSVP voor staat, maar als ze het gaan opzoeken zoals Stephanie komt dat dan wel in orde denk ik :p.

Afwachten dus. Ik hoop alleszins dat ik zelf niet teveel mensen moet contacteren :)

XXX


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info