Nu Online
Momenteel zijn er 106 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

dagindeling en avondfeest

  19-1-2014 22:04:01

Hallo, we zijn weer begonnen met de voorbereidingen van onze trouw en ik heb een paar vragen ivm de dagindeling en avondfeest.

Wij trouwen om 15h30 en daarna doen we een kleine receptie voor de familie die mee naar het gemeentehuis zijn geweest bij ons thuis. Ik ben aan het twijfelen of we met de mensen gaan afspreken aan het gemeentehuis of dat ze eerst naar ons thuis komen. Hoe doen jullie dit?

's Avonds hebben we dan een avondfeest met BBQ. Hoe laat zouden we dit laten starten? Vragen we de mensen om 19h00, 19h30 of 20h00. het is een vrijdag dus de meeste mensen zijn die dag nog werken. mijn vriend wil ook nog een dessertenbuffet doen na de BBQ, maar ik twijfel hierover omdat we ook nog buidstaart hebben rond middernacht. wat denken jullie?

Ik wil ook de openingsdans niet te laat laten beginnen want anders gaan onze kinderen te moe zijn en ik zou toch nog graag willen dat ze hierbij zijn.

alvast bedankt


belinda
6-6-2014
Meld misbruik



Reacties: 1 | Gelezen: 1020


Martine
14-6-2014
 Meld misbruik20-1-2014 0:41:50

Ik zou ook kijken of er nog aperitief gegeven wordt voor die barbecue.
Als dat wel zo is, dan zou ik echt wel proberen te starten rond 19u à 19u30.
Wie dan echt later is, mag dan gelijk mee aan tafel.

Kan je van dat dessertenbuffet geen beperkt buffetje maken, met koffie en eventueel pralines / koekjes? Uiteindelijk krijgen de mensen om 12 uur waarschijnlijk ook een stuk bruidstaart en hebben ze al een BBQ gehad.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...