Nu Online
Momenteel zijn er 142 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Trouwbeurs roeselare

  18-2-2014 19:21:44
Ik weet dat het nog vroeg is maar dit jaar gaat de trouwbeurs door in roeselare in de expohallen.Zijn er bruidjes of gommen die er al geweest zijn en mij kan zeggen of het de moeite is of beter wachten tot de beurs in kortrijk expo?

Evelien
30-6-2015
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 990


Christ

 Meld misbruik18-2-2014 19:27:08

Dat is pas in oktober dacht ik?

Greetz,

Christ

www.christvilez.be




Evelien
30-6-2015
 Meld misbruik18-2-2014 19:34:31

Oktober of november, maar mischien is het beter om te wachten om iets vast te zetten zoals vervoer, dj.... en eerst eens zien wat de beurs te bieden heeft, maar ik hoor van iemand dat roeselare niet zo'n mooie beurs heeft en weinig bezoekers telt.



Wendy
23-8-2014
 Meld misbruik18-2-2014 19:36:43

Je kan misschien al in die periode naar die in Brugge gaan. Daar vond ik het in ieder geval de moeite. Maar om nu te wachten tot dan om dingen vast te leggen zou ik toch niet doen. Als je een beetje rondzoekt vind je uiteindelijk vervoer en een goede dj ook online of via het forum.



Christ

 Meld misbruik18-2-2014 19:40:04

Je kan ook veel inderdaad online vinden... ook op dit forum! Niet alle handelaars staan op zo'n beurs... online vind je ze wel allemaal :-)





majona
30-5-2015
 Meld misbruik18-2-2014 19:46:25

wij zijn dit jaar naar de beurs te Kortrijk geweest, ik had er veel meer van verwacht. uiteindelijk zijn 60% van de standhouders fotografen... Wij hebben er in elk geval niet het gevoel gehad dat we nu wisten wat er ons te doen stond en wie/wat we dienden te boeken...



Sofie
6-6-2014
 Meld misbruik18-2-2014 19:55:55

Wij zijn afgelopen maanden naar zowel die in Roeselare als die in Kortrijk geweest en vonden die in Kortrijk wel veel meer de moeite.
Die in Roeselare was nog maar de eerste editie, dus het was wellicht wat zoeken voor de organisatie.

Voor ons was het niet zo interessant, omdat we de meeste dingen al hadden. Maar wel leuk om de sfeer op te snuiven!



Charlotte
19-7-2014
 Meld misbruik18-2-2014 21:15:47

Wij deden de 3 beurzen dit jaar: Brugge, Roeselare en Kortrijk. Brugge vond ik veruit de beste beurs, Roeselare vond ik echt de moeite niet. In Brugge kan je ook gratis make-up testen en je haar eens laten doen. In Kortrijk kan je dit ook voor een klein bedrag. In Roeselare is dit er niet.


Voeg een reactie toe:

Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...