Nu Online
Momenteel zijn er 188 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Hulp nodig, dessertenbuffet ......

  4-3-2014 14:22:52
Hoi iedereen,

Misschien kan hier iemand ons helpen. Wij hadden gedacht om 's middags in onze feestzaal een broodjesmaaltijd te voorzien voor onze naaste familie (ongeveer een 30 personen) Voor de mensen 's avonds is er een friet-, pasta- en pizzakraam voorzien.
We hadden graag nog iets voorzien van een dessert voor de gasten, liefst in de vorm van een dessertenbuffet.( kleine glaasjes of potjes of zo)
Is dit haalbaar of vinden jullie dit te veel? En hebben jullie suggesties wie dit kan verzorgen in de buurt van Hasselt? Liefst voor een schappelijke prijs :-) Heb hier al offertes liggen voor 7 euro per persoon maar dat vind ik persoonlijk net iets teveel als dessert en gezien we zeker met 250 personen zijn .....
Alvast bedankt :-)

Ilvy
18-7-2014
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1419


Lieselot
14-3-2015
 Meld misbruik4-3-2014 15:14:10

Je kunt ook vragen aan enkele vrienden of familieleden om (eenvoudige) taarten te bakken, fruitsla te maken of chocomousse te maken! Ik denk dat dat er dat veel mensen met plezier zullen doen!



Ilvy
18-7-2014
 Meld misbruik4-3-2014 16:12:06

Ik weet het Lieselot maar familie is geen optie die wonen allemaal meer dan 70 km ver. De vrienden komen de avond ervoor al helpen om alles klaar te zetten. Dus wil ook gewoon dat ze die avond kunnen genieten ;-)



Cathy
13-9-2014
 Meld misbruik4-3-2014 19:29:52

Je zou alles kunnen aankopen in de makro of metro. die hebben in de zomer ook emmer vers fruit. De chocomousse van debic is lekker (ook int groot te verkrijgen). en in de vriezer hebben ze lekkere profiterollekes, mini-eclairtjes, bavarois, ijs met verschillende sausjes en natuurlijk slagroom ;-). Ik noem maar wat op he. Mooie potjes of schaaltjes kan je dan in de ava wel vinden.
Dan zou je paar studentjes uit de buurt voor een centje alles kunnen laten klaarzetten.
Maar als je geen zorgen wilt, dan zou ik toch gaan voor die traiteur van 7€ per persoon. lijkt me een deftige prijs.



debora
18-7-2014
 Meld misbruik4-3-2014 22:22:17

Wij hebben iemand gevonden die dit voor en na doet en voor een heel schappelijke prijs! Maar is van Nijlen, dus iets te ver vrees ik he!

Wij doen op de middag ook broodjes, s'avonds met de naaste familie uit eten en voor alle gasten enkel hapjes, een snoepbuffet en dessertenbuffet...

Ze zijn van tevoren verwittigd dat het zonder eten is!

Vrienden van ons hadden ongeveer hetzelfde gedaan, maar dan een frietkraam om 00u erbij, 4 dessertjes per persoon geteld en hadden meer dan de helft dessertjes over. Dus denk dat je zeker niet teveel dessertjes moet bestellen...




Elke
7-6-2014
 Meld misbruik5-3-2014 21:54:42

Mijn ervaring is dat na "vettig "eten zoals pizza, frieten en pasta je meestal geen zin meer hebt in dessertjes want je zit met een vol en opgeblazen gevoel en is misschien ook de reden waarom er meer dan de helft over schiet van dessertenbuffet. Na een lekker pak frieten met curry ketchup moet je mij echt geen chocomousse doen eten:-) Dus beperken!!! En 7 euro is echt wel een schappelijke prijs hoor!!!


Voeg een reactie toe:

Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...